M1 is niks. Ze hebben nog nooit een evenement zelf georganiseerd. De organisaties waar ze mee hebben samengewerkt bestaan niet meer, zoals Affliction. Ze hebben alleen Fedor, en proberen op zijn rug mee te rijden naar succes. Logisch dat de UFC niet in zee gaat met een stelletje heikneuters die leven op het succes van 1 vechter. Het bod wat UFC op tafel heeft gelegd krijgen ze nooit meer, en ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen. De UFC heeft jarenlang keihard gewerkt voor het succes wat ze nu hebben, ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat een andere organisatie op dat succes mee lift, en er nog voor betaald krijgt ook. Totdat Fedor in de UFC heeft gevochten, zal er altijd de discussie blijven of hij de beste heavyweight ter wereld is, of misschien wel de beste p4p vechter. Als je kijkt naar zijn record en de vechters waar hij tegen heeft gevochten, springen alleen Arlovski, Nogueira en CroCop er uit. De rest zijn middelmatige vechters of simpelweg prutsers. Zo'n gozer waar Brock Lesnar z'n eerste match tegen had (Min Soo Kim), daar heeft Fedor er 20 van gehad.