AndroidHealthClinic

Fedor in onderhandeling met de UFC

Wat lul je nou met grappemaker? Al die vechters daar zijn gewoon een grap, overeem is een goede vechter maar niet te vergelijken met fedor. Het is te hopen dat vechters als Couture daar ook tekenen als hun contract bij UFC afloopt. Het zou voor de fans veel beter geweest zijn als Fedor bij UFC getekend had, erg jammer dat ze er niet uit zijn gekomen.
heej chef, niet te snel aangebrand he, ik had fedor ook liever in de UFC gezien, maar daar kunnen we wel lang over lullen maar het is niet zo. Dus ben ik nog even benieuwd over er uberhaupt nog wel 1 leuke partij te verwachten valt.

M1 is niks. Ze hebben nog nooit een evenement zelf georganiseerd. De organisaties waar ze mee hebben samengewerkt bestaan niet meer, zoals Affliction. Ze hebben alleen Fedor, en proberen op zijn rug mee te rijden naar succes. Logisch dat de UFC niet in zee gaat met een stelletje heikneuters die leven op het succes van 1 vechter. Het bod wat UFC op tafel heeft gelegd krijgen ze nooit meer, en ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen. De UFC heeft jarenlang keihard gewerkt voor het succes wat ze nu hebben, ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat een andere organisatie op dat succes mee lift, en er nog voor betaald krijgt ook. Totdat Fedor in de UFC heeft gevochten, zal er altijd de discussie blijven of hij de beste heavyweight ter wereld is, of misschien wel de beste p4p vechter. Als je kijkt naar zijn record en de vechters waar hij tegen heeft gevochten, springen alleen Arlovski, Nogueira en CroCop er uit. De rest zijn middelmatige vechters of simpelweg prutsers. Zo'n gozer waar Brock Lesnar z'n eerste match tegen had (Min Soo Kim), daar heeft Fedor er 20 van gehad.

Fedor feitjes:

- Of Fedor's opponent's (not including the no contest), the average record of each fighter rounded to the nearest decimal point is 16 wins and 9 losses. Interesting enough, that is exactly what Randy Couture's record is.

- 23% (7 stuks dus) of Fedor's victories have come over men who have held the UFC (or Interim UFC) heavyweight championship.

ik haat gewoon in het algemeen altijd dat gekloot met die bonden, bij veel vechtsporten heb je dat, WK bij de ene bond, maar nooit tegen de toppers geweest of een niet erkende prestatie dat soort geemmer.
Ze moeten gewoon voor wereldniveau 1 wedstrijd doen, zonder te veel invloed van de bonden, de besten tegen de besten.

Fedor feitjes:

- Of Fedor's opponent's (not including the no contest), the average record of each fighter rounded to the nearest decimal point is 16 wins and 9 losses. Interesting enough, that is exactly what Randy Couture's record is.

- 23% (7 stuks dus) of Fedor's victories have come over men who have held the UFC (or Interim UFC) heavyweight championship.

cijfers zeggen niet altijd alles

Lesnar facts

Professional record breakdown5 matches4 wins1 loss

Tegenstanders:

Frank Mir

Professional record breakdown16 matches12 wins4 losses

Randy Couture

Professional record breakdown25 matches16 wins9 losses

Heath Herring

Professional record breakdown43 matches28 wins14 losses

Min Soo Kim

Professional record breakdown9 matches3 wins6 losses

Min Soo Kim was K1 finalist in 2006, 2 van zijn 4 wins zijn former UFC heavyweight of interim heavyweight champs, 50% dus. Gemiddelde win / verlies ratio van zijn opponents is 15 / 8

:D

• Topic Starter Topic Starter
Fedor feitjes:

Dit klopt, maar dat waren niet 7 verschillende vechters volgens mij. Volgens mij zijn het Nogueira, Randleman, Coleman, Arlovski en Sylvia. Vooral de overwinning tegen Nogueira was erg knap.

ik hoop echt dat alistair overeem wint van fedor

ik hoop echt dat alistair overeem wint van fedor

Tjah dat zou wel goed zijn voor zijn carriere ja. Hoewel die het nu ook niet onverdienstelijk doet. Ik ben zelf wel benieuwd naar wat dit allemaal gaat brengen, aangezien ik ergens had gelezen dat Strikeforce nu ook met Dream gaat samenwerken. Kunnen leuke partijen worden gevormd dan.

Tjah dat zou wel goed zijn voor zijn carriere ja. Hoewel die het nu ook niet onverdienstelijk doet. Ik ben zelf wel benieuwd naar wat dit allemaal gaat brengen, aangezien ik ergens had gelezen dat Strikeforce nu ook met Dream gaat samenwerken. Kunnen leuke partijen worden gevormd dan.
welke toppers zitten bij dream dan?

Op zich vind ik Fedor een supervechter met super uitstraling, maar als je zo goed bent en zo weinig vecht, zie ik je graag KO gaan.

Veel belangrijker is dan ook dat Igor in september zijn comeback maakt ;)

niks haat
Op zich vind ik Fedor een supervechter met super uitstraling, maar als je zo goed bent en zo weinig vecht, zie ik je graag KO gaan
hij vecht gewoon te weinig en zijn tegenstanders zijn nou ook niet je van het. come on tim silvia, hong man choi, mark hunt zijn toch lachtertjes man, als je ook kijkt op sherdog dan heeft hij zn laatste echte gevecht in 2005 gehad tegen mirko crocop http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500

Laatst bewerkt:
welke toppers zitten bij dream dan?

In de Heavyweight division volgens mij geen. Het zou wel partijen mogelijk maken zoals Manhoef in de kooi en het amerikaanse debut van Aoki. Wat ook erdoor mogelijk zou kunnen zijn is Fedor -vs- Barnett, aangezien ze in Japan niet zo moeilijk doen over roids :D. Valt allemaal nog te bezien wat er gaat gebeuren. Tijd zal het leren.

In de Heavyweight division volgens mij geen. Het zou wel partijen mogelijk maken zoals Manhoef in de kooi en het amerikaanse debut van Aoki. Wat ook erdoor mogelijk zou kunnen zijn is Fedor -vs- Barnett, aangezien ze in Japan niet zo moeilijk doen over roids :D. Valt allemaal nog te bezien wat er gaat gebeuren. Tijd zal het leren.
of melvin manhoef vs fedor:p ik denk serieus dat melvin manhoef kan winnen van fedor.

• Topic Starter Topic Starter
Manhoef en Fedor vechten niet eens in dezelfde gewichtsklasse. Manhoef is een middleweight en max een light heavyweight.

Fedor zou binnen 20 seconden winnen van Manhoef.

Terug
Naar boven