Hallo allemaal,
Sinds 7 weken ben ik keihard aan het knallen om weer een goede postuur te krijgen.
En ik ben behoorlijk gemotiveerd geraakt na het zien van het resultaat in de spiegel. Ik kan echt het verschil zijn bijv. mijn bovenarmen borstkas en schouders. Ik voel dat ook aan mijn blousjes(hoef mijn buik niet zo in te houden
).
Mijn voedingsschema heb ik helemaal af en ben op het moment aan het bulken. Aangezien er wel spieren moeten zijn om deze te kunnen behouden. ik heb een hele lange tijd thuis gezeten in verband met een auto-ongeval.
Ik was 2.5 jaar geleden erg goed bezig en kwam met pijn thuis te zitten. Eindelijk kan ik weer goed bezig gaan maar je merkt dat je er een tijd uit bent geweest. Dus vandaar deze topic aangezien op mijn vorige niet is gereageerd behalve een kleine opmerking ( terechte opmerking)
Ik wil vragen wat jullie vinden van mijn schema en wat ik het beste kan aanpassen:
Dinsdag: Benen
Leg Extensions 3 sets
Seated Leg Press 3 sets
Seated Leg Curls 3 sets
Barbell Lunge 3 Sets
Donderdag:Borst & Biceps
Dumbbell Bench Press 3 sets
Incline Dumbbell Bench Press 3 sets
Decline Dumbbell Bench Press sets
AF & toe wissel ik de dumbbell Bench Press af met flyses
Dumbbell Bicep Curl 3 sets
Hammer Curls 3 sets
Vrijdag: Rug & Triceps
Seated Cable Rows 3 sets
Pull Downs In Front 3 sets
One-Arm Dumbbell Row 3 sets
Complete Reverse Triceps Pushdowns 3 sets
Tricep Rope Push-downs 3 sets
Zondag: Schouders, Onderarmen & Buikspieren
Dumbbell Shoulder Press 3 sets
Side Lateral Raise 3 sets
Front Dumbbell Raise 3 sets
Wrist Curl 4 sets
Verschillende buikspieroefeningen
Wat is jullie mening hierover? Al mijn sets bestaan uit 3 x 10 en is het verstandig om cardio op te nemen in mijn trainingsschema? Ik wil zoveel mogelijk in massa groeien en vetmassa verliezen. Ik ben 1,73 en weeg 81 kilo (mijn vetprecentage weet ik nog niet).Toen ik net begon 6 weken geleden zat ik op 78.5 kilo. Ik kan nu wel zien dat ik wat gespierder ben en dus niet aankom in vet aangezien ik duidelijk merk dat dat minder wordt.
Sinds 7 weken ben ik keihard aan het knallen om weer een goede postuur te krijgen.
En ik ben behoorlijk gemotiveerd geraakt na het zien van het resultaat in de spiegel. Ik kan echt het verschil zijn bijv. mijn bovenarmen borstkas en schouders. Ik voel dat ook aan mijn blousjes(hoef mijn buik niet zo in te houden
).Mijn voedingsschema heb ik helemaal af en ben op het moment aan het bulken. Aangezien er wel spieren moeten zijn om deze te kunnen behouden. ik heb een hele lange tijd thuis gezeten in verband met een auto-ongeval.
Ik was 2.5 jaar geleden erg goed bezig en kwam met pijn thuis te zitten. Eindelijk kan ik weer goed bezig gaan maar je merkt dat je er een tijd uit bent geweest. Dus vandaar deze topic aangezien op mijn vorige niet is gereageerd behalve een kleine opmerking ( terechte opmerking)
Ik wil vragen wat jullie vinden van mijn schema en wat ik het beste kan aanpassen:
Dinsdag: Benen
Leg Extensions 3 sets
Seated Leg Press 3 sets
Seated Leg Curls 3 sets
Barbell Lunge 3 Sets
Donderdag:Borst & Biceps
Dumbbell Bench Press 3 sets
Incline Dumbbell Bench Press 3 sets
Decline Dumbbell Bench Press sets
AF & toe wissel ik de dumbbell Bench Press af met flyses
Dumbbell Bicep Curl 3 sets
Hammer Curls 3 sets
Vrijdag: Rug & Triceps
Seated Cable Rows 3 sets
Pull Downs In Front 3 sets
One-Arm Dumbbell Row 3 sets
Complete Reverse Triceps Pushdowns 3 sets
Tricep Rope Push-downs 3 sets
Zondag: Schouders, Onderarmen & Buikspieren
Dumbbell Shoulder Press 3 sets
Side Lateral Raise 3 sets
Front Dumbbell Raise 3 sets
Wrist Curl 4 sets
Verschillende buikspieroefeningen
Wat is jullie mening hierover? Al mijn sets bestaan uit 3 x 10 en is het verstandig om cardio op te nemen in mijn trainingsschema? Ik wil zoveel mogelijk in massa groeien en vetmassa verliezen. Ik ben 1,73 en weeg 81 kilo (mijn vetprecentage weet ik nog niet).Toen ik net begon 6 weken geleden zat ik op 78.5 kilo. Ik kan nu wel zien dat ik wat gespierder ben en dus niet aankom in vet aangezien ik duidelijk merk dat dat minder wordt.