Hallo DBB'ers,
ik ben sinds gisteren nieuw hier, maar volgde al een tijdje enkele topics.
Zal me eventjes voorstellen.
Mijn naam is Noah, 18 jaar, 70kg en ik fitness nu bijna half jaar.
Tot 3 weken geleden woog ik 66-67 kg, maar ik ben sindsdien met mijn eigen voedingsschema begonnen (omdat mn maag niet goed tegen Massgainer kan, krijg altijd last van mn stoelgang) en wat supplementen.
Heb niet echt een schema voor jullie, maar dit is wat ik eet, dagelijks.
8u => Whey perfection shake
8u30 => 300gr Kwark met een flinke portie muesli en 1 theelepel aarbeienjam
11u => 6 gekookte eieren waarvan er maar 1 met eigeel, 4 bruine boterhammen met gerookte zalm. Als dessert stuk of 10 walnoten.
14u => 200gr ijsbergsla met 100gr gebakken kip en als dressing wat mayo
18u30 => 300gr rijst met kerriesaus en 200gr gebakken kip. De rijst wissel ik soms af met aardappelen en de kip met tonijn of konijn.
Als ik 's avonds nog honger krijg, mik ik 250gr kwark naar binnen met wat walnoten er tussen.
Sinds 3 weken gebruik ik deze supplementen.
Ben zeer tevreden over deze producten. Om te kijken welke producten hun beste steentje bijdragen heb ik ze allemaal apart getest met 1 dag clean ertussen. NoxiPro werkte duidelijk het beste op zichzelf, daarna volgde de Agmatine en de creatine als laatste.
De combinatie van NoxiPro met Agamatine is echt geweldig, ik heb aanzienlijk meer kracht en de creatine verhelpt mijn verzuring wel degelijk.
Sinds dit eetpatroon ben ik 3 kilo bijgekomen. Niet allemaal spiermassa maar mijn spieren zijn een stuk voller, mijn omgeving vertelt het me ook."
Hoe ziet dit er uit tot nu toe?
Ik laat mn trainingsschema even achterwege omdat het anders te lang werd.
Feedback is welkom zoals de titel luid
Groetjes
ik ben sinds gisteren nieuw hier, maar volgde al een tijdje enkele topics.
Zal me eventjes voorstellen.
Mijn naam is Noah, 18 jaar, 70kg en ik fitness nu bijna half jaar.
Tot 3 weken geleden woog ik 66-67 kg, maar ik ben sindsdien met mijn eigen voedingsschema begonnen (omdat mn maag niet goed tegen Massgainer kan, krijg altijd last van mn stoelgang) en wat supplementen.
Heb niet echt een schema voor jullie, maar dit is wat ik eet, dagelijks.
8u => Whey perfection shake
8u30 => 300gr Kwark met een flinke portie muesli en 1 theelepel aarbeienjam
11u => 6 gekookte eieren waarvan er maar 1 met eigeel, 4 bruine boterhammen met gerookte zalm. Als dessert stuk of 10 walnoten.
14u => 200gr ijsbergsla met 100gr gebakken kip en als dressing wat mayo
18u30 => 300gr rijst met kerriesaus en 200gr gebakken kip. De rijst wissel ik soms af met aardappelen en de kip met tonijn of konijn.
Als ik 's avonds nog honger krijg, mik ik 250gr kwark naar binnen met wat walnoten er tussen.
Sinds 3 weken gebruik ik deze supplementen.
- NoxiPro
- Kre-Alkalyn EFX
- Agmatine (poedervorm van b&f)
- Whey perfection
Ben zeer tevreden over deze producten. Om te kijken welke producten hun beste steentje bijdragen heb ik ze allemaal apart getest met 1 dag clean ertussen. NoxiPro werkte duidelijk het beste op zichzelf, daarna volgde de Agmatine en de creatine als laatste.
De combinatie van NoxiPro met Agamatine is echt geweldig, ik heb aanzienlijk meer kracht en de creatine verhelpt mijn verzuring wel degelijk.
Sinds dit eetpatroon ben ik 3 kilo bijgekomen. Niet allemaal spiermassa maar mijn spieren zijn een stuk voller, mijn omgeving vertelt het me ook."
Hoe ziet dit er uit tot nu toe?
Ik laat mn trainingsschema even achterwege omdat het anders te lang werd.
Feedback is welkom zoals de titel luid

Groetjes