gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Dus eigenlijk zeg je dat minder articuleer vermogen hebt dan een member van de josti band?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eigenlijk zeg je dat minder articuleer vermogen hebt dan een member van de josti band?

Dus eigenlijk zeg je dat minder articuleer vermogen hebt dan een member van de josti band?![]()

iknowthatfeel.jpg

+1
Van harte dan maar met je koningschap Willem VI, ondanks al het gebitch ben ik blij met ons koningshuis dat zo dicht bij het volk staat en Maxima en de dochters maken het plaatje af. Die kamerleden met hun 'dat beloof ik' ipv God helpe me etc. vond ik weer eens nergens over gaan. Is toch gewoon traditie?
Schrok me wel net rot toen er 10 straaljagers laag boven me vlogen op balkon, luchtruim is dicht en hoorde een oorverdovend vliegtuig geluid en keek naar boven en vliegen ineens f16s boven je hoofd. Koningslied vond ik ook wel toepasselijk, lekker divers, net als ons land en volk.
de eenheid waar de Oranjes die boven de politiek staan in dit diverse land
Hoezo heb je daar zoveel moeite mee? Ik geloof ook niet maar heb totaal geen problemen met die zin. Dat tijden veranderen is duidelijk te zien aan onze nieuwe koning en zijn vrouw. Maar enige vorm van traditie lijkt me wel gepast tijdens de inhuldiging van een vorst, net zoals de kleurrijke uniformen en kerk waar de dienst in gehouden werd.
Waar ik een beetje zat van wordt is gebazel over geldverspilling en middeleeuwse praktijken. Alsof die paar tonnen per jaar die zij ontvangen de recessie oplossen. Daarnaast is onze monarchie sinds 1848 uiterst modern en er is dus niets middeleeuws aan.
Een president kost ook niet niets en vergeet niet de eenheid waar de Oranjes die boven de politiek staan in dit diverse land voor zorgen. Ik vind het allemaal de centen wel waard.
Hoezo heb je daar zoveel moeite mee? Ik geloof ook niet maar heb totaal geen problemen met die zin. Dat tijden veranderen is duidelijk te zien aan onze nieuwe koning en zijn vrouw. Maar enige vorm van traditie lijkt me wel gepast tijdens de inhuldiging van een vorst, net zoals de kleurrijke uniformen en kerk waar de dienst in gehouden werd.
Waar ik een beetje zat van wordt is gebazel over geldverspilling en middeleeuwse praktijken. Alsof die paar tonnen per jaar die zij ontvangen de recessie oplossen.
Daarnaast is onze monarchie sinds 1848 uiterst modern en er is dus niets middeleeuws aan.
Een president kost ook niet niets en vergeet niet de eenheid waar de Oranjes die boven de politiek staan in dit diverse land voor zorgen. Ik vind het allemaal de centen wel waard.
Neem de kersttoespraken van Bea en je weet dat de Oranjes niet boven de politiek staan. Die toespraken zijn doorspekt met politieke opvattingen.
Eens wat betreft dat gezeur over geldverspilling. Dat is onze kleingrutters mentaliteit.
En tradities horen op een dag als vandaag in de zin van protocollen en kostuums. Maar NIET volksvertegenwoordigers die de koning zweren/beloften doen. Een volksvertegenwoordiger doet het volk een belofte en op basis daarvan kan ik diegene mijn vertrouwen en mijn stem geven. De naam is ook volksvertegenwoordiger en niet bediende van de koning. Dat is geen traditie dat is uiterst principieel!!!!
Neem de kersttoespraken van Bea en je weet dat de Oranjes niet boven de politiek staan. Die toespraken zijn doorspekt met politieke opvattingen.
Eens wat betreft dat gezeur over geldverspilling. Dat is onze kleingrutters mentaliteit.
En tradities horen op een dag als vandaag in de zin van protocollen en kostuums. Maar NIET volksvertegenwoordigers die de koning zweren/beloften doen. Een volksvertegenwoordiger doet het volk een belofte en op basis daarvan kan ik diegene mijn vertrouwen en mijn stem geven. De naam is ook volksvertegenwoordiger en niet bediende van de koning. Dat is geen traditie dat is uiterst principieel!!!!