XXL Nutrition

Feliciteer hier de nieuwe koning Wimpie-Lex

zolang er een verschil is tussen een mening hebben (en uitspreken) en je macht gebruiken om je ideedn te implementeren... meh.

Alsof een president goedkoop is.. alleen de kosten van de verkiezingen al.

+1

trouw aan Nederlandse grondwet of zo is al voldoende. De monarchie maakt daar op dit moment nog deel van uit, dus die trouw aan het koningshuis is inherent al geregeld. Irriteerde me trouwens ook dat het zo nodig in een kerk moest en dat er onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die iets beloven en mensen hopen dat ze daarmee waarlijk hun verzonnen almachtige christelijke vriendje helpen.... volgende keer gewoon in de arena (en die persoonlijke beloftes kunnen dus wel achterwege gelaten worden)

Oh en whatsup met al die gang-signs die die reli's opgooien. 2 vingers in de lucht, een hele hand, een hand op het hart.. probeerden ze origineel te doen of zo ? Doe dan 3 vingers in de lucht (behalve in Duitsland)

Ach als ze op god zweren schaden ze ook niemand als ze hun belofte breken

Zat het niet tussen het rappen , rappen dat is toch GEEN zingen ??

Och.. t'is modern hè ... dan hoort de jeugd (wat 15- ?) er ook een beetje bij. Alsof dat gebral bij een opera zingen is ;) Normaal geef je een cadeau dat de ontvanger mooi vind.. in dit geval is het meer een cadeau voor onszelf of zo.. en precies het lied dat Nederland verdient.. Ik vind het heel toepasselijk zo'n democratisch commissie multiculti poldermodel "lied". Echt Nederland ten voeten uit.. en dat iedereen erop begint te zeiken beschrijft ons nog eens een factor beter dan het lied alleen. Niet alleen 16 miljoen coaches, maar ook 16 miljoen liedjesschrijvers blijkbaar

Zie nu voor het eerst die beelden van het publiek op de Dam, vraag me oprecht af of daar nu mensen met een IQ>110 tussen zullen hebben gestaan. Ook gewoon horden mensen die staan te janken tijdens de abdicatie... wat is dit voor wereld? Zijn er ook echt mensen hier die de hele dag voor de teevee hebben gezeten met een oranje shirt aan en een vlaggetje in de hand etc? Ik vind dit allemaal zo ontzettend sneu...

Zie nu voor het eerst die beelden van het publiek op de Dam, vraag me oprecht af of daar nu mensen met een IQ>110 tussen zullen hebben gestaan. Ook gewoon horden mensen die staan te janken tijdens de abdicatie... wat is dit voor wereld? Zijn er ook echt mensen hier die de hele dag voor de teevee hebben gezeten met een oranje shirt aan en een vlaggetje in de hand etc? Ik vind dit allemaal zo ontzettend sneu...

Sneu is het idd, maar als je hier van opkijkt of het niet kan verklaren ben je zelf ook niet de slimste. (Wat ik jou wel acht)

Dat handgebaar met die 3 vingers slaat nergens op het westside handgebaar zou beter zijn.

Hoezo sneu dan? Ik heb de hele dag alles via de mobiele tv gevolgd met een oranje hoed en bril op en heb een traantje gepikt tijdens het volkslied op het balkon. Daarnaast is mijn IQ is bovengemiddeld en ben ik wetenschapper.

Hoezo sneu dan? Ik heb de hele dag alles via de mobiele tv gevolgd met een oranje hoed en bril op en heb een traantje gepikt tijdens het volkslied op het balkon. Daarnaast is mijn IQ is bovengemiddeld en ben ik wetenschapper.
Van wie heb je die gepikt dan ?

Dat is sneu omdat de indoctrinatie is gelukt, 200 jaar nadat het door elites is ingesteld uit eigen belang, loop jij te janken bij een volkslied. Emotie> ratio dus blijkbaar.

Mensen van die familie op een voetstuk boven jezelf plaatsen is als weldenkend persoon (contradictie in terminus) is ook sneu.

Dat is sneu omdat de indoctrinatie is gelukt, 200 jaar nadat het door elites is ingesteld uit eigen belang, loop jij te janken bij een volkslied. Emotie> ratio dus blijkbaar.

Mensen van die familie op een voetstuk boven jezelf plaatsen is als weldenkend persoon (contradictie in terminus) is ook sneu.

helemaal niet want hij is wetenschapper

Ach ik word ook weleens emotioneel van alcohol en een groepsgevoel. Ik zou het alleen niet bewust gaan verdedigen, want het is onzin.

Sneu is het idd, maar als je hier van opkijkt of het niet kan verklaren ben je zelf ook niet de slimste. (Wat ik jou wel acht)

Was natuurlijk als overdrijving bedoeld om mijn standpunt beter naar voren te brengen, ik ben mij zeer wel bewust van de algehele domheid van het Nederlandse volk.

Me ook weer groen en geel zitten ergeren aan die lijstrukker van t CDA bij P&W gisteren, met zijn oeverloze gezever dat dit een dag van eenheid was en dat "wij" als volk op zo'n dag laten blijken dat we sterk en krachtig en eendrachtig zijn, en bla bla bla. Gelukkig zat Van Rossem er met het gebruikelijke cynisme naast om zijn waanideeën snel de kop in te drukken.

Terug
Naar boven