- Waardering
- 12
is wel leuk als we diegene dan op foto kunnen krijgen ,hardgainers zei:Laten wij er pooltje van maken Fera maakt er al een potje van![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is wel leuk als we diegene dan op foto kunnen krijgen ,hardgainers zei:Laten wij er pooltje van maken Fera maakt er al een potje van![]()
Jij bent bang ontmaskert te wordenDBC01 zei:Ja en naam en adres en en wat ie dagelijks eet, drinkt en poept en pek met veren! Nee nergens voor nodig hoor, je kunt er net als Fera ook een potje van maken maar als we weten wie wat uitspookt is dat genoeg.

Russianbear zei:
denk ik niet, dus al degene die spreken voor hun handeltje denk eens na voor je iemand afbreekt en doe dat dan als je er zeker van bent want hier word veel te veel vanalles geroepen zonder enige onderbouwing.
vind ik triestig..hoe zouden jullie dat weten als je er nog niet aangeweest bent..beetje triestig dus om zulke uitspraken te doen.wimmeke26 zei:Blijkbaar bezitten hier de meesten GS aandelen....Fera is dit Fera is dat..oneindige discussies zonder een nuttig argument waarom het wel of niet goed zou zijn.
Ik ben nu kleine 2 weken bezig met test/boldenone en ZAAG er niet over maar ga gewoon mijn resultaten posten.
Gerief ziet er idd wat amateur uitmaar GS is ook superproffesioneel zeker.
Heb al 4 injecties gedaan zonder enig probleeem (geen pijnlijke plekken/stijfheid, jawel nu kan ik beginnen lullen dat fera veeeel beteris dan GS want over GS klagen ze over pijnlijke spuitplekken...maar nee ik doe dat niet want ga geen labs ZONDER reden de grond inboren, over GS ben ik ook altijd tevreden geweest.
Nu kan ik zeggen dat ik na kleine 2 weken BEREGEIL loop en 2kilo ben bijgekomen terwijl het gerief nog moet inkicken.
Ik heb al aan test GS gezeten zodus ik weet wat ik ervan moet voelen...
En nee, ik ben niet uit amsterdam en heb geen Fera aandelen op de beurs..ik weet wel dat als ik er goed opgaat ik mijn spullen voortaan daar ga halen, waarom niet??
Heeft GS werkelijk zo weinig klanten dat ze bang moeten zijn van feradenk ik niet, dus al degene die spreken voor hun handeltje denk eens na voor je iemand afbreekt en doe dat dan als je er zeker van bent want hier word veel te veel vanalles geroepen zonder enige onderbouwing.
Ik ben ook tevreden over GS maar ik geef andere labs wel nog een eerlijke kans.
Dus Fera gaat wel goed volgens mij en degenen die hier zitten te roepen dat het rubbish isvind ik triestig..hoe zouden jullie dat weten als je er nog niet aangeweest bent..beetje triestig dus om zulke uitspraken te doen.
wimmeke26 zei:Dat ze naar alle leeftijden hun gear opdringen vind ik ook verkeerd.
Maar denk je dat de personen die GS verhandelen weigeren te verkopen aan jongeren ?neen, dacht ik niet, laten we daar maar eerlijk in zijn.
En 2 mailtjes op 4 maand tijd staat nog ver van spam.
grtz
DBC01 zei:Ik neem je niks kwalijk, je bent geregistreerd in feb 2006...
Meet the daddy bro, volgende meeting ben jij erbij.
was niet serieus bedoeld

Thorwulf zei:Ik vertrouw niemand meer die is geregistreerd vanaf februari 2003.![]()
Kloontjes zijn wel serieus een beetje sneu.

DBC01 zei:Mijn Spaanse maatje is keihard op Winstrol caps van Fera gegaan, dikke 7kg mee gewonnen in 4 weken man. Jammer dat het alleen geen Winstrol bleek te zijn maar ordinaire Methyltest, nu is ie weer 7g lichter en wat vocht kwijt![]()
maartenonnink zei:hoe weet je dat het methyl test was dan? ben er wel nieuwsgierig naar hoe je erbij komt want heb nog geen labtest gezien.
want een andere jongen die is nu 3 weken klaar met winny caps en nakuur van fera (dus al 6 weken geen winny meer) en heeft 5,5 kilo gewonnen en nix verloren