Fitness Seller

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en naam en adres en en wat ie dagelijks eet, drinkt en poept en pek met veren! Nee nergens voor nodig hoor, je kunt er net als Fera ook een potje van maken maar als we weten wie wat uitspookt is dat genoeg.

DBC01 zei:
Ja en naam en adres en en wat ie dagelijks eet, drinkt en poept en pek met veren! Nee nergens voor nodig hoor, je kunt er net als Fera ook een potje van maken maar als we weten wie wat uitspookt is dat genoeg.
Jij bent bang ontmaskert te worden:):D;)

:roflol: Ik neem je niks kwalijk, je bent geregistreerd in feb 2006...

Meet the daddy bro, volgende meeting ben jij erbij.

Blijkbaar bezitten hier de meesten GS aandelen....Fera is dit Fera is dat..oneindige discussies zonder een nuttig argument waarom het wel of niet goed zou zijn.

Ik ben nu kleine 2 weken bezig met test/boldenone en ZAAG er niet over maar ga gewoon mijn resultaten posten.

Gerief ziet er idd wat amateur uitmaar GS is ook superproffesioneel zeker.

Heb al 4 injecties gedaan zonder enig probleeem (geen pijnlijke plekken/stijfheid, jawel nu kan ik beginnen lullen dat fera veeeel beteris dan GS want over GS klagen ze over pijnlijke spuitplekken...maar nee ik doe dat niet want ga geen labs ZONDER reden de grond inboren, over GS ben ik ook altijd tevreden geweest.

Nu kan ik zeggen dat ik na kleine 2 weken BEREGEIL loop en 2kilo ben bijgekomen terwijl het gerief nog moet inkicken.
Ik heb al aan test GS gezeten zodus ik weet wat ik ervan moet voelen...

En nee, ik ben niet uit amsterdam en heb geen Fera aandelen op de beurs..ik weet wel dat als ik er goed opgaat ik mijn spullen voortaan daar ga halen, waarom niet??

Heeft GS werkelijk zo weinig klanten dat ze bang moeten zijn van fera:rolleyes: denk ik niet, dus al degene die spreken voor hun handeltje denk eens na voor je iemand afbreekt en doe dat dan als je er zeker van bent want hier word veel te veel vanalles geroepen zonder enige onderbouwing.

Ik ben ook tevreden over GS maar ik geef andere labs wel nog een eerlijke kans.

Dus Fera gaat wel goed volgens mij en degenen die hier zitten te roepen dat het rubbish is:rolleyes: vind ik triestig..hoe zouden jullie dat weten als je er nog niet aangeweest bent..beetje triestig dus om zulke uitspraken te doen.

wimmeke26 zei:
Blijkbaar bezitten hier de meesten GS aandelen....Fera is dit Fera is dat..oneindige discussies zonder een nuttig argument waarom het wel of niet goed zou zijn.

Ik ben nu kleine 2 weken bezig met test/boldenone en ZAAG er niet over maar ga gewoon mijn resultaten posten.

Gerief ziet er idd wat amateur uitmaar GS is ook superproffesioneel zeker.

Heb al 4 injecties gedaan zonder enig probleeem (geen pijnlijke plekken/stijfheid, jawel nu kan ik beginnen lullen dat fera veeeel beteris dan GS want over GS klagen ze over pijnlijke spuitplekken...maar nee ik doe dat niet want ga geen labs ZONDER reden de grond inboren, over GS ben ik ook altijd tevreden geweest.

Nu kan ik zeggen dat ik na kleine 2 weken BEREGEIL loop en 2kilo ben bijgekomen terwijl het gerief nog moet inkicken.
Ik heb al aan test GS gezeten zodus ik weet wat ik ervan moet voelen...

En nee, ik ben niet uit amsterdam en heb geen Fera aandelen op de beurs..ik weet wel dat als ik er goed opgaat ik mijn spullen voortaan daar ga halen, waarom niet??

Heeft GS werkelijk zo weinig klanten dat ze bang moeten zijn van fera:rolleyes: denk ik niet, dus al degene die spreken voor hun handeltje denk eens na voor je iemand afbreekt en doe dat dan als je er zeker van bent want hier word veel te veel vanalles geroepen zonder enige onderbouwing.

Ik ben ook tevreden over GS maar ik geef andere labs wel nog een eerlijke kans.

Dus Fera gaat wel goed volgens mij en degenen die hier zitten te roepen dat het rubbish is:rolleyes: vind ik triestig..hoe zouden jullie dat weten als je er nog niet aangeweest bent..beetje triestig dus om zulke uitspraken te doen.

:thumbup:
helemaal mee eens.
allen niet slim van fera dat ze als kloontjes zich zelf ophemelen (als ze dit al doen wat dat weet niemand cker)
ben ook egt benieuwd naar je log want dit zal objectief laten zien wat de kwaliteit van fera is.

Dat ze naar alle leeftijden hun gear opdringen vind ik ook verkeerd.

Maar denk je dat de personen die GS verhandelen weigeren te verkopen aan jongeren ? :rolleyes: neen, dacht ik niet, laten we daar maar eerlijk in zijn.

En 2 mailtjes op 4 maand tijd staat nog ver van spam.

grtz

ik ga ook goed op die dianobol van fera labs,
ben vooruitgegaan in kracht en men gewicht blijft rustig stijgen. kheb wel geen andere merk geprobeerd dus kan wel niet vergelijken maar kheb toch een positieve ervaring met fera labs tot nu toe.
ben nu in week 3.

wimmeke26 zei:
Dat ze naar alle leeftijden hun gear opdringen vind ik ook verkeerd.

Maar denk je dat de personen die GS verhandelen weigeren te verkopen aan jongeren ? :rolleyes: neen, dacht ik niet, laten we daar maar eerlijk in zijn.

En 2 mailtjes op 4 maand tijd staat nog ver van spam.

grtz

niet om het 1 of ander maar gs heb ik nooit winstrol uit zien delen op het schoolplein. Waren tijdje terug post van jochies die posten> hallo ik heb mijn 5 winstrol caps binnen hoe deze te gebruiken ? .. belachelijk gewoon!

daarnaast hier via een aantal kloontjes beetje verhalen rondbazuinen en als degende door de mand valt i inneens pleite.. nee dat is een goede manier..

sorry maar vind je het gek dat de meeste niet meer op fera verhalen zitten te wachten. of de gear nu goed is of niet dat staat er even nog los van.

Ik vertrouw niemand meer die is geregistreerd vanaf februari 2003. :rolleyes:

Kloontjes zijn wel serieus een beetje sneu.

Thorwulf zei:
Ik vertrouw niemand meer die is geregistreerd vanaf februari 2003. :rolleyes:

Kloontjes zijn wel serieus een beetje sneu.

Haha, dan kan ik wel opdonderen (okt.2005) :D

Nee, geen ID hoe de kwaliteiten van Fera zouden zijn... Maar als ik kijk naar prijzen, verkooptechniek en mannetjes met nep-ervaringen als frederik123, dan vraag ik me af of de producten dan wel 'eerlijk' zijn gefabriceerd?!

De tijd zal het ons leren...

als je al verschillende kuren hebt gedaan en daar veel geld aan uitgegeven hebt ,en ineens komt daar fera labs, en ben je een hoop geld minder kwijt ,terwijl je er ook super op gaat,en je bent hier zeer positief over ,dan denkt men hier gelijk dat je ingehuurd bent door feralabs.

Mijn Spaanse maatje is keihard op Winstrol caps van Fera gegaan, dikke 7kg mee gewonnen in 4 weken man. Jammer dat het alleen geen Winstrol bleek te zijn maar ordinaire Methyltest, nu is ie weer 7g lichter en wat vocht kwijt :roflol:

7g maar ? :D

DBC01 zei:
Mijn Spaanse maatje is keihard op Winstrol caps van Fera gegaan, dikke 7kg mee gewonnen in 4 weken man. Jammer dat het alleen geen Winstrol bleek te zijn maar ordinaire Methyltest, nu is ie weer 7g lichter en wat vocht kwijt :roflol:

hoe weet je dat het methyl test was dan? ben er wel nieuwsgierig naar hoe je erbij komt want heb nog geen labtest gezien.
want een andere jongen die is nu 3 weken klaar met winny caps en nakuur van fera (dus al 6 weken geen winny meer) en heeft 5,5 kilo gewonnen en nix verloren

damn als dat zo is is dat wel belachhelijk denk je dat je winny neemt neem je meth :eek:

Dan ben je niet blij nee ......
Ik weet wel dat ik echt geen fera hoef na al die rare berichten ..
laat mij dan maar wat duurder uit zijn met gs, maar dan weet ik wel dat ik niet bedonderd word

maartenonnink zei:
hoe weet je dat het methyl test was dan? ben er wel nieuwsgierig naar hoe je erbij komt want heb nog geen labtest gezien.
want een andere jongen die is nu 3 weken klaar met winny caps en nakuur van fera (dus al 6 weken geen winny meer) en heeft 5,5 kilo gewonnen en nix verloren

Hij was geen kenner. Collega's van hem die al langer kuurden zagen een opgeblazen agressief neigend poppetje. Dat was aaanwijzing één. Toen heeft een familielid van één van die jongens een laboratoriumproefje gedaan met een hoeveelheid eigen methyltest en de inhoud van een cappie.

De chemische reactie was exact dezelfde.

IK ben er niet in thuis maar meneer de laborant kon daaruit opmaken dat het iig geen Stano was wat er in het capje zat :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven