MuscleMeat

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
t*ring wimmeke loop niet zo te zeiken en luister naar mensen die 10x meer ervaring hebben in alles

Iedereen weet dat Testo en ik geen grote vrienden zijn, maar ik geef hem anders hierin wel gelijk. Het punt is op dit forum dat Fera zich omhoog moet zien te werken zoals elk nieuw UG lab. Dat gebeurt in eerste instantie met het uitdelen van aas, wat ik persoonlijk best link en onverantwoord vind. Vervolgens worden er goede verhalen over Fera op het forum gegooid, waarbij we naderhand achterkomen dat het kloontjes waren. Dan worden degene die kritiek op fera hebben op fera uitgejoeld als GS aandeelhouders. Als ik alles bij mekaar optel dan vind ik de tactiek die fera en zijn klanten erop nahouden om het merk hoger op te laten komen zeer dunnetjes en is het begrijpelijk dat men achterdochtig wordt van het merk fera.

Klopt, BC zou hierin grote opheldering kunnen brengen, maar tot die tijd vind ik dat je Fera, gezien hun tactiek, niet moet gaan zitten ophemelen. Er wordt ook kritiek gespuugd over GG en GS en dat wordt ook algemeen aangenomen, ga dan niet zwaar in de verdediging voor fera puur omdat ze goedkoop zijn en shit uitdelen.

Ik zie liever de ervaringen van iemand die al veel vaker heeft gekuurd en die in mijn ogen ook weet waar hij over praat en/of op let. Tuurlijk is de prijs van Fera goed en als de shit ook nog is goed bevonden, wie weet koop ik het ooit zelf wel, maar tot nu toe laat ik het wel uit mijn hoofd om onbekende UG shit in mijn ass te proppen. Het gaat hier om je gezondheid en we hebben niet voor niks een as sectie op dit forum. Deze wordt dan ook vaak gebruikt om erachter te komen of een bepaald merk goed of slecht is al dan niet fake of echt.

Mijn conclusie is dat het begrijpelijk is dat mensen achterdochtig zijn bij dit merk. Logjes die gestart zijn worden of niet geupdate of zijn gesloten omdat het kloontjes waren. Degene die wel open zijn zijn vaak van mensen die zich net hebben aangemeld. Sorry als ik hiermee bepaalde mensen in het harnas stuur, maar het gaat hier wel om je gezondheid. Stel de shit die er in zit is ok, wie garandeert dan dat het ook nog steriel is gemaakt?

Ik wacht gespannen af op labtests van fera produkten. Tot die tijd blijf ik er huiverig voor en mag je me gerust GG aandeelhouder noemen. Van die shit weet ik dat het tenminste goed is.

wimmeke26 zei:
1. Ik val niemand persoonlijk aan, kun jij nog wat van leren op je 32.

Iedereen die het beter weet dan jij bestempelen als GS-aandeelhouder....dat is idd toppunt van slimheid....kan ik wat van leren:rolleyes:

2. Ik reageer op simpele dingen die zonder onderbouwing worden gezegd.

Lees je eigenlijk de topics wel?

3. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, lijkt hier wel een kindertuin met al die domme onozele reacties...dan had ik van jou toch wat meer niveau verwacht testo.

Idd,gasten zoals jij maken er een speeltuin van hier maar gelukkig zien de mensen met verstand wel wie er niveau heeft en wie niet.

4. Ik kom niet af met simpele verhalen maar reageer op simpele dingen dat gezegd worden.

Ach knul....iedereen bestempelen als GS-aandeelhouder is idd niet simpel,he?

5. Simpele verhalen zijn er niet van mij, daar heb je mij inderdaad niet voor
nodig.

Lees punt 4...

6.Vooraleer domme opmerkingen te geven denk eerst eens na of dat wel nodig is.

Geef zelf es het goede voorbeeld dan want ik heb jou alleen maar domme posts zien schrijven

7. En nu vraag ik me echt af waarom jij je nu zo druk maakt?

Dus omdat ik me meng in een discussie maak ik me ineens druk?

Tsja...met gasten zoals Wimmeke winnen we de oorlog wel...wat waren je stats nou ook alweer?

Je probeert de wijsneus uit te hangen terwijl je helemaal niet kan bogen op enige kennis en ervaring want je hebt elke kuur tot nu toe verkloot dus dat gasten zoals jij mij proberen af te schilderen als iemand die alleen voor eigen parochie preekt irriteert me idd mateloos en dan word ik fel...get used to it of lul geen onzin want dan hoef ik niet dit soort posts te typen.

Als er iemand geen aandeelhouder in GS is , is dat Testo wel hoor.

Hij heeft er vaak genoeg zijn mening over gegeven, dus hou maar op met die bullshit dat hij niet tegen kritiek op gs kan :)

En een zeer goede post Yzord !

Thanks,bro.

Als ik aandeelhouder GS was geweest had ik wel een knappe BMW gereden ipv een ouwe opel.

En idd een ijzersterke post van Yzord.....wie weet worden we toch ooit nog dikke vrinden.:D

Testo zei:
Thanks,bro.

Als ik aandeelhouder GS was geweest had ik wel een knappe BMW gereden ipv een ouwe opel.

En idd een ijzersterke post van Yzord.....wie weet worden we toch ooit nog dikke vrinden.:D

Ik sta voor alles open, kerel ;)

En uiteindelijk is iedereen die GS en/of GG gebruikt een klein beetje aandeelhouder. Want wordt er niks meer door jullie gekocht is het ook zo failliet :) alleen jammer dat ze niks uitkeren als het goed gaat :P

Rotzakken zijn het.

Trouwens, die accounts zijn geen kloontjes zoals al gezegd is door de mods. Het is bovendien een erg doorzichtige manier van Fera in een kwaad daglicht zetten. Het is dus een stuk logischer dat het door mensen gedaan wordt die nogal een belang hebben in GS/GG-afzet, mensen die met dit forum misschien niks te maken hebben!

Er wordt een leuk spelletje gespeeld en zo zie je maar, alle clichés die heersen over het iq van bodybuilders worden hier weer eens bevestigd...

Jij begint een karikatuur van jezelf te worden op dit forum....veel schreeuwen en weinig wol.

Voor jou en je vriendjes misschien maar dat interesseert me echt geen ruk,gozer.

Hier idem, "Gab".
Maar vanwaar die meldingsdrang als het je toch niets interesseert?

goed topic.

Leuk,Nu krijchen we allemaal van die neptopics.de 1 gaat super op fera en de ander super op gs.Punt blijft dat het allemaal troep is.Gewoon de echte spullen nemen die uit een echt lap komt met de juiste opgeleide mensen onder steriele omstandigheden.Maar dat word nu helemaal afgekraakt natuurlijk,want niet alleen gs gaat zeggen dat 90 proc nep is maar ferra ook.

D. zei:
Hier idem, "Gab".
Maar vanwaar die meldingsdrang als het je toch niets interesseert?

Heeft niks met drang te maken hoor.....als iemand tegen je praat is het wel zo netjes om wat terug te zeggen dus dat doe ik met alle liefde.

D. zei:
Rotzakken zijn het.

Trouwens, die accounts zijn geen kloontjes zoals al gezegd is door de mods. Het is bovendien een erg doorzichtige manier van Fera in een kwaad daglicht zetten. Het is dus een stuk logischer dat het door mensen gedaan wordt die nogal een belang hebben in GS/GG-afzet, mensen die met dit forum misschien niks te maken hebben!

Er wordt een leuk spelletje gespeeld en zo zie je maar, alle clichés die heersen over het iq van bodybuilders worden hier weer eens bevestigd...

:rolleyes: wedden dat al die accounts achter een proxy zitten.

PS> hoor dat hier en daar dat spul op sport scholen als snoepgoed wordt uitgedeeld.. zal verder niet in details treden maar hoorde dat van een bekende afgelopen zondag in Delfzijl.

lorenzo zei:
Leuk,Nu krijchen we allemaal van die neptopics.de 1 gaat super op fera en de ander super op gs.Punt blijft dat het allemaal troep is.Gewoon de echte spullen nemen die uit een echt lap komt met de juiste opgeleide mensen onder steriele omstandigheden.Maar dat word nu helemaal afgekraakt natuurlijk,want niet alleen gs gaat zeggen dat 90 proc nep is maar ferra ook.

Maar het hele eieren eten is nou juist dat de human grade(wat dus door grote pharmaceutische bedrijven gemaakt word) die jij bedoelt zo vaak gefaked worden dus je weet nooit wat je hebt.

Voor alles is wat te zeggen en dat maakt dit onderwerp zo ingewikkeld,bro.

Yzord zei:
Iedereen weet dat Testo en ik geen grote vrienden zijn, maar ik geef hem anders hierin wel gelijk. Het punt is op dit forum dat Fera zich omhoog moet zien te werken zoals elk nieuw UG lab. Dat gebeurt in eerste instantie met het uitdelen van aas, wat ik persoonlijk best link en onverantwoord vind. Vervolgens worden er goede verhalen over Fera op het forum gegooid, waarbij we naderhand achterkomen dat het kloontjes waren. Dan worden degene die kritiek op fera hebben op fera uitgejoeld als GS aandeelhouders. Als ik alles bij mekaar optel dan vind ik de tactiek die fera en zijn klanten erop nahouden om het merk hoger op te laten komen zeer dunnetjes en is het begrijpelijk dat men achterdochtig wordt van het merk fera.

Klopt, BC zou hierin grote opheldering kunnen brengen, maar tot die tijd vind ik dat je Fera, gezien hun tactiek, niet moet gaan zitten ophemelen. Er wordt ook kritiek gespuugd over GG en GS en dat wordt ook algemeen aangenomen, ga dan niet zwaar in de verdediging voor fera puur omdat ze goedkoop zijn en shit uitdelen.

Ik zie liever de ervaringen van iemand die al veel vaker heeft gekuurd en die in mijn ogen ook weet waar hij over praat en/of op let. Tuurlijk is de prijs van Fera goed en als de shit ook nog is goed bevonden, wie weet koop ik het ooit zelf wel, maar tot nu toe laat ik het wel uit mijn hoofd om onbekende UG shit in mijn ass te proppen. Het gaat hier om je gezondheid en we hebben niet voor niks een as sectie op dit forum. Deze wordt dan ook vaak gebruikt om erachter te komen of een bepaald merk goed of slecht is al dan niet fake of echt.

Mijn conclusie is dat het begrijpelijk is dat mensen achterdochtig zijn bij dit merk. Logjes die gestart zijn worden of niet geupdate of zijn gesloten omdat het kloontjes waren. Degene die wel open zijn zijn vaak van mensen die zich net hebben aangemeld. Sorry als ik hiermee bepaalde mensen in het harnas stuur, maar het gaat hier wel om je gezondheid. Stel de shit die er in zit is ok, wie garandeert dan dat het ook nog steriel is gemaakt?

Ik wacht gespannen af op labtests van fera produkten. Tot die tijd blijf ik er huiverig voor en mag je me gerust GG aandeelhouder noemen. Van die shit weet ik dat het tenminste goed is.

Amen:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven