XXL Nutrition

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dat is niet fullproof natuurlijk. Ik kan ook een potje opsturen met echte shit erin ;)

Yzord zei:
Ook dat is niet fullproof natuurlijk. Ik kan ook een potje opsturen met echte shit erin ;)
Niet helemaal. Axe heeft dingen van Fera thuis liggen. Fera stuurt inderdaad wat op naar BC, das uiteraard echte shit. Als dat van axe ook echt blijkt te zijn hebben we al meer zekerheid. Desnoods regelen we hier nog een betrouwbaar iemand die wat bestelt en naar BC stuurt. Het zou sowieso meer duidelijk maken en het zou natuurlijk dom zijn om alleen maar datgene te testen wat fera voor dat doel opstuurt, zo dom zijn we nou ook weer niet he, "yzord" ;)

Ik ben overtuigd :)

Dat was makkelijk, haha. Kijk, ik vertrouw axe wel, dus dat is de check die voor mij in ieder geval voldoende zou zijn. Iemand die knetterhard pro-GS is, zou ik geen fera-sample naar BC op laten sturen, die stuurt misschien zelf wel methyltest mee.
En wie zegt dat BC niet pro-GS is?? Objectiviteit is echt ver te zoeken in deze wereld en hoewel ik niemand wil beschuldigen, denk ik dat we altijd in het duister zullen tasten en er maar 1 manier is om achter de werken van Fera producten te komen.
Alhoewel, 2 manieren; laat het eerst je beste vriend gebruiken:D

Ga die shit zelf dan gebruiken als je het zo goed weet,praatjesmaker.

Het gaat om het idee dat er kinderen van 15/16 jaar mails krijgen om shit te kopen en dat dat jou geen ruk interesseert moet jij weten maar je moet niet met domme verhalen komen alsof ik GS aandelen zou hebben want daar word ik een beetje moe van....ga lekker met Wimpie en Maarten een kop koffie drinken en converseren over Fera en kom niet in deze sectie met bullshit verhalen.

Er is door diverse members hier aangetoond dat die gasten allerlei mensen vragen om hier positief te posten en elke keer zijn ze nog doorzien en dan kom jij wel ff vertellen dat we GS-aandelen hebben...rot ff lekka op zeg.

Testo zei:
Ga die shit zelf dan gebruiken als je het zo goed weet,praatjesmaker.

Het gaat om het idee dat er kinderen van 15/16 jaar mails krijgen om shit te kopen en dat dat jou geen ruk interesseert moet jij weten maar je moet niet met domme verhalen komen alsof ik GS aandelen zou hebben want daar word ik een beetje moe van....ga lekker met Wimpie en Maarten een kop koffie drinken en converseren over Fera en kom niet in deze sectie met bullshit verhalen.

Er is door diverse members hier aangetoond dat die gasten allerlei mensen vragen om hier positief te posten en elke keer zijn ze nog doorzien en dan kom jij wel ff vertellen dat we GS-aandelen hebben...rot ff lekka op zeg.
Ik wil ten eerste niks over jou suggereren. Ten tweede, ik mag dan over roids weinig weten en het gebruiken laat ik tot dusver aan anderen over maar over marktwerking en politieke spelletjes weet ik, met alle respect, hoogstwaarschijnlijk meer dan jij, mn beste. En daar gaat het nu over.

Ze sturen het naar iedereen die hier lid is or whatsoever en laten we wel zijn de dealers die hier op het forum zitten vragen ook echt niet aan hun klanten hoe oud die zijn, al gebeurt het minder opzichtig. Dit keur ik hoe dan ook niet goed, je moet anabolen, net als iedere andere drugs, niet aan ventjes van 16 geven/verkopen.

Maar dat is ook niet de kwestie die ik hier aankaart.Waar het mij om te doen is dat iedereen zijn oordeel klaar heeft liggen na wat aannames en insinuaties van mensen die er even weinig van afweten, Zoals ik zei, de bal ligt nu bij de mensen die ons kunnen verlossen uit de twijfel, ken jij anders geen mensen met een labje, "gab"?

D. zei:
Ik wil ten eerste niks over jou suggereren. Ten tweede, ik mag dan over roids weinig weten en het gebruiken laat ik tot dusver aan anderen over maar over marktwerking en politieke spelletjes weet ik, met alle respect, hoogstwaarschijnlijk meer dan jij, mn beste. En daar gaat het nu over.

Ze sturen het naar iedereen die hier lid is or whatsoever en laten we wel zijn de dealers die hier op het forum zitten vragen ook echt niet aan hun klanten hoe oud die zijn, al gebeurt het minder opzichtig. Dit keur ik hoe dan ook niet goed, je moet anabolen, net als iedere andere drugs, niet aan ventjes van 16 geven/verkopen.

Maar dat is ook niet de kwestie die ik hier aankaart.Waar het mij om te doen is dat iedereen zijn oordeel klaar heeft liggen na wat aannames en insinuaties van mensen die er even weinig van afweten, Zoals ik zei, de bal ligt nu bij de mensen die ons kunnen verlossen uit de twijfel, ken jij anders geen mensen met een labje, "gab"?

Kerel je gebruikt niet, je zal wss nooit gebruikt hebben en het ook niet van plan zijn.
Wat loop je hier dan half te rellen alsof het het gare hanehok is?

Helaas niet want anders had ik die shit al lang laten testen maar jij komt ff langs in deze sectie en weet meteen hoe het in elkaar steekt en bestempelt iedereen die niet meteen voor Fera gaat maar als GS-aandeelhouder en daar ben ik niet van gediend,gab.

Ik heb geen aandelen van geen enkel lab helaas want ik ben maar een arm man die zn laatste centjes uitgeeft aan wat Testo dus meer zit er voor mij niet in.:D

Niet helemaal, ik suggereer alleen dat degenen die hier als fera-kloontjes worden gezien evengoed door GS hier neergezet kunnen zijn om fera zwart te maken. Een vergezochte complottheorie, toegegeven, maar om maar even aan te geven dat iedere suggestie gebaseerd is op niks.

Ik waag me er trouwens echt niet aan om mensen als aandeelhouders van GS te bestempelen, alsof zij er zo'n constructie op nahouden:D (zo ja, solliciteer ik hierbij naar CEO)

@ Infinitiny, lees mijn post ff beter, het gaat me niet om het gebruik. Of reageer niet, als je het niet begrijpt. Ik ben dat kinderachtige gedram gewoon even zat.

D. zei:
Niet helemaal, ik suggereer alleen dat degenen die hier als fera-kloontjes worden gezien evengoed door GS hier neergezet kunnen zijn om fera zwart te maken. Een vergezochte complottheorie, toegegeven, maar om maar even aan te geven dat iedere suggestie gebaseerd is op niks.

kijk jij soms teveel in pakketjes? zulke theorie zouden mij toch aan t denken zetten als ik ze terug lees. dat para gedrag...:D

dennis999 zei:
kijk jij soms teveel in pakketjes? zulke theorie zouden mij toch aan t denken zetten als ik ze terug lees. dat para gedrag...:D

zo ver vond ik het niet gezocht.

je hebt te maken met een underground wereld, een wereldje waarin weinig eer te behalen valt en regeltjes zijn er al bijna niet.

GS zelf zal zich niet zo druk maken, maar de dealers hebben het iets moeilijker, zo creatief hoef je niet te zijn om dit te verzinnen.

Ik voeg me bij D.. Laten we gewoon ophouden met zeiken over GS en Fera, totdat Big Cat met een definitief antwoord komt. Waar IS hij eigenlijk?

karma voor dianand ! :P

Jizza zei:
Ik voeg me bij D.. Laten we gewoon ophouden met zeiken over GS en Fera, totdat Big Cat met een definitief antwoord komt. Waar IS hij eigenlijk?

BC heeft 't denk ik te druk met andere zaken om hier dagelijk te checken, maar hij komt tzt wel weer om de hoek kijken. :)

Help:cool: Moest de prijs van 1 vial 50€ zijn zou er niemand spel over maken :rolleyes:

Presteer eerst nou maar eens een keer voordat je je wilt mengen in discussies want hoeveel k*tkuurtjes heb je nou al gedaan,Wimmeke?

Wat waren je stats ook alweer?

Je hangt de wijze boy uit terwijl je al aardig wat verkloot hebt dus jou neem ik voorlopig niet serieus en hou ff op met die simpele verhalen over aandelen en verzin es wat nieuws.....napraten kunnen we allemaal en hebben we jou niet voor nodig.

1. Ik val niemand persoonlijk aan, kun jij nog wat van leren op je 32.

2. Ik reageer op simpele dingen die zonder onderbouwing worden gezegd.

3. Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, lijkt hier wel een kindertuin met al die domme onozele reacties...dan had ik van jou toch wat meer niveau verwacht testo.

4. Ik kom niet af met simpele verhalen maar reageer op simpele dingen dat gezegd worden.

5. Simpele verhalen zijn er niet van mij, daar heb je mij inderdaad niet voor nodig.

6.Vooraleer domme opmerkingen te geven denk eerst eens na of dat wel nodig is.

7. En nu vraag ik me echt af waarom jij je nu zo druk maakt?

Laatst bewerkt:
idd testo blaft toch graag mensen af... :)

Ja Testo waarom doe je dat eigenlijk ?:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven