Fitness Seller

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
IK ben er niet in thuis maar meneer de laborant kon daaruit opmaken dat het iig geen Stano was wat er in het capje zat :D

Nu zoiets nog ergens officieel laten testen en Fera kan voorgoed naar huis.

Opereren ze dan in heel Europa? Of woont die Spanjaard in Nederland?

DBC01 zei:
Hij was geen kenner. Collega's van hem die al langer kuurden zagen een opgeblazen agressief neigend poppetje. Dat was aaanwijzing één. Toen heeft een familielid van één van die jongens een laboratoriumproefje gedaan met een hoeveelheid eigen methyltest en de inhoud van een cappie.

De chemische reactie was exact dezelfde.

IK ben er niet in thuis maar meneer de laborant kon daaruit opmaken dat het iig geen Stano was wat er in het capje zat :D
Zou je Fera mee moeten confronteren en kijken wat hun reactie is , ik vind het niet nogal wat zeg, had die maat van je die besteld bij hun of was het zo een proefpakkie, Vraag me dan af wat er in de rest zou zitten???

Waren proefpakkies, besteld op div NL-adressen.

Je hoeft overigens niet in Nederland te wonen om in aanraking met Fera te komen, Fera stuurt uitnodigingen voor gratis steroiden aan minderjarigen overal ter wereld, emailadressen zijn internationaal. ;)

DBC01 zei:
Waren proefpakkies, besteld op div NL-adressen.

Je hoeft overigens niet in Nederland te wonen om in aanraking met Fera te komen, Fera stuurt uitnodigingen voor gratis steroiden aan minderjarigen overal ter wereld, emailadressen zijn internationaal. ;)
ik heb zelf ook zo een pakkie gehad , ligt mooi te liggen en blijft ook mooi liggen, geen mooie binenkomer dan als ze als promotie al troep sturen , je zou verwachten datdat juist in orde zou zijn

JAXX zei:
ik heb zelf ook zo een pakkie gehad , ligt mooi te liggen en blijft ook mooi liggen, geen mooie binenkomer dan als ze als promotie al troep sturen , je zou verwachten datdat juist in orde zou zijn

tja methyl test is super heftig reageren doe je dan dus zeker, alleen is zeer giftig dat spul maar kost geen drol.

Collega van me (die zich hier ook ooit heeft aangmeld maar nooit post) had ook wat proefpakketjes besteld. 5 dagen later is hij opgenomen in het ziekenhuis met zware leverontsteking.

Ga zo door Fera :thumbs:

ja opeens is het egt mythel test omdat 1 iemand dat zegt. geen verwijt naar jou hoor dbc maar hier word nooit wat gelooft als er geen tests van zijn en nu opeens is al het slechte wat over fera word verteld waar. ik wil het merk egt niet ophemelen maar vind het raar dat veel mensen uit mijn omgeving er goede resultaten mee halen en dat ik toch zoveel negatieve dingen erover hoor.

maartenonnink zei:
ja opeens is het egt mythel test omdat 1 iemand dat zegt. geen verwijt naar jou hoor dbc maar hier word nooit wat gelooft als er geen tests van zijn en nu opeens is al het slechte wat over fera word verteld waar. ik wil het merk egt niet ophemelen maar vind het raar dat veel mensen uit mijn omgeving er goede resultaten mee halen en dat ik toch zoveel negatieve dingen erover hoor.
tja.... wat wil je iedereen gaat als een speer op metyltest!:p

Lol:D .... hetzelfde als ik bestel een peer maar krijg een appel

Hoe zit dat nou met Big Cat en Axe dan? Die zouden toch stalen toegezonden krijgen van FL? Of heb ik hun posts daarover gemist?

topicstarter zegt ook nog veel:p :p :p :p :nana: :toilet: :booty: :booty: :booty: :zzz: :zzz: :yarly:

holy ****, iedereen trapt hier in de suggesties en vage verhalen van members. Geef die gasten een kans, Big Cat had die mogelijkheid om voor eens en altijd duidelijk te maken welke spullen er in fera aas zitten maar die grijpt hij niet, daar zegt NIEMAND wat over. Vreemd?:rolleyes:
Dat hele fera kan mij geen reet schelen, maar er wordt zo zielig over gedaan, stelletje kleuters.

Jizza zei:
Hoe zit dat nou met Big Cat en Axe dan? Die zouden toch stalen toegezonden krijgen van FL? Of heb ik hun posts daarover gemist?

Ik heb hier spul van Fera liggen. Zou wat naar BC sturen en Fera ook. Heb contact opgenomen met BC via email en PM, maar verder niks van hem vernomen. Maakt verder ook niet uit, het gezeik rond Fera voorlopig niet ophouden. Jammer dat hij hier met kloontjes heeft zitten werken. Goed of slecht, zulke grappen waardeer ik niet.

D. zei:
holy ****, iedereen trapt hier in de suggesties en vage verhalen van members. Geef die gasten een kans, Big Cat had die mogelijkheid om voor eens en altijd duidelijk te maken welke spullen er in fera aas zitten maar die grijpt hij niet, daar zegt NIEMAND wat over. Vreemd?:rolleyes:
Dat hele fera kan mij geen reet schelen, maar er wordt zo zielig over gedaan, stelletje kleuters.
Zolang het tegendeel niet bewezen is trap ik juist nergens in;)

Gekloond wordt er niet, dat valt vrij snel op. Of er moet met diverse accounts worden gewerkt vanaf diverse locaties. Proxies vallen direct op, daar hoeven kloontjes niet eens aan te denken.

Oké, eric maar het valt wel een beetje op, een paar keer leek het namelijk heel verdacht. Als het zo is, een beétje jammer, maar wie zegt dat het geen GS-aandeelhouders waren die fera zo zwart proberen te maken?
Zo blijven we bezig. Wat mij betreft is Big Cat aan zet.

EricR zei:
Gekloond wordt er niet, dat valt vrij snel op. Of er moet met diverse accounts worden gewerkt vanaf diverse locaties. Proxies vallen direct op, daar hoeven kloontjes niet eens aan te denken.
mm en vanuit internet cafe???

En inbelaccounts, gprs, wap, vpn en werkaccounts

Inderdaad, die jongens van GS zijn overal toe in staat om hun marktaandeel te behouden. Gasten, snappen jullie het nou echt niet? Kin-der-ach-tig gelul! Nogmaals, het woord is aan Big Cat, laat hem de boel nou maar testen, zoals beloofd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven