Fitness Seller

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D Ik heb mijn winstrol tabbies vandaag binnengekregen. Het zijn capsules blauw met wit ik heb gekeken wat er in zat het was wit smaakloos poeder. Het zat in een zakje met een net etiket erop, nu maar even testen denk ik.

WINSTROLST zei:
:D Ik heb mijn winstrol tabbies vandaag binnengekregen. Het zijn capsules blauw met wit ik heb gekeken wat er in zat het was wit smaakloos poeder. Het zat in een zakje met een net etiket erop, nu maar even testen denk ik.

In de naam van de vader en de zoon en de heilige geest..AMEN:nut: :nut: :nut: :D :D

wimmeke26 zei:
Onder niet steriele omstandigheden = kans dat het niet steriel is toch?? En dat risico wil ik niet nemen.

De grondstoffen worden ook niet onder steriele omstandigheden verpakt en verzonden ;)

Dit Feralabs zal ook gewoon ergens een in keukentje zijn opgesteld.

Wil niet zeggen dat de eindproducten niet steriel zijn.

Over 10 dagen horen jullie het van mij of de winstrol werkte:D

Heb even gekeken naar de prijslijst op hun website. De orale middelen hebben een nogal hoge dosering per cap.Dianabol bijvoorbeeld met 25 mg/cap. Beetje lastig lijkt me als je iets tussen 25 en 50 wilt innemen. Capsules kan je ook niet delen (tabs delen van dat formaat zou ook klote zijn).

Nou ja, mits het een kwalitatief goed produkt is weegt het voordeel van de prijs wel op tegen de mindere flexibiliteit in doseren misschien.

Reem zei:
Heb even gekeken naar de prijslijst op hun website. De orale middelen hebben een nogal hoge dosering per cap.Dianabol bijvoorbeeld met 25 mg/cap. Beetje lastig lijkt me als je iets tussen 25 en 50 wilt innemen.

Niet echt goochem geregeld!

Veel vd diehards hebben er weinig moeite mee om 50mg/dag in het keeltje te gooien maar ik persoonlijk verdeel de porties liever over de gehele dag

Dan krijg je geen extreme pieken en dalen in je bloed.

idd, ik ook liever 3 x 2 dan 1 x 6 bv.

ik ga binnekort een kuur doen met alles van feralabs, misschien maak ik een logje aan....

Wat ben je toch een verschrikkelijk zielig ventje zeg!

2 weken gelden schreef JIJ dit over UG-labs:

WINSTROLST zei:
En als er al wat in die vials zit van die ug labs. En je groeit er van wie zegt er dan dat het deca is wanneer er op de vial deca staat. Misschien is het wel test of tren. Ik vind het gewoon gevaarlijk sorry.

en dit
WINSTROLST zei:
Ja big'r zo denk ik er ook over, voor mij geen ug btw
en dit
WINSTROLST zei:
Ja elmo maar je zegt het eigenlijk al zelf bro. Want ik kies dus voor hg labs om dezelfde reden dat ik voor de slof marlboro zou kiezen in plaats van die poolse crap sigaretten..
en dit
WINSTROLST zei:
Ja ik heb van al mijn producten nagezocht of er een fake tussen zou kunnen zitten is veel info over te vinden op het internet. Maar bij een ug lab zou dat dus niet gaan. Ik heb hier ook al 1000 keer gehoord dat iets van een ug lab niet werkte maar over een hg lab nog bijna nooit.
No hard feelings

Wat is in de tussentijd gebeurd? Heb je ondervonden dat je met je zakgeld van papa geen HG gear kunt kopen?
Ik heb al eens dit tegen je gezegd, nog maar 2 weken geleden:

Elmo zei:
Weet je wat gevaarlijk is? Dat jongens zoals jij aan de AAS gaan zonder er ook maar iets van te snappen maar wel overal een mening over hebben. Hou je toch rustig man, lees je voorgaande threads eens door en kom tot de conclusie dat je veel te onervaren bent om nu al je vinger op te steken.

Als je het nog eens terug wilt lezen wat je gezegd hebt praatjesmaker:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=55283&page=5

WINSTROLST zei:

Laatst bewerkt:
ja klopt maar ik heb me nog eens wat beter ingelezen. En 60% van de hg shit blijkt of nep of ondergedoseerd te zijn of gewoon een andere stof. Dus we moeten het blijkbaar toch van de ug labs hebben.;)

Maar wat ben jij aan het doen dan elmo word je mijn stalker ofzo om al mijn misstappen op een rijtje te zetten. Ik had al verwacht dat er zoiets zou gebeuren het heeft eiglijk nog lang geduurd.

hehehe lab-relletjes op dbb :D lol:D

Dit is geen relletje ik ben niet boos en elmo heeft gelijk helaas mijn uitspraken zijn tegenstrijdig maar iedereen bekeert zich een keer heyyy

Vind het gewoon grappig hoe één lab voor zoveel commotie zorgt..

Wat een gelul allemaal zeg:( en dat voor zo een onnozel labje:o

Sommigen zijn hier de hypocrisie serieus meester.
En er zitten hier wel meer zielige ventjes op het board...nietwaar pimpventje en spuitventje...aan die namen hoor je toch al genoeg zeker:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven