AndroidHealthClinic

Festival seizoen komt er weer aan....

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Aangezien ik geen zomervakantie dit jaar plan ben ik van plan om wat meer festivals te bezoeken. Iemand tips?

Defqon heb ik al kaartjes voor besteld. Zat zelf te denken aan Mysteryland (of is dat elk jaar minder geworden?) en Q-Base....

Anyone?

mysteryland vond ik echt een beetje te druk afgelopen 2 jaar.
helemaal als je wat dope op hebt wordt je helemaal paranoia van dat geslenter en al die hakken op je tenen.
Mij een beetje te veel dagjesmensen die er eigenlijk niet thuis horen.

dancevalley was vorig jaar een drama met al die modder, toch vond ik de sfeer helemaal super > zonnetje brak door en iedereen ging lekker losssss, er werd het beste van gemaakt.

ik denk dat ik dit jaar Awakenings mee ga pakken, schijnt wel oke te zijn.

oja, ik ben vorig jaar ook naar impulz outdoor (s'nachts) geweest, dat was echt een superfeest, heel relaxed sfeertje, niet te druk, en s'nachts onder de sterren /aan het water geeft een hele nieuwe dimensie (wijs met die lasers ook)

Awakenings festival hoogstwaarschijnlijk, was vorig jaar ook wel vet. Verder lowlands natuurlijk en misschien nog andere festivals.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor muziek draaien ze op Awakenings dan?

Het is misschien niet hetzelfde genre muziek als mysteryland maar Rock Werchter in België is zeeeker een aanrader. Het is dit jaar een topaffiche met ondermeer: Placebo, Black eyed peas, Anouk, Arsenal, Frans FerD., Red hot chili peppers, deus, ....

Mad Max zei:
Het is misschien niet hetzelfde genre muziek als mysteryland maar Rock Werchter in België is zeeeker een aanrader. Het is dit jaar een topaffiche met ondermeer: Placebo, Black eyed peas, Anouk, Arsenal, Frans FerD., Red hot chili peppers, deus, ....

Ik wil niet b**chen op andermans muziek smaak maar ik vind het programma van werchter dit jaar echt redelijke bagger. Waarom noemen ze het niet gewoon POP werchter? Ok Tool komt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

emporium 20 mei in nijmegen!

lekker vroeg in het seizoen, en het was vorig jaar super!

misteryland vind ik nog steeds een leuk feesie, als het weer goed is en de sfeer komt het helemaal goed. (ook omdat het een thuis wedstrijd is :) )

dat lopen is idd k*t, je moet gewoon zorgen dat je genoeg munten bij je hebt en onderaan bij de spotters hill gaan staan. Lekker warm door vuur en publiek en dicht bij de plee's en food stands.

en natuurlijk q-dance beats!

Exposure 2006
Multimedia festival, 28 & 29 juni

Maar het gaat jullie vast om dance festivals ;o

Volgende week ga ik naar jaarlijkse gewoonte weer naar groezock,super festival als je graag hardcore of punkrock hoort. Tis trouwens mijn 10e keer op rij dus dat wordt zeker een feesje;) www.groezrock.be

Aangezien Defqon uitverkocht is, en ik geen kaartjes heb. Ben ik zoek naar een andere optie...

Ben de laatste tijd helemaal into schranz/hardtechno, dus is Awakenings misschien een mogelijkheid.

Niet naar die plaatsen van ontucht gaan of gij zult zich de toorn Gods op de hals halen!

Diabolic zei:
Niet naar die plaatsen van ontucht gaan of gij zult zich de toorn Gods op de hals halen!

haha, vorig jaar was er een soortgelijk geneuzel te horen een paar weken voor Decibel Outdoor in Gorinchem.

er zou ongeremde coïtus plaats vinden waardoor iedereen aids op loopt, en de duivel werd er aanbeden:D

awaaaaaaakenings :)

awaaaaaaakenings :)

Awakenings festival zoiezo! :D

gaan best veel heen van dbb zo te zien.

festivals zijn rlx. dan kun je mooi blote bast hakkuh:rolleyes:

voorheen ging ik eigenlijk altijd naar awakenings, soms misteryland, dance parade en nog wat andere. Afgelopen jaar kon ik niet maar wilde graag een festival meepakken.
Ik ben naar extrema geweest en ik moet zeggen het was het beste festival van allemaal, wat een feest!!!

Terug
Naar boven