AndroidHealthClinic

Festival seizoen komt er weer aan....

kalosse zei:
haha, vorig jaar was er een soortgelijk geneuzel te horen een paar weken voor Decibel Outdoor in Gorinchem.

er zou ongeremde coïtus plaats vinden waardoor iedereen aids op loopt, en de duivel werd er aanbeden:D

Maar het was wel vet :D er is nog geen datum voor dit jaar geprikt volgens mij, of wel?? :rolleyes:

Ga dit jr met het meisje mee naar pinkpop ( i know :P)
Zou eerst naar graspop gaan maar ivm miscommunicatie ish et pinkpop geworden.

Ben 20x gevraagd voor Pinkpop, maar heb daar echt geen zin in..
Heb wel kaartje voor Defqon, wil nog naar Q-Base..
Heb ook nog kaartje voor The Strokes liggen (maar das geen festival)

• Topic Starter Topic Starter
SiRoj zei:
Ben 20x gevraagd voor Pinkpop, maar heb daar echt geen zin in..
Heb wel kaartje voor Defqon, wil nog naar Q-Base..
Heb ook nog kaartje voor The Strokes liggen (maar das geen festival)

Q-Base lijkt mij eigenlijk ook super

Chewie zei:
Ga dit jr met het meisje mee naar pinkpop ( i know :P)
Zou eerst naar graspop gaan maar ivm miscommunicatie ish et pinkpop geworden.

Whaha, das dan verdoet als je op graspop rekent en het blijkt pinkpop te zijn. Maarja ook pinkpop heeft Tool dit jaar. Ik baal dat Tool niet op graspop komt, dan had ik nog wel wat vrienden zo ver kunnen krijgen mee te gaan. Nu gaan er een aantal naar pinkpop, maar dat is mij iets te 16-jarige-alto-meisjes-met-rose-mutjes-luiteren-naar-Di-rect.

Love parade niet, omdat ik er gelukkig op tijd, achter kwam dat er geen wagens rijden dit jaar en je entree moet betalen voor toegang tot het park.
Daar ga ik dus niet zo'n pokke end voor rijden!

Dance-valley iig wel dit jaar. En hoogstwaarschijnlijk awakenings festival.

spirosz zei:
voorheen ging ik eigenlijk altijd naar awakenings, soms misteryland, dance parade en nog wat andere. Afgelopen jaar kon ik niet maar wilde graag een festival meepakken.
Ik ben naar extrema geweest en ik moet zeggen het was het beste festival van allemaal, wat een feest!!!

Helemaal mee eens. Extrema is SUPER!!!! Ga er al jaren naartoe. Muziek vind ik persoonlijk wat minder ( beetje te soft), maar de sfeer....geweldig.

Extrema is inderdaad SUPER :)
En ook awakenings kaartje al binnen :)

En tussen door lekker op het strand liggen :)

Jah extrema was vorig jaar idd wel vet, ik was alleen net wat te zat. Dit jaar zal ik waarschijnlijk wel weer van de partij zijn.

Wanneer gaan wij nou is met zijn tweetjes helemaal van god los Rob?

we kunnen wel ff een meeting houden op Awakenings zie ik al weer.

(niet dat ik me daar aan hou, op die feesten kan ik m;n eigen naam niet eens onthouden, maar een poging wagen is niet verkeerd)

NATURE ONE!

en defqon + free festival

kalosse zei:
haha, vorig jaar was er een soortgelijk geneuzel te horen een paar weken voor Decibel Outdoor in Gorinchem.

er zou ongeremde coïtus plaats vinden waardoor iedereen aids op loopt, en de duivel werd er aanbeden:D

herinneringen :rolleyes:

vorig jaar naar Defqon en Decibel geweest..

Dit jaar ga ik voor:

Defqon (lalalalaaaaa ik heb lekker kaartjesssss :D)
Decibel
Q Base
Nightmare Outdoor

als mn geld het toelaat, maar dat zal toch wel :D

Terug
Naar boven