rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje voorbarig om over kampioenschap te spreken...vond psv nou niet zo sterk...fey en psv waren wel gelijkwaardig en feyenoord heeft alleen een lesje effectiviteit gekregen...
beetje voorbarig om over kampioenschap te spreken...vond psv nou niet zo sterk...fey en psv waren wel gelijkwaardig en feyenoord heeft alleen een lesje effectiviteit gekregen...
Vond dat psv ook niet mocht klagen als het een gelijkspel werd (wat ik een verdiende uitslag gevonden had want vond ze echt gelijkwaardig)
vond dat psv ook niet mocht klagen als het een gelijkspel werd (wat ik een verdiende uitslag gevonden had want vond ze echt gelijkwaardig)
vond dat psv ook niet mocht klagen als het een gelijkspel werd (wat ik een verdiende uitslag gevonden had want vond ze echt gelijkwaardig)
lul toch niet zo slap man. Het gaat uiteindelijk gewoon om doelpunten maken...goed spel is daarbij irrelevant
ik zeg toch niet dat het onterecht is?? het had alleen evengoed een gelijkspel kunnen zijn...lul toch niet zo slap man. Het gaat uiteindelijk gewoon om doelpunten maken...goed spel is daarbij irrelevant
als de rest in nederland zo beroeerd speelt en psv net een tandje / niveau hoger.. is hier het verschil al!hoezo moeten ze dan een stuk beter gaan spelenals de rest in nederland zo beroeerd speelt en psv net een tandje / niveau hoger.. is hier het verschil al!
enne over goed spel gesproken, ik vond feyenoord matig! psv speelde wel echt het eigen spelletje wat het voor de rotterdammers moeilijk maakte! Ben eerder benieuwd wanneer twente punten gaat laten liggen! Zij hebben immers gelijk gespeeld tegen PSV & feyenoord..
psv heeft gewoon gewonnen door de vorm van de dag van de spitsen...wil je niet hier van afhankelijk zijn zal je inderdaad een stuk beter moet spelen...feyenoord en psv waren gelijkwaardig qua kansen alleen bij psv gingen ze erin en bij feyenoord niet...terechte winst dus maar had zo de andere kant op kunnen vallen of onbeslist...hoezo moeten ze dan een stuk beter gaan spelenals de rest in nederland zo beroeerd speelt en psv net een tandje / niveau hoger.. is hier het verschil al!
enne over goed spel gesproken, ik vond feyenoord matig! psv speelde wel echt het eigen spelletje wat het voor de rotterdammers moeilijk maakte! Ben eerder benieuwd wanneer twente punten gaat laten liggen! Zij hebben immers gelijk gespeeld tegen PSV & feyenoord..
hier wel aardig mee eens met deze post...Vond psv ook niet zo best, feyenoord helemaal niet... ze hebben geen kans gehad eigenlijk (om de wedstrijd naar hun hand te zetten dan)
Iedereen lult wel over dat psv nu of ajax kampioen worden, maar ik schat twente qua team toch het hoogst in hoor.
Vond psv ook niet zo best, feyenoord helemaal niet... ze hebben geen kans gehad eigenlijk (om de wedstrijd naar hun hand te zetten dan)
Iedereen lult wel over dat psv nu of ajax kampioen worden, maar ik schat twente qua team toch het hoogst in hoor.

Ik denk niet dat wij al aan een kampioenschap moeten denken. Als we echt serieus mee willen gaan doen moet je ook de punten pakken tegen de ''top'' clubs (Twente - Psv 1 - 1 en Feyenoord - Twente 1 - 1). Het scheelt dat bij ons de druk veel minder is![]()
Zodra ze tegen FC Suarez moeten is het gedaan met die fc-ballen-op-het-dak verenigingen.