Fitness Seller

Feyenoord - PSV

Nee als je kampioen wilt worden moet je juist winnen van de kleintjes. Genoeg voorbeelden van.

Verder vind ik Twente ook nog niet zo indrukwekkend. +7 qua doelsaldo na 7 wedstrijden en het spel vind ik ook niet echt overtuigend. Snap niet dat er mensen zijn die dat anders zien. Twente speelt maar weinig verfrissend en heeft toch aardig geluk gehad niet meer punten verloren te hebben in de competitie.

Vond ze afgelopen donderdag niet zo slecht spelen. Ik vind de defensie ijzersterk. Voorhoede is inderdaad wat minder, ik denk dat daarom ook het doelsaldo zo laag is. Met Elia en Arnoutovic weg is dat natuurlijk ook niet zo heel vreemd. Toch blijven ze winnen en dat vind ik sterk.

Ik hoop dat Alderweireld en Vertonghen op deze voet verder gaan bij Ajax. vd Wiel is een uitstekende rechtsback, dus met die verdediging zit het dan wel snor. Vind dat ze nog wel een grote middenvelder kunnen gebruiken. Al die gasten zijn zo verschrikkelijk klein. Heb je Anita zien lopen? :roflol:

Spits lijkt voorlopig wel goed te zitten met Cvitanich, Pantelic en natuurlijk Suarez.

Ik zie Ajax ook meedoen om de titel. Het wordt Ajax, PSV of AZ gok ik. Ik vrees voor PSV :(

Ik vind het niveauverschil tussen Ajax, psv, az, twente en feyenoord niet erg groot. Ik denk dat de favoriet PSV is, ze winnen hun wedstrijden wel vrij gemakkelijk tot nu toe en hebben al 2 top wedstrijden (tegen Feyenoord en Ajax) winnend afgesloten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven