XXL Nutrition

Feyoso ~ Road to ... KG

Feyoso

Ripped Bodybuilder
Waardering
305
Lengte
1m70
Massa
84kg
Ik heb besloten om een nieuwe log bij te houden, ik zal proberen om elke training bij te houden en zal één van de komende dagen mijn huidig voedingsschemaposten. Op dit moment cycle tussen twee trainingschema's.. Ik volg twee weken een schema waarbij de intensiviteit hoger ligt, de andere twee weken is hetzelfde schema maar dan meer op kracht/massa gericht. Je kan altijd mijn oude log bekijken om enige informatie over welke trainingmethodes ik al ben ondergaan. Op dit moment gebruik ik de schema opbouw van hellraiser program die je kan terugvinden op de site van bodybuilding.com met hier en daar uiteraard wat aanpassing voor mezelf. Ik ben dus begonnen met bodybuilding in december 2009 omdat ik mezelf nietmeer goed in mijn lichaam voelde, veel te mager en wou daar iets aan gaan doen. De eerste maanden was ik zodanig gemotiveerd dat ik veel te veel naar de gym ging en niet stilstond bij het herstel van de spieren, uiteraard trainde ik maar twee spiergroepen per training en minstens 48uur tussen maar de zondag was enkel een dag rust, goed gegained maar dan zat ik toch plots even vast dat ik wat rust moest nemen. De meeste hier kennen mij ook wel, deze log is niet om te praten over mijn AAS-gebruik, wat de reden was is privé en de meeste die mij goed kennen hier op dit forum weten die reden dan ook. Ik maak mijn log aan om zelf mijn vorderingen bij te houden en hopelijk is dat dan ook informatief voor andere personen op dit forum maar vooral zeker leerzaam voor de beginners hier. Het eerste jaar was in mijn ogen één jaar van verlies aangezien je dan eerst je eigen lichaam moet leren kennen op wat je het beste reageert van schema, welke oefeningen je het best laat groeien, welke oefeningen je dus het best voelt in de spier die je aan het trainen bent. Uiteraard was er aan de voeding ook nog veel werk aan de winkel. Ik heb ook veel supplementen geprobeerd maar als besluit is het enige dat ik vind dat het zijn geld waard is , is alle soorten whey.. Multivitaminen vindt ik zeker ook een goede toevoeging aan een trainingschema en wanneer de motivatie ver te zoeken is dan is een pre-workout zeker een goed middel, o.a Mesomorph wat ik gebruik!

Zoals hierboven al aangegeven is dit geen log om te bs'en over mijn gebruik, wanneer ongepaste reactie's plaatsvinden wordt je gewoonweg uit mijn log verbannen. Hieronder is mijn supplementenlijst te beschikbaar en binnenkort plaats ik hier mijn voedingsschema+ trainingschema, before en after fotos.

Supplementenlijst :

Animal pak(Multivitaminen)
Animal pump
Whey
Mesomorph(Pre-workout)
Micellar cassein perfection
Havermout + Fast gain(Universal weightgainer)

Before :
29awlg4.jpg

2zzpzxt.gif

ouab2e.png

a08i2h.gif

After:
11aiw3m.jpg

2nk5a4n.jpg

Cheers,

Ik ga je volgen. Hoe oud ben je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wordt dit jaar 21!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook nog een foto van een week geleden waarbij ik toch wat droger uitkom.

Hey man ziet er goed uit ;) Alleen wou ik even weten waar je mesomorph koopt?

Hey man ziet er goed uit ;) Alleen wou ik even weten waar je mesomorph koopt?
Ik heb het aangekocht bij Bodyenfitshop maar is een tijd uit hun assortiment gegaan dus weet niet of ze de Mesomorph nu al terug hebben, verder kan je eens kijken bij onze andere boardsponsor XXLNutrition. Bedankt voor uw mening, welkom in mijn log

Ziet er goed uit

Normaal is de volgende training maandag, gisteren ben ik gaan trainen maar 1 oefening te weinig gedaan wegens de sneeuw. Het lag zeker 5cm hoog dus aangezien ik nog maar paar maand in auto rij op het gemak vertrokken.. Wanneer ik op de computer alles uit kan typen zal ik de training van vrijdag neerzetten.

3 Februari 2012 :
Lat pulldown :
10 x 40KG(Warrmup)
10 x 45KG(Warmup)
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
Bent-over-row :
10 x 22KG
8 x 42KG
8 x 52KG
8 x 62KG
8 x 62KG
Low row machine :
12 x 80KG
12 x 80KG
12 x 80KG
Smithmachine shrugs :
8 x 112KG
8 x 112KG
8 x 112KG
8 x 112KG

De training ging goed alleen maar kort en minder rust dan normaal aangezien ik wist dat het ieder moment hard kon beginnen sneeuwen, normaal was ik nog van plan om dumbbell shrugs te doen maar dan maar gestopt en vertrokken aangezien de sneeuw toch heel erg hevig was, maak ik wel weer goed de volgende keer!

Terug
Naar boven