AndroidHealthClinic

ff hulp gevraagd

smeagol24

Novice
Waardering
0
yo allemaal

ik ben nu ongeveer een jaar serieus aan het trainen en ik heb geen vooruitgang meer en das nie echt de bedoeling. ik heb al weightgainers en creatine enz geprobeerd maar daar heb ik nie zoveel effect van. Nu dacht ik om es iets anders te gebruiken om terug vooruit te gaan maar ik heb het nie zo op anabolen ofzo dus wou ik es vragen of er nie iets bestaat zo tussen de gewone supplementen en anabolen in iets da gewoon ff een stootje in de rug geeft.

mijn stats zijn
ik ben 24 jaar
ik weeg ongeveer 66 kg
bankdrukken: 105 kg 1 max
deathlift: 170 kg 1 max
hack squat: 250 kg 1 max

ik train 4 keer per week 2 keer alle spiergroepen( 1 keer zwaar en 1 keer licht)

alvast bedankt

prohormonen heet zoiets kerel.

Helaas verboden in NL en BE, maar wel verkrijgbaar.

je traint 4x in de week, alle spiergroepen per keer?

dit duid meer op overtraining, post je schema eens...

want het lijkt me beter om alles 1x per week te trainen op hoger intensiteit. spiergroepen 2x per week kan nog in beginfase waarin je snel hersteld, maar gaandeweg zou ik tog overstappen.

daarnaast wil ongelooflijk veel vreten nogals ns helpen ;)

• Topic Starter Topic Starter
mijn schema

Op maandag: borst en schouders
incline dumbbell press 3 x 10
vlak bankdrukken 3 x 10
cable crossover 3 x 10
dumbbell press (voor men schouders he) 3x 10
lateral raise 3 x 15

op dinsdag: rug en buik
deathlift
bent over row 3 x 10
roeien 3 x 10
front pulldown 3x 10
barbell shrugs 3 x 15
en daar nog enkele buikspieroefkes bij

op donderdag en vrijdag herhaal ik men schema maar met minder herhalingen en zwaardere gewichten, en tussendoor train ik men benen maar daar heb ik geen vast schema voor.
Ik probeer wel om de 3 weken qua oefeningen en intensisteit te wisselen.
verder vreet ik wa er te vreten valt maar ik kom maar heel langzaam bij. alle tips zijn natuurlijk welkom.

hard lopers zijn doodlopers.
haastige spoed is zelden goed.

Je bent een jaar bezig en drukt met je gewicht van 66 kilo 105 kilo op de bank.
Lijkt me dat je dan niet veel te klagen hebt of zo, ik heb er 10 jaar over gedaan.

Je stootje in de rug is een nog beter voeding en trainingsschema.

Met zo'n schema zul je in het begin keihard groeien ja! Dit is een schema voor de eerste 3mnd dat je bent begonnen met serieus pompen, beginnersschemaatje dus!
Op een gegeven moment zul je toch lager in reps moeten gaan zitten en meer sets moeten gaan pakken.. en je zegt dat je 4 keer in de week traint?? Dan zou ik als ik jou was maar 2 spiergroepen per dag gaan pakken en dan min. 3 oefeningen per groep, dus dan train je iedere spiergroep maar 1 keer per week , maar dan ook tot het uiterste! Zwakke punten zou je dan 2 keer per week kunnen aanpakken, maar dan 1 keer zwaar en 1 keer licht.

Mn setjes zou ik als volgt opbouwen:
set 1: 10 reps
set 2: 8 reps
set 3: 6
set 4: 6

en het gewicht opvoeren per setje. zodat je de laatste paar reps haast niet meer alleen kan doen in de laatste set!
en natuurlijk ETEN, ETEN, ETEN! Dat is 50% van het hele bodybuilding

Pass mij je voedingsschema es, ben wel benieuwd....

• Topic Starter Topic Starter
tja mijn voeding

smorgens drink ik meestal een milkshake en men boterhamekes
s middags weer es boterhamekes
en s avonds gewoon men avondeten + ne milkshake met 20 gram eiwit bij en voor ik ga slapen nog ne stevige milkshake + 50 gram eiwit maar die verdeel ik toch over een uurke ofzo

dus echt veel is da ook nie maar heb altid weinig tijd

dus echt veel is da ook nie maar heb altid weinig tijd

we hebben het lek boven water, je gaat er vanaf vandaag gewoon wat tiet voor vrijmaken net zoals je dat voor je training doet.

suc6.

idd, met zo een voeding zult ge weinig vooruitgaan. trek tussendoor e blikske tonijn open met wa rijst die ge de dag ervoor kookt of zo. of youghourt met een banan en ne shake erbij. zo veel dingen die snel gemaakt zijn en toch heel voedzaam zijn...en vergeet nie veel fruit en groente te eten

Terug
Naar boven