XXL Nutrition

ff snel hulp nodig

  • Topic starter Ciko
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 476
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Ciko

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
6.099
Waardering
1
hoi, ik heb nu 2 harddisken, ik wil ze allebei gewoon aangesloten hebben,

de ene waarop windows ME staat, heb ik op primary master staan

en de ander harddisk wil ik nu ook aansluiten kan ikdit op primary slave zetten of moet het op secondary master of secondary slave???


thx all
 
Maakt niet uit, weet zo niet precies welke je moet hebben. Maar test gewoon welke werkt!
 
oke danku dan heb ik 2 harddisk met 1 windows me en ander windows xp

thx
 
de 2de moet zeker op slave, welke slave weet ik niet.
 
hoi gabbers

ik heb 1 op primary mast gezet en ander secondary mast enige manier waarop ze werkten mara probleem is ik kan niet met beiden booten enkel met die primary mast hij zegt omdat ik geen bus conductor cable hem enkel een ide kabel

pfffffffff
 
hoi gabbers

ik heb 1 op primary mast gezet en ander secondary mast enige manier waarop ze werkten mara probleem is ik kan niet met beiden booten enkel met die primary mast hij zegt omdat ik geen bus conductor cable hem enkel een ide kabel

pfffffffff

wtf ???

Ik zou je willen helpen maar snap geen bal van wat je zegt :D
 
Als je ze beide tegelijkertijd wilt gebruiken zou ik de tweede op secundary master zetten. Zo gebruik je beide IDE-channels, anders zitten ze elkaar alleen maar in de weg en zal je IO-performance er onder lijden.
 
één woord: VMware

Uitleg:

Run multiple operating systems simultaneously on a single PC

Get more out of your existing computer hardware. Use the free VMware Player application
to run multiple operating systems simultaneously on a single PC.

With VMware Player, you can use any virtual machine created by VMware Workstation,
VMware Server or VMware ESX Server, as well as Microsoft virtual machines and Symantec
LiveState Recovery disks. Use 32- and 64-bit Windows, Linux, NetWare, or Solaris x86
operating systems side-by-side, without rebooting or partitioning your hard drive.
 
Back
Naar boven