XXL Nutrition

FF veilig spelen

Ruud zei:
Wat is dit nu voor flauwe zeik!!!!!

Volgens mij is dit een forum waar je vragen kunt stellen over zaken die je nog niet weet of zie ik het zo verkeerd!!!!

Je kunt ook eerst eens gaan zoeken op dit forum, er zijn al heel veel vragen gesteld en beantwoord.

Enne, door zo'n reactie maak je natuurlijk geen vrienden hier :D

Laatst bewerkt:
zoek het verder dan ook lekker zelf uit

idd pleur op dan

:D

ReyMysterio zei:
Ik bevind mij helemaal niet op dat gebied!
Ik doe alles natuurlijk als ik mijn insuline wil boosten gebruik ik wel dextrose of witbrood met jam!

en wat zit jij nou weer te lullen man we hebben het hier over AS en niet over insuline ed en als je er zo een hekel aan hebt ga dan op een ander forum zitten ofzo

Navy zei:
aromatase is het enzym dat verandwoordelijk is voor de omzetting van testosteron naar oestrogeen. oestrogeen zorgt op haar beurt weer voor vocht, vet en gyno.

Om dit te voorkomen ken men dus gaan werken met een aromatase remmer (proviron, femara aromasin ect.)

Echter heb je ook nog AAS die direct op de progesteron receptoren werken, die veel voorkomen bij de tepel, wat dus weer kan zorgen voor gyno.
Dit kan je weer tegengaan met nolvadex.

greetz

Well said :)

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
aromatase is het enzym dat verandwoordelijk is voor de omzetting van testosteron naar oestrogeen. oestrogeen zorgt op haar beurt weer voor vocht, vet en gyno.

Om dit te voorkomen ken men dus gaan werken met een aromatase remmer (proviron, femara aromasin ect.)

Echter heb je ook nog AAS die direct op de progesteron receptoren werken, die veel voorkomen bij de tepel, wat dus weer kan zorgen voor gyno.
Dit kan je weer tegengaan met nolvadex.

greetz

Dit is nu heel nuttige info thx

Terug
Naar boven