MuscleMeat

ff voortstellen..

Snoepje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben snoepje, me echte naam komen jullie nog wel tegen. Ik heb de HOTS voor brede mannen dus waar kan ik me beter vermaken dan hier in jullie gezelschap!

Doei tot spreeks! Groetjes van Snoepje

welkom, naam klinkt goed ;)

Welkom...

Sport je dan zelf ook?

alleen kijken, of train je zelf ook?

• Topic Starter Topic Starter
zelf ook!

Ik moet natuurlijk wel een beetje gewaagd zijn aan de man die naast me loopt dus ben ik zelf ook erg fanatiek. Ik fitness 4 keer in de week en verder jog ik een uur perd dag. Ik zwem ook nog twee keer in de week baantjes en voorderest de heb ook nog wel een andere manier om lichamelijk in beweging te blijven ;)

Groetjes Snoepje

Maar als ik het goed begijpt zit je hier niet vanwege de sport,
maar om te scoren ofzo...

Ik ben alleen een beetje nieuwsgierig...

ik hoef niet meer te scoren ik heb al wat lekkers!! En ik ben gek op mijn mop. Misschien dat je mijn uitspraak met een korrel zout moet nemen? tis maar een suggestie hoor.... :eek:

Greetz Snoepje

Ik vroeg het me alleen af...

ielige ventjes?

Dankje! en..ik ben het er niet helemaal mee eens dat elke vrouw dat leuk vind hoor! Ik heb namelijk een goede vriendin en die valt echt op super ielige ventjes!! Echt..ik vraag mij af wat ze zo geweldig daar aan vind maar ze komt met de 1 na de ander aanzetten. Daar zakt dus echt mijn broek vanaf! Ik bedoel een man moet wel een beetje een een man zijn toch!! En niet dat als ie ruzie krijgt dat jij een beetje voor hem moet gaan staan vechten ofzo!!

Groetjes Snoepje!!

een echte man heeft aan zijn eigen testosteron genoeg....... ;)

welkom snoep
hmm.. wat bedoel je met andere manieren om in beweging te blijven?? ;)

GoKU zei:
een echte man heeft aan zijn eigen testosteron genoeg....... ;)

ooh god... de eenzame trekker heeft gesproken:p

Bbnoel je hebt gelijk, mijn opmerking past prima in de categorie "overbodige opmerkingen" Damn I AM lonely :D
Welkom snoepje!

Welkom ;)

welkom snoepje, je heb dus veel tijd omtegaan sporten doe je dit ook voor wedstrijden of gewoon ik vind dit leuk en heb mooi aandacht in de sportschool.

gr warrior ex fichting machine hahahhaa

Wat geniet ik weer van die reactie's van jullie puber's

schroefbeest weet wie snoepje is nanananana :D

Terug
Naar boven