AndroidHealthClinic

ff voortstellen..

• Topic Starter Topic Starter
warrior zei:
welkom snoepje, je heb dus veel tijd omtegaan sporten doe je dit ook voor wedstrijden of gewoon ik vind dit leuk en heb mooi aandacht in de sportschool.

gr warrior ex fichting machine hahahhaa

Geen wedstrijden, zou ik ook niet kunnen heb ik nog te veel vet voor maar ik vind het fijn om actief bezig te zijn met me lichaam en heb ook wel de leeftijd dat als je niks doet de boel gaat zakken eyyyy en daar voel ik niet zo veel voor! Maar wie weet waar het me nog brengt... Op een podium zal je me niet snel terugvinden want ik heb plankenkoorts als de malle!
aand8 op de sprtschool gaat het ook niet om want ik train overdag en dan zijn er alleen opas en omas :o

Doei! Kusssie Snoep

Snoepje zei:
Geen wedstrijden, zou ik ook niet kunnen heb ik nog te veel vet voor maar ik vind het fijn om actief bezig te zijn met me lichaam en heb ook wel de leeftijd dat als je niks doet de boel gaat zakken eyyyy en daar voel ik niet zo veel voor! Maar wie weet waar het me nog brengt... Op een podium zal je me niet snel terugvinden want ik heb plankenkoorts als de malle!
aand8 op de sprtschool gaat het ook niet om want ik train overdag en dan zijn er alleen opas en omas :o

Doei! Kusssie Snoep

heb vandaag ook overdag getraind dus smorgens maar daar heb ik gelukkig geen omas gezien maar ik begrijp je wel succes en ga ertegen aan he

gr warrior

Snoepje zei:
Dankje! en..ik ben het er niet helemaal mee eens dat elke vrouw dat leuk vind hoor! Ik heb namelijk een goede vriendin en die valt echt op super ielige ventjes!! Echt..ik vraag mij af wat ze zo geweldig daar aan vind maar ze komt met de 1 na de ander aanzetten. Daar zakt dus echt mijn broek vanaf! Ik bedoel een man moet wel een beetje een een man zijn toch!! En niet dat als ie ruzie krijgt dat jij een beetje voor hem moet gaan staan vechten ofzo!!

Groetjes Snoepje!!

Welkom Snoepje. En je hebt helemaal gelijk een man moet wel een beetje een man zijn. Maar zet je ook nog foto's van jezelf op de site?

• Topic Starter Topic Starter
KHAN zei:
Welkom Snoepje. En je hebt helemaal gelijk een man moet wel een beetje een man zijn. Maar zet je ook nog foto's van jezelf op de site?

jawel komen er aan, check mijn posts bij de tijdzone thread

Greetz, Snoep!

Zal ik zeker doen. Ik wacht met smart. :D

Hai purple,

www.deliwear.nl is misschien ook leuk om eens te bekijken.

met vriendelijke sportgroet,

deliwear

welkom Snoepje,

ik hoop dat je hier wat kan leren, of ervaring kan opdoen.

By the way, ik snap ook helemaal niks van die vrouwen, die op zulke enorme ielige ventjes vallen. Daarom doet het me goed dat ik nu lees, dat er ook genoeg vrouwen (hoop ik tenminste) zijn die vallen op een brede kerel. Ofwel een ECHTE man!!

Mazzel,
rubensossa

Stay hungry!!

welkom

Welkom en veel plezier met al die overgoten testosterone boys :D

Terug
Naar boven