MuscleMeat

Fibo 2012?

Bezoekers in dit topic

Shit, moet ik met m'n miezerige kilootjes me door al die brede mensen wurmen om toch een foto te krijgen :p
Hoe zit het met de prijzen van de supps? Massieve kortingen? Meestal koop ik dingen van merken als Olimp, Interactive Nutrition, Revolutions, enz. Nog nooit BSN gekocht, als de prijzen flink laag zijn wil ik het eens proberen :p

Nee man BSN enz geven wel korting maar die kunnen de prijzen hoog houden door hun bekendheid. Maar de meeste andere merken geven wel wat korting. Ik had toen twee kilo whey isolaat en twee kilo whey concentraat voor 30 euro samen.
 
Nee man BSN enz geven wel korting maar die kunnen de prijzen hoog houden door hun bekendheid. Maar de meeste andere merken geven wel wat korting. Ik had toen twee kilo whey isolaat en twee kilo whey concentraat voor 30 euro samen.
Srsly? Geld meenemen voor een heel jaar supps en elk jaar teruggaan om goedkope supps in te slaan :D
 
Srsly? Geld meenemen voor een heel jaar supps en elk jaar teruggaan om goedkope supps in te slaan :D

Ja klopt maar je moet ook rekening houden met benzine geld en je geeft daar altijd meer geld uit aan dingen dan wat je vooraf denkt (heb ik tenminste altijd:p)
 
Ja klopt maar je moet ook rekening houden met benzine geld en je geeft daar altijd meer geld uit aan dingen dan wat je vooraf denkt (heb ik tenminste altijd:p)
Elk jaar leggen ze bij ons een bus in naar de FIBO met de gym :)
Voor € 35 krijg je vervoer met de bus naar daar, een ingangsticket en vervoer terug :D
€ 100 meenemen = € 55 uitgeven aan supps en € 20 aan voedsel en drank enzo :p
 
Lijkt me wel is leuk om daar naar toe te gaan, tegen die tijd maar is kijken.
 
Ik wil dit jaar ook voor het eerst gaan met een groep vrienden. Welke dag is leuker om te gaan, zaterdag of zondag? (of is er vaak op elke dag hetzelfde te zien?)
 
ik ga ook nog eens dit jaar heb gelezen dat donderdag phil heath komt, en zaterdag Zack Khan en ronnie coleman en nog vele anderen
dus ik ga de zaterdag
 
Porter heeft weer een paspartou
 
Dexter Jackson & Phil Heath hebben ook bevestigd :D
Dit wordt epic :)
Check ook Facebook voor updates @http://www.facebook.com/FIBOPOWER
 
present.. ben nog nooit geweest dus ben wel benieuwd!
 
Roelly en dennis komen ook, 33minuten geleden gepost
 
Wordt er ook bekend gemaakt op welke dag ze komen?
 
Wil dit jaar ook eens gaan. Ze gaan steeds met een grote groep van bij ons in de sportschool en nu ik er een aantal maanden serieus met bezig ben wil ik zeker eens gaan kijken!
 
Ik ga ook voor het eerst, waarschijnlijk op een zaterdag.
 
Ik ben daar ook vooral voor de prof's foto's maken praatjes en miss supps halen
 
Zaterdag lijkt me de meest leuke dag
 
Weet nog niet welke dag ik ga maar ik ga dit jaar wel weer, blijft leuk elke keer weer:)
 
Kaarten vooraf bestellen? Of kan je gewoon aan de 'deur' kopen?
 
Back
Naar boven