XXL Nutrition

Fibo 2012?

Bezoekers in dit topic

Deed je nou nog steeds bodybuilding wedstrijden of ga je een andere klasse doen? Want ik hoorde je toen ik in Hillegom was zeggen dat je daar niet meer aan mee doen, of heb ik dat fout gehoord:p

Succes daar alvast:D

Nee ik stap van de Pro Figure naar de Womens Physique Klasse. Dit is een nieuwe klasse die pas dit jaar bij de Profs is. Thx :D
 
maybe IN , hoop dat roelly ook komt dan!
 
Ik ga zowieso met eigen vervoer, als er mensen zijn in omgeving nijmegen die mee willen PM even

groter is beter
 
nieuwste apparaten, ETEN!, supplementen, kleding, accessoires, shows, lekkere wijven, mma, strongmen, pro bodybuilders

het is er in iedergeval erg groot! moeite waard

Thanks, klinkt goed! Ik denk dat ik ook het ritje maak.
 
Eigenlijk is het BodyBuilding van de jaren 80...
Figure had in de begin jaren een beetje de zelfde fysieken maar door de jaren heen zijn de dames softer en softer geworden en hebben minder spiermassa gekregen.
Tevens is het verschil met de Figure dat je mag poseren en dat is natuurlijk veel leuker dan alleen die quaterturns of modelturns...

aangezien ik toch altijd kreeg te horen dat ik te gespierd was voor Figure (ondanks dat ik eigenlijk alleen een beetje aan het freewheelen was in de sportschool,) denk ik dat deze klasse een betere klasse voor mij is.
 
Tja gezien het filmpje wat ik gevonden had en jou huidige fysiek (ik neem aan dat het recente filmpjes zijn) pas je daar ook beter bij. Vond je eigenlijk best nog wel gespierder dan de dames bij het filmpje Womens Physique. En poseren kan je goed want daar heb ik ook al mooie recente filmpjes van gezien. Gaat vast een succes worden :)
 
Dank je Grosje.... de filmpjes die je gezien heb dat zijn de amateurs maar het is inderdaad nog een beetje afwachten tot de eerste pro wedstrijd is geweest om precies te weten wat ze zoeken...
 
Mocht je nog goeie poseermuziek nodig hebben.....wil je best wat tips geven :-)
 
Mocht je nog goeie poseermuziek nodig hebben.....wil je best wat tips geven :-)

tips wat je niet moet nemen zeker... want jonge wat was dat tievus muziek
 
tips wat je niet moet nemen zeker... want jonge wat was dat tievus muziek

hahaha toch heb ik een heel gaaf filmpje van je hier op AC/DC met op het einde een prachtige most muscular! :D
 
ik bedoel die andere herrie... je weet wel die schreeuwende doorgerookte chick ...
 
Hahahaha......en het waren nog geen eens chicks. Hoe zou je nou niet willen poseren op White Zombie of Alice in Chains...
 
Aanwezig, zullen we met z'n allen DBB T-Shirts dragen?
(Alhoewel ik denk dat de kleinste maat mij nog te groot zal zijn :p)
 
ik ga er heen dit jaar voor het eerst ben benieuwt. iemand vorig jaar geweest en weet wat er ongeveer allemaal te zien is. wie er toen waren enz?
 
Vaste prik ga al zolang ik train. Nu al weer zin in is een dagje uit he, vast weer met team RPB.
 
Aanwezig, zullen we met z'n allen DBB T-Shirts dragen?
(Alhoewel ik denk dat de kleinste maat mij nog te groot zal zijn :p)

Ja bent al 2,5 jaar lid, medium moet je nu toch wel passen hoop ik?:D

ik ga er heen dit jaar voor het eerst ben benieuwt. iemand vorig jaar geweest en weet wat er ongeveer allemaal te zien is. wie er toen waren enz?

Ik was daar, was wel cool. Supplementen, kleding, fatsoenlijk eten, gastoptredens en heleboel top bodybuilders. (Phil Heath, Ronnie Coleman, Dennis Wolf, Toney Freeman etc.)
 
Ja bent al 2,5 jaar lid, medium moet je nu toch wel passen hoop ik?:D



Ik was daar, was wel cool. Supplementen, kleding, fatsoenlijk eten, gastoptredens en heleboel top bodybuilders. (Phil Heath, Ronnie Coleman, Dennis Wolf, Toney Freeman etc.)
Not really, ben hier meestal gewoon om te trollen en om me ziek te lachen met de topics :p
Heb dit jaar niet goed kunnen trainen, eerst rugblessure wegens slechte squattechniek en unief (ben elke dag maar om 7 uur thuis en moet dan nog m'n vakken inhalen...). Ik zal 2e semester proberen beter m'n best te doen :p Zit nu nog steeds rond de 65 kg te slingeren :(

On-topic: Heb gehoord dat Ronnie terug aanwezig is dit jaar? Foto met hem zal wel kleine kans op zijn zeker? :(
 
Not really, ben hier meestal gewoon om te trollen en om me ziek te lachen met de topics :p
Heb dit jaar niet goed kunnen trainen, eerst rugblessure wegens slechte squattechniek en unief (ben elke dag maar om 7 uur thuis en moet dan nog m'n vakken inhalen...). Ik zal 2e semester proberen beter m'n best te doen :p Zit nu nog steeds rond de 65 kg te slingeren :(

On-topic: Heb gehoord dat Ronnie terug aanwezig is dit jaar? Foto met hem zal wel kleine kans op zijn zeker? :(

Nee is niet zo moeilijk, hij staat gewoon achter de BSN stand. Was wel grappig want de meeste mensen stonden bij hem in de rij terwijl die allang gestopt is
 
Nee is niet zo moeilijk, hij staat gewoon achter de BSN stand. Was wel grappig want de meeste mensen stonden bij hem in de rij terwijl die allang gestopt is
Shit, moet ik met m'n miezerige kilootjes me door al die brede mensen wurmen om toch een foto te krijgen :p
Hoe zit het met de prijzen van de supps? Massieve kortingen? Meestal koop ik dingen van merken als Olimp, Interactive Nutrition, Revolutions, enz. Nog nooit BSN gekocht, als de prijzen flink laag zijn wil ik het eens proberen :p
 
Back
Naar boven