XXL Nutrition

Fibo 2012?

wel iets duurder bij de deur ;) 3 euro ofzo

Zijn die kaarten aan de deur aan een limiet gebonden? want kan via de fibo site niet met creditcard betalen.

Vraag me wel af waarom er als topicicoontje een duim omlaag staat, lage verwachtingen dit jaar?

Ben dit jaar ook aanwezige voor de 2e x, geweldige beurs!

ik dit jaar voor de 1e maal aanwezig op zaterdag 21 april
we gaan met een minibusje met een 10-tal man uit onze gym
nice..

Ik probeer al geruime tijd mijn ticket te bestellen voor donderdag, tevergeefs :( héb alles juist ingevuld enzo, kan je ze mss pas vanaf een bepaalde datum bestellen ??

Grtz !

Ik kom alleen als wrath ook komt, ben niet zo'n groupie maar die gozer is echt een voorbeeld voor me.

Zeker weer aanwezig!

eerste keer dat ik ga dit jaar :D

Ik kan niet met creditcard betalen. Als ik bij FIBO ben zijn toch altijd genoeg kaartjes? Weet iemand dit?

Jawel kaarten kan je daar bijna altijd aan de deur kopen, zorg er we voor dat je vroeg aankomt want je weet maar nooit

aanwezig :D

elk jaar weer die onzin over die kaartjes. Gewoon aan de deur kopen. 8 keer geweest en gaat altijd. Ook al ben je er laat. Donderdag en vrijdag is alleen voor bedrijven.

Ik weet niet of ik ga. Vorig jaar ook niet geweest. De jaren ervoor was het alleen maar een dalende lijn. Laatste keer dat ik geweest was (2010) vroeg ik mezelf echt af wat ik in godsnaam daar deed. Wat een slechte zooi. Geen samples, niet eerst een supp mogen proberen voor kopen, geen dikke aanbiedingen. 10 hallen die vol met dure apparaten stonden waar geen hond te vinden was en 1 klein halletje voor BB en PL wat dan niet te harden is kwa hitte en ruimte. Oja het eten is vaak ook niet te betalen.

Waar zijn de tijden dat het daar gezellig was en dat je met 4 emmers naar buiten kwam......

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe laat het hele gebeuren begint op de zaterdag??

Ik ben er ook weer bij, samen met een collega. Net als vorig jaar, toen veel leuke dingen gezien en ook erg veel pro's gezien. Wolf die even vraagt of ie er langs mag naar zn bsn stand haha!

kan je alleen met creditcard betalen?
ik heb namelijk geen creditcard

Weet iemand of je daar ook krachttoestellen kunt kopen als particulier?

waar kan je kaartje kopen? moet je deze ergens bestellen of kan dat gewoon aan de deur?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 16:13 ----------

ow te snel gevraagd zie het al staan!:P sorry

Terug
Naar boven