MuscleMeat

Fiets belastbaar?

hmmm een echte ouderwetse bakfiets kan toch wel iets hebben dacht ik;)

Bike 2 Build
De Kona Hoss (Deluxe) speciaal voor de grotere zwaardere rijders...Kona is een goed gerenomeerd merk...weinig geld voro een goede fiets!

• Topic Starter Topic Starter
Je gewicht was ook wel erg hoog, cutten is idd niet zo heel gek...

Mountainbike zou ik sowieso voor gaan, zo'n ding moet het wel kunnen hebben... Heb met mijn 110 kg nog nooit een enkel probleem mee gehad

Al woog ik 180. Dat boeit me niet. Zolang ik gezond ben zal het me een worst wezen. Echter mijn training ligt nu plat, dus eet nu veel minder en zal dus ook veel verliezen.
En om toch wat te doen wil ik gewoon weer wat fietsen enzo.

@Chewie:
Zal je link zeker ff bekijken!

Die kona werd mij ook aangeboden als optie toen ik op zoek was naar een sterke fiets! zeker een goed ding.

Ik heb toen echter een Trek genomen, puik spul is dat man.

Let vooral op je spaken en afmontage, ketting en cassettes, frame houdt het toch wel denk.

En om toch wat te doen wil ik gewoon weer wat fietsen enzo.

Hey Richard,

kga ook regelmatig mijn mtb toertje doen maar heb sinds vorige week een crosshybride aangekocht. Onmiddellijk zo'n kinderstoeltje van voor opgepleurd...jongens, das genieten als je met de kids wat aan je conditie kan doen...

• Topic Starter Topic Starter
Hey Richard,

kga ook regelmatig mijn mtb toertje doen maar heb sinds vorige week een crosshybride aangekocht. Onmiddellijk zo'n kinderstoeltje van voor opgepleurd...jongens, das genieten als je met de kids wat aan je conditie kan doen...

Link van het model?

Je kan hem vergelijken met deze maar dan met ander stuur.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven