MuscleMeat

fijne zomerkuur

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Stel deze vraag voor een vriend van me die niet vies is van kuren. Zijn laatste kuur was.

10 weken 400 mg deca, 250 mg sustanon, 100 mg stromba en om de week nog een testo 250 mg.

Hij is nu druk bezig wat te doen met zijn zomerkuur alleen weet nog nie echt hoe of wat te pakken. Hij wil iig droge massa pakken en vetpercentage omlaag brengen

Ik ben wel al tegen gekomen op dit forum dat de masteron wel mooi spul zou zijn.

Ook betreft training? Gewoon veel cardio erbij?

Volgens mij doet masteron pas zijn werk onder de 12% bf.Correct me if i'm wrong.dus ik weet niet wat zijn bf is?

test/tren/winstrol ...

Test/Tren/Primo/Anavar/Winstrol ? :D

Ik ga deze zomer volgend kuurtje doen:
week 1 - 6 : 100mg test prop EOD
week 1 - 6 : 100mg tren ace EOD
week 1 - 6 : 50mg winstrol EOD
+nakuur

• Topic Starter Topic Starter
test/tren/winstrol dat is een goede kuur dus? Ga je van deze ook echt droogstaan of is het alleen een goede kuur om droge massa te winnen? Hij wil namelijk droog komen te staan, ik denk dat hij ongeveer rond de 18% BF zit.

En mucleboy jij gaat ook beginnen met deze kuur? Is die van jou niet een beetje licht?

Laatst bewerkt:
ik zelf krijg altijd behoorlijk erge acne op mijn rug en schouders dus kuren in de zomer is voor mij niet weg gelegt, mischien een korte winstrol kuur om een beetje droger te lijken is altijd leuk.

Als hij droog wil staan, zal dat meer liggen aan zijn dieet en cardio dan aan de middelen

Vet% is te hoog voor masteron.

jehmarjeh zei:
test/tren/winstrol dat is een goede kuur dus? Ga je van deze ook echt droogstaan of is het alleen een goede kuur om droge massa te winnen? Hij wil namelijk droog komen te staan, ik denk dat hij ongeveer rond de 18% BF zit.

En mucleboy jij gaat ook beginnen met deze kuur? Is die van jou niet een beetje licht?

Persoonlijk vind ik hem niet te licht neen, wel veel prikken(alle dagen):D

Wat denken jullie van volgende kuur? Bedoeling is droge massa nemen (niet echt cutten, wel op kcal beetje letten + beetje cardio) EN het mag zeker geen puisten veroorzaken, ben ik dan beter de tren te vervangen door primo @ 400mg /week? Vetpercentage staat nu op 11,5%, tegen de zomer rond de 10% schat ik want het verdwijnt vanzelf wanneer ik niet bulk (op 10% stabiliseerd het ongeveer).

Week 1 - 4 : anavar (30mg/dag)
Week 1 - 12 : 500 mg Equipoise
Week 1 - 8 : 300 mg tren enanth
Week 9 - 12 : Masteron (hoeveel weet ik niet, suggesties iemand ??)
Week 9 -12 : Winstrol Tabs (30mg/dag)

Heeft er al eens iemand een soortgelijke kuur gedaan? En hoeveel droge kilo's heb je dan gepakt en overgehouden?

Gr.
Bjorn.

ik denk dat ik deze zomer test prop/ winstrol/ masteron/ t3 pak met cardio en goed dieet kom je hiermee wel lekker droog te staan denk ik

oke mucleboy dan word het een ander verhaal dus EOD betekend? om de dag??

;)
jehmarjeh zei:
oke mucleboy dan word het een ander verhaal dus EOD betekend? om de dag??

Inderdaad EOD betekent om de dag;)

@Hondadelsol :
Is vijf verschillende producten niet een beetje teveel van het goede?
-anavar zeker op 50mg houden
-Tren enanthaat zou je beter vervangen door test enanthaat
-masteron sta je nog belange niet droog genoeg voor
-en winstrol zou ik zeker op 40 mg nemen

Voor de rest veel succes met u volgende kuur , maar nu eerst goed nakuren he;)

HondaDelsol zei:
Wat denken jullie van volgende kuur? Bedoeling is droge massa nemen (niet echt cutten, wel op kcal beetje letten + beetje cardio) EN het mag zeker geen puisten veroorzaken, ben ik dan beter de tren te vervangen door primo @ 400mg /week? Vetpercentage staat nu op 11,5%, tegen de zomer rond de 10% schat ik want het verdwijnt vanzelf wanneer ik niet bulk (op 10% stabiliseerd het ongeveer).

Week 1 - 4 : anavar (30mg/dag)
Week 1 - 12 : 500 mg Equipoise
Week 1 - 8 : 300 mg tren enanth
Week 9 - 12 : Masteron (hoeveel weet ik niet, suggesties iemand ??)
Week 9 -12 : Winstrol Tabs (30mg/dag)

Heeft er al eens iemand een soortgelijke kuur gedaan? En hoeveel droge kilo's heb je dan gepakt en overgehouden?

Gr.
Bjorn.
Eeen nieuw topic openen doe je hier [Link niet meer beschikbaar] en dan klik je op de knop 'Nieuw bericht'

Dus het zou worden:

Test enanthate/ Tren enanthate/ Winstrol.

Kun je dit ook verdelen in 2 spuiten in de week? Heb gelezen dat die Winstrol eigenlijk elke dag moet maar kun je dit niet oplossen door dit als stack te pakken? En welke hoeveelheden moet je dan aan denken?

Hij heeft nu de laatste kuur ook 2x in de week soms 3x moeten spuiten en vond dat al meer dan genoeg.

wat zou het iedeale kuurtje zijn voor de zomer?
niet telang en te heftig ( mischien een only) en zo weinig mogelijk kans op acne.
is anavar een idee, heb hier nog geen ervaring mee?

Black Knight zei:
Eeen nieuw topic openen doe je hier [Link niet meer beschikbaar] en dan klik je op de knop 'Nieuw bericht'

Het gaat hier toch om een zomerkuur eh, ik zet hier gewoon even een suggestie van een zomerkuur, waarom dan een nieuw topic openen, zijn er nog niet genoeg topics misschien? Jonges toch, er zijn toch mensen die op alles moeten kakken eh...

@ Muscleboy

Het is wel de bedoeling dat tegen dan vet% rond de 7 a 8% zou staan zodat de masteron z'n werk kan doen :D
En het zijn wel 5 producten maar met milde doseringen eh, want het zou eigenlijk een licht kuurtje moeten zijn :rolleyes: misschien beter gewoon de tren laten vallen dan? Of 8 weken i.p.v. 12 doen?

Terug
Naar boven