MuscleMeat

fijne zomerkuur

Waarom denk je dat er topics zijn en niet een lange lopende thread?

• Topic Starter Topic Starter
Dus het zou worden:

Test enanthate/ Tren enanthate/ Winstrol.

Black knight is right, dus nogmaals voor degene die nu al het spoor bijster zijn:

Kun je dit ook verdelen in 2 spuiten in de week? Heb gelezen dat die Winstrol eigenlijk elke dag moet maar kun je dit niet oplossen door dit als stack te pakken? En welke hoeveelheden moet je dan aan denken?

Hij heeft nu de laatste kuur ook 2x in de week soms 3x moeten spuiten en vond dat al meer dan genoeg.

Black Knight zei:
Waarom denk je dat er topics zijn en niet een lange lopende thread?

1) Wat is een topic? Een onderwerp eh, dus het is maar meer dan normaal dat vragen in verband met éénzelfde onderwerp in 1 topic staan eh? En is het dan voor de moderators ook niet gemakkelijker om alles wat makkelijker en sneller te controleren?

2) Wat is handig en snel? Weinig topics met veel info of veel topics met weinig info?

3) Wat is IQ-test? Indien je hier genoeg op scoort weet je het juiste antwoord op de vorige vraag ;)

@ jehmarjeh:
Winstrol werkt ook als je het 2 keer in de week inject., vriend van me heeft dit gedaan (was dan nog winstrol only) en ging er goed mee vooruit...

Gr.

@ beast NR'1
hoe pak je dat kuurtje dan?? test prop en tren A?? met winny inject?

hoe ziet dan je schemaatje eruit??

mvg remco

HondaDelsol zei:
1) Wat is een topic? Een onderwerp eh, dus het is maar meer dan normaal dat vragen in verband met éénzelfde onderwerp in 1 topic staan eh? En is het dan voor de moderators ook niet gemakkelijker om alles wat makkelijker en sneller te controleren?
Precies, ivm eenzelfde onderwerp. Ander kuurvoorstel van andere user, nieuw onderwerp. Jouw voorstel is dus off-topic.
HondaDelsol zei:
2) Wat is handig en snel? Weinig topics met veel info of veel topics met weinig info?
Ik heb maar een kast in mijn kamer. Zonder planken. Kleding, servies, boeken, alles ligt door elkaar. Ontzettend handig.
HondaDelsol zei:
3) Wat is IQ-test? Indien je hier genoeg op scoort weet je het juiste antwoord op de vorige vraag ;)
off-topic
HondaDelsol zei:
@ jehmarjeh:
Winstrol werkt ook als je het 2 keer in de week inject., vriend van me heeft dit gedaan (was dan nog winstrol only) en ging er goed mee vooruit...
Lang leve de stabiele bloedwaarden. Winstrol zet je ED of EOD. Instabiele bloedwaarden geven meer bijwerkingen en minder gains.

• Topic Starter Topic Starter
Test enanthate/ Tren enanthate/ Winstrol tabs

Heeft iemand een kuurvoorstel?

Ik zou het zo doen:

Week 1-8 : Test Enanthate @ 500mg/week
Week 1-8 : Tren Enanthate @ 400mg/week
Week 7-10 : Winstrol tabs @ 30mg/dag
Week 11-12-13: Nakuur

Hou er wel rekening mee dat tren zwaar is voor de lever en winstol ook, dus als je veilig wilt spelen laat je beter de winstrol weg. Maar winstrol is echt zalig spul, dusja... :D

Succes ermee
Gr.

HondaDelsol zei:
Ik zou het zo doen:

Week 1-8 : Test Enanthate @ 500mg/week
Week 1-8 : Tren Enanthate @ 400mg/week
Week 7-10 : Winstrol tabs @ 30mg/dag
Week 11-12-13: Nakuur

Hou er wel rekening mee dat tren zwaar is voor de lever en winstol ook, dus als je veilig wilt spelen laat je beter de winstrol weg. Maar winstrol is echt zalig spul, dusja... :D

Succes ermee
Gr.

Neem dan gewoon 50mg winstrol inject EOD he...:D

Terug
Naar boven