XXL Nutrition

Filemon heeft shredded killerbody

Is dit natty mogelijk?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En jij post er in.
Please citeer mij.
Of ben je te dom
200w.gif
 
Joop is zwaardeman
 
Gelukkig zijn er hier ook types zoals jij, die het niveau wat opkrikken

Iedereen goed opletten naar de wanstaltige praktijken van Marrleen. Wat een charlatan. Eerst een grote muil opzetten en heel verheven doen over slim zijn, mentaliteit en IQ. Blaaskaak. En dan als hij keihard verliest in een discussie nergens meer inhoudelijk op in durven gaan. Lafaard. Eerst een blaaskaak en een charlatan, dan een lafaard! Wow, ik heb zelden zulke laagbijdegrondse figuren meegemaakt als Marrleen. Wat een misplaatst dedain, wat een onvermogen, wat een blaaskaak. Zelfs op het internet heb ik dit nog niet meegemaakt dat mensen zo waardeloos zijn in het voeren van een discussie - en ik heb veel gelezen op 4chan en het elligirl forum - echt ongehoord. Zit Marrleen weer in haar periode? Niemand is zo goed in het geven van INHOUDELIJKE argumenten als ik. Het is echt waar, anderen zeggen het, niet ik. Hoe moeilijk kan het zijn om ergens INHOUDELIJK op in te gaan? Het is diep diep diep triest!
 
filemon wie?
 
Kunnen wij die mongool van een Joopie naar een sub forum verplaatsen, dit is het topic over filemon, ik denk dat wij het unaniem over eens zijn dat filemon ondanks zijn aparte training toch een stuk ontwikkelder is dan deze retard.
 
Hey Joop, hoe staat het leven?
 
Hey Joop, hoe staat het leven?

Hey fiezefurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Het leven gaat goed, ik maak gains left and right. Ik crush discussies op de internets. Dus het leven gaat z'n gangetje. Hoe is het met jou? Wat veel mensen niet weten is dat fiezefur en vermaard poster is op DBB, zijn topics, onder andereover Angie Verona en Aletta Ocean, zijn bekend in binnen- en buitenland. Ook is fiezefur een vriend van mij, een hele goede vriend zelfs. Ik heb veel vrienden, maar de band die ik heb met fiezefur blijft toch altijd speciaal voor mij. Een echte vriend!
 
Ik ken ons joop niet al te goed, maar goed genoeg dat ik hem ons joop kan noemen. Ik weet toevallig dat het een hele toffe peer is. En als iemand peren kan keuren op tofheid ben ik het wel. Geloof me. Ik kan alleen maar hopen dat 2016 het jaar is dat ons joop lekker blijft op dit forum en ik hem zeker wat beter leer kennen!
 
Ik ken ons joop niet al te goed, maar goed genoeg dat ik hem ons joop kan noemen. Ik weet toevallig dat het een hele toffe peer is. En als iemand peren kan keuren op tofheid ben ik het wel. Geloof me. Ik kan alleen maar hopen dat 2016 het jaar is dat ons joop lekker blijft op dit forum en ik hem zeker wat beter leer kennen!

Ted Cruz is incensed that I want to refocus NATO on terrorism, as well as current mission, but also want others to PAY FAIR SHARE, a must!
 
Ben jij schizofreen ?
Haha "RozePowerRanger", ok.
Eerst doen alsof je een "PowerRanger" bent in je nickname, vervolgens in je profielfoto een mannentorso een groene kleur geven en doen alsof je de "Hulk" bent, en in je stats zeggen dat je een "Vrouw" bent.

Het enige dat hier nog aan ontbreekt is dat je anderen gaat verwijten dat ze schizofreen zijn.
 
Hoe kleiner de.....
 
Wat is deze
 
Joopie, Voel jij je superieur aan anderen en ben je van mening dat jouw tekst van hoger belang is dan de rest?
Of voel je je minderwaardig en ga je door je onzekerheid een dikgedrukt, bovengemiddeld groot lettertype gebruiken?

Ik dacht laat ik het even vragen, aangezien het echt enorm irritant en lastig leest. Ik geloof best dat jij door de jaren heen gewend bent geraakt aan dikgedrukte reuzenletters, maar ik ben dat allerminst. Het leest minder vloeiend, trager en in mijn hoofd vertaalt het zich als geschreeuw.

Immers in de wereld van het internet is continue-hoofdletter of dikgedrukt gebruik, uitbeelding voor hard roepen/schreeuwen.

Of heb je misschien een oogafwijking waardoor je minder goed in staat bent de letters en woorden van elkaar te onderscheiden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven