Fitness Seller

Filmpje: Situatie in Maastricht, de wietpas.

Maar de wietpas is een succes hoor!

Zo niet dan toch want dit is Nederland.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het goed begrijp is de wietpas er om buitenlanders weg te houden uit NL's koffiewinkels maar hoe was de situatie er toen iedereen gewoon mocht kopen ? Kan me vorostellen dat er met die honderden buitenlanders uit Duitsland, Frankrijk en Belgie ook veel overlast was ?

Ik ben overigens voor een verbod op verkoop van dit soort zaken. Argumenten als 'dan gaat het ondergronds' heb ik niks te maken dan kun je alles wel gaan toestaan.

Als ik het goed begrijp is de wietpas er om buitenlanders weg te houden uit NL's koffiewinkels maar hoe was de situatie er toen iedereen gewoon mocht kopen ? Kan me vorostellen dat er met die honderden buitenlanders uit Duitsland, Frankrijk en Belgie ook veel overlast was ?

Ik ben overigens voor een verbod op verkoop van dit soort zaken. Argumenten als 'dan gaat het ondergronds' heb ik niks te maken dan kun je alles wel gaan toestaan.

hoe sta je tegenover de verkoop van alcohol en sigaretten?

Echt wat een k*t volk is het ook.

Maastricht was altijd echt een super leuke stad. Weinig allochtonen, leuke sfeer.

• Topic Starter Topic Starter
hoe sta je tegenover de verkoop van alcohol en sigaretten?

Beide toegestaan vanaf 18. Jij gaat nu zeggen dat alcohol erger of even erg is dan soft drugs en daar ben ik het zeker mee eens. Maar laten we eerst maar eens beginnen met dit half/half beleid omtrent drugs een halt toe te roepen.

ppfffff wat een stront volk! Hier ben ik elke dag, omdat ik in Maastricht op school zit. Je zou ze stuk voor stuk kapot moeten schieten!

Beide toegestaan vanaf 18. Jij gaat nu zeggen dat alcohol erger of even erg is dan soft drugs en daar ben ik het zeker mee eens. Maar laten we eerst maar eens beginnen met dit half/half beleid omtrent drugs een halt toe te roepen.

waarom mogen alcohol en sigaretten dan wel toegestaan zijn vanaf 18?

Ik woon in Maastricht. Sinds de invoering van de wietpas is het één grote teringbende. Dealertjes op straat die maar al te graag aan de allochtonen willen verkopen, drugscriminaliteit met ruim 30% omhoog ... Onno, voor mij mag je oprotten!

Laatst bewerkt:
even langs gaan met de DBB knokploeg!!! who's in?

Een dikke faal die weedpas, de criminaliteit is epic veel gestegen ondertussen

Gaat echt helemaal nergens meer over, ben ook al meerdere malen aangesproken daar of ik shit wilde kopen.
Sinds de invoering van de wietpas is het veeeeeeel erger geworden, zag alleen maar van die dealertjes rondlopen.

Volgende keer als ik de stad in ga neem ik dus een knuppel mee....

Pauper volk

Gaat echt helemaal nergens meer over, ben ook al meerdere malen aangesproken daar of ik shit wilde kopen.
Sinds de invoering van de wietpas is het veeeeeeel erger geworden, zag alleen maar van die dealertjes rondlopen.

Volgende keer als ik de stad in ga neem ik dus een knuppel mee....

Pauper volk

In België is nu ook véél meer en makkelijker weed te vinden als voorheen, ik blijf erbij, echt een dikke fail

In België is nu ook véél meer en makkelijker weed te vinden als voorheen, ik blijf erbij, echt een dikke fail
Omdat belgie last heeft van de verkoop van wiet gaat maastricht op zijn kop om het op te lossen, gevolg dat heel maastricht er nu last van heeft en iedereen lastig gevallen wordt.

Aangezien ik 2,5 jaar in maastricht gewerkt heb ken ik de dealertjes nu allemaal wel van gezicht.

Ben benieuwd wat ze er nu aan gaan doen of dat ze te bang zijn op te treden

omdat het clas A genotsmiddelen zijn oftewel net zo gevaarlijk als heroine en cocaine.

wat zeg je hier nu?

alcohol en nicotine zijn volgens jou net zo gevaarlijk als heroine en cocaine en NET OM DIE REDEN moeten ze toegestaan zijn?:scratch:

mijn ogen doet pijn meneer.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 15:38 ----------

wat zeg je hier nu?

alcohol en nicotine zijn volgens jou net zo gevaarlijk als heroine en cocaine en NET OM DIE REDEN moeten ze toegestaan zijn?:scratch:

ik was natuurlijk cynisch, je gaat toch ook geen heroine aan mensen boven de 18 jaar verkopen.

Dit soort gezeik krijg je dus door politiek wanbeleid...

en Marokkanen.

mijn ogen doet pijn meneer.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 15:38 ----------

ik was natuurlijk cynisch, je gaat toch ook geen heroine aan mensen boven de 18 jaar verkopen.

En wat heeft dat met de discussie te maken?

Cannabis is minder schadelijk, zorgt voor minder overlast dan alcohol, wat minder schadelijk is en voor minder overlast (zou zorgen) dan heroine (als dat legaal was)

Maw je kan die redenering niet gebruiken om cannabis te verbieden:) En de inverse van dat argument net wel om cannabis legalisatie te beargumenteren.

coffeeshops :roflol: pauper volk

Terug
Naar boven