XXL Nutrition

Filmpje: Situatie in Maastricht, de wietpas.

ewaa tzz 5je wiet kopen jij nu nu, ehh sahbi ga wegg ga je kont wassen je hebt niet eens geld walouu ehkishh

@11:25 van filmpje: "Je mag schieten hoor, deze verdient het" :roflol:

You put one in jail, two appear on the street...

Mensen die zich druk maken om coffeeshops verdienen sowieso een nekschot.

K*t Marokkanen !Q

Sheikh jij paneleiro zijn :)

gaat die eerst met een mes dreigen en schreeuwen en zwaaien maar als hij de politie ziet meteen op de grond gaan liggen: "sorry meneer ik deed niks, ik zweer het ik ben een beetje dronken."

bagger-'docu'

• Topic Starter Topic Starter
waarom mogen alcohol en sigaretten dan wel toegestaan zijn vanaf 18?

Lees dan, pak de drugs eerst aan met een totaal verbod omdat er nu een half/half beleid op van toepassing is.

Roken = eigen gezondheid en eigen keuze als je erbij zit of staat. Dus niet verbieden.

Alcohol = misbruik gaat zoveel mis voor 'derden' dat ik op lange termijn een fijne inperking geen enkel probleem vind. Veel doden en heel veel geweld is terug te sturen op drank ge-en misbruik.

Lees dan, pak de drugs eerst aan met een totaal verbod omdat er nu een half/half beleid op van toepassing is.

Roken = eigen gezondheid en eigen keuze als je erbij zit of staat. Dus niet verbieden.

Alcohol = misbruik gaat zoveel mis voor 'derden' dat ik op lange termijn een fijne inperking geen enkel probleem vind. Veel doden en heel veel geweld is terug te sturen op drank ge-en misbruik.

ok dan ben je tenminste consistent in tegenstelling tot de meeste anti-drugs phaggots, props daarvoor:)

dan mijn volgende vragen, waarom? welke authoriteit heeft de overheid over wat ik wel/niet in MIJN lichaam mag steken?

gaat die eerst met een mes dreigen en schreeuwen en zwaaien maar als hij de politie ziet meteen op de grond gaan liggen: "sorry meneer ik deed niks, ik zweer het ik ben een beetje dronken."

Stoer doen en dan ineens het heilig boontje uithangen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ok dan ben je tenminste consistent in tegenstelling tot de meeste anti-drugs phaggots, props daarvoor:)

dan mijn volgende vragen, waarom? welke authoriteit heeft de overheid over wat ik wel/niet in MIJN lichaam mag steken?

Laat wel duidelijk zijn ben niet voor alcoholverbod maar wel veel meer nadruk op afstraffen misbruik. Zoals drank in het verkeer wordt gecontroleerd mag er wat mij betreft ook een maximum komen op als jij gewoon op straat loopt.

De overheid heeft de autoriteit om op te treden bij grove ordeschendingen en alcohol zorgt wat mij betreft dagelijks voor grove ordeschendingen. Goede gaan dan inderdaad lijden onder de kwade.

Terug
Naar boven