erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
iesh niet halal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarnaast ook niet echt bevorderlijk voor je hersencellen

daarnaast ook niet echt bevorderlijk voor je hersencellen
91kg bij 1m86, come at me phaggotmisschien moet je meer tijd steken in trainen ipv islam bashen
word je ooit nog eens buff
angelus en buff zijn![]()

waarom mogen alcohol en sigaretten dan wel toegestaan zijn vanaf 18?
Lees dan, pak de drugs eerst aan met een totaal verbod omdat er nu een half/half beleid op van toepassing is.
Roken = eigen gezondheid en eigen keuze als je erbij zit of staat. Dus niet verbieden.
Alcohol = misbruik gaat zoveel mis voor 'derden' dat ik op lange termijn een fijne inperking geen enkel probleem vind. Veel doden en heel veel geweld is terug te sturen op drank ge-en misbruik.

gaat die eerst met een mes dreigen en schreeuwen en zwaaien maar als hij de politie ziet meteen op de grond gaan liggen: "sorry meneer ik deed niks, ik zweer het ik ben een beetje dronken."

ok dan ben je tenminste consistent in tegenstelling tot de meeste anti-drugs phaggots, props daarvoor
dan mijn volgende vragen, waarom? welke authoriteit heeft de overheid over wat ik wel/niet in MIJN lichaam mag steken?