Zoals de beste man in het filmpje als zei, de politiek wil een understatement maken, het interesseert ze helemaal niks dat er slachtoffers vallen.
En dat terwijl ieder weldenkende Nederlander dit allang wist en zag aankomen.
De schade die is ontstaan krijg je ook niet meer voledig weg, de straatdealers stoppen echt niet zomaar.
Gaan eventueel wat anders doen, maar zijn de grote jongens van de toekomst.
Nederland het land waar criminelen beloond, gemaakt en gesteund worden.
Precies dit. Zit me de laatste dagen zo op te vreten om hoe het anno 2013 in Nederland gaat.
Hoe kan een persoon als Onno Hoes op zo'n functie blijven zitten? Er is zóveel bewijs dat dit hele beleid keihard faalt, de beelden spreken voor zich en zelfs de dealertjes komen er openlijk voor uit.
Toch blijft deze man volhouden dat het beleid werkt en dat ze het zullen blijven handhaven, hoe dan ook.
Keihard word deze burgermeester met zijn neus op de feiten gedrukt, maar ongemoeid lacht hij het weg alsof iedereen die de problemen aankaart, is gek geworden en het verzint.
De incompetentie druipt er vanaf, totaal ongeinteresseerd ( gaat tevens op vakantie met zulke problemen in 'zijn' stad ) en behoort gewoon NIET in de politiek. Wie houdt deze wereldvreemde op zijn pluche? Zou hij Opstelten willen pleasen voor een baantje nóg hogerop, in politiek Den Haag? Nu zal me dat niets verbazen, gezien daar ook ontzettend wereldvreemde figuren rondlopen.
Ik pleit voor een direct ontslag van de meneer Hoes, aansprakelijk stellen voor alle schade en geen wachtgeld. Je zou toch denken dat iemand die niet functioneert gewoon uit zijn functie gezet kan worden, toch? Als ik zulke fouten bega had ik al 10 keer mijn baan kwijt geweest. Er moet dringend iets veranderen in Nederland en de wijze waarop iemand burgemeester kan worden. Zijn er mogelijkheden? Ik kan dit niet langer aanzien.
inbe4 TL;DR
http://www.youtube.com/watch?v=kSQDX6WoOPE
Filmpje zegt alles over het beleid en vooral over de persoon die Onno Hoes is.