MuscleMeat

Filmpje van een gevecht, vlakbij mij in de omgeving

Gouwetonny zei:
:eek:
Nee man, met mijn 95 kg en 4 jaar thai-boks ervaring maak ik echt geen schijn van kans tegen zijn mad fighting skills!
Dus....

edit: maar als ie serieus ruzie met me wil, dan loop ik echt wel weg. Timo, ik wil niet met je vechten. Anders doe ik net als die kamper maar dan gemener. :roflol:

Lauw zei:
Nee man, met mijn 95 kg en 4 jaar thai-boks ervaring maak ik echt geen schijn van kans tegen zijn mad fighting skills!
Dus....

Precies! Dus wees toch verstandig Lauw dalijk doe je jezelf nog pijn.....:rolleyes:

Lauw zei:
Dus....

+ een groepje kinderen van 14 jaar die je op de nek springen zodra je gewonnnen hebt ;)

ach, veel lelijker kunnen die me toch niet slaan :)

edit: en ik kan hard rennen:D

Lauw zei:
Dus....

edit: maar als ie serieus ruzie met me wil, dan loop ik echt wel weg. Timo, ik wil niet met je vechten. Anders doe ik net als die kamper maar dan gemener. :roflol:
''verkapte ik ben een shredded beast van 95kg, met 4jaar thai-bokservaringpost"
:D

dat thai boksen enzo zegt ook weinig in een gevecht. De gene die op dat moment strak van de coke staat die wint!! Dus doe maar vast inkopen ;) (pm voor mijn prijzen) :P

shit, ik heb schijnbaar ook wat te bewijzen :eek:

maar liever niet met vechten. :D

edit: @ Jopske: Coke ??? Vroeger zoop je eerst een half kratje pils op voor het knokken begon...

Lauw zei:
shit, ik heb schijnbaar ook wat te bewijzen :eek:

maar liever niet met vechten. :D

edit: @ Jopske: Coke ??? Vroeger zoop je eerst een half kratje pils op voor het knokken begon...

Daarrom verloor je ook altijd lauw :rolleyes: Moet er niet aan denken om na een half kratje pils nog even te moeten matten. Door al die adrenaline voel je niets meer van die alcohol :( Das toch zonde. En de kans is nog groot ook dat je het daarna weer gaat uitspugen :eek: Coke blijft tenminste zitten :p

Ik weet het! Nee echt mensen.......geloof me nu maar....AZRAEL DIE WEET HET!

Deze gast.......
Die Timo....
Komt ie.....

doet aan.......WING CHUN!!!!! Hahahahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bruce lee was te duur voor de cover? :P

:roflol:

maargoed, hou eens op, ik was net lekker bezig dit topic te kapen.
Kom maar met die aandacht. kom maar kom maar kom maar.
Ander zeg ik wat ruigs over Timo!
of beter: over een mod!:D

Kan hier zo niet tegen!!:mad: Dit is nu de toekomst, gasten die elkaar uitdagen, ene dommer dan de ander, meisjes die het totaal normaal vinden tegenwoordig om naar zulke dingen te kijken en te lachen erom. Kan me gewoon niet voorstellen wat zulke mensen niet acceptabel vinden.

timo is owned

haazebr zei:
Kan hier zo niet tegen!!:mad: Dit is nu de toekomst, gasten die elkaar uitdagen, ene dommer dan de ander, meisjes die het totaal normaal vinden tegenwoordig om naar zulke dingen te kijken en te lachen erom. Kan me gewoon niet voorstellen wat zulke mensen niet acceptabel vinden.
ach, dit gebeurde 50 jaar geleden ook al denk ik.

Omfg, totaal geen fightingskils echt waar
Stelletje noobs, een goed geplaatste elleboog en het is game over, en ik heb letterlijk 20 momenten gezien waarop dar kon

spiertje16 zei:
Omfg, totaal geen fightingskils echt waar
Stelletje noobs, een goed geplaatste elleboog en het is game over, en ik heb letterlijk 20 momenten gezien waarop dar kon

en figuurlijk?

Mijn advies: Allemaal oppaken en 4 nachtjes in de cel laten dolen

Terug
Naar boven