Fitness Seller

Filmpje van een gevecht, vlakbij mij in de omgeving

Bezoekers in dit topic

Moontribe

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
1.390
Waardering
2
dump.geensT.nl



Misschien voor sommige niet echt spectaculair, maar ik vond het toch wel vermakelijk om 't te zien.
 
wat een kneusjes. Is gewoon een zielig 1v1 gevecht. Was tenminste nog eerlijk. Wat daarna gebeurt is gewoon triest.
 
Pussy fight.
 
Vette players daarzo uit jouw buurt, echt tha bomb.





Tering nerds, leer vechten.
 
Cool zo'n gevecht tussen 11 jarigen, linkdump het ook nog even bij de NVD. Timo got owned.
 
of ga gewoon niet vechten....

Leuk filmpje voor justitie, Timo zoekt ruzie, die andere gozer laat merken en zegt ook een paar keer dat hij daar geen trek in heeft maar Timo heeft wat te bewijzen ofzo. En 5 minuten later heeft Timo een blauw luik en een dikke lip :roflol:
Wel triest dat vrienden van Timo niet zo goed tegen hun verlies kunnen, stelletje laffaards.
 
haha, op het laatst, kerl eerst de pimp uithangen, later rend iedereen achter hem aan :D
 
haha die timo stond wel flink voor lul..
 
die kerel kreeg wel een lekkere peer op zijn smoel :roflol:
 
Ik hoop dat die kamper aangifte doet, dan krijgt Timo ook nog eens gezeik met justitie :D

De kans is natuurlijk groter dat die kamper het op zijn manier oplost. Arme Timo.:)
 
timo is met de blauwe trui?
 
Nie Fokke met Timo, Lauw!
 
haha dit is in mijn dorp.
IK woon in een boerendorp, Ik schaam me diep voor deze joggies
Voor de duidelijkheid die mensen komen allemaal niet uit dit dorp
 
Mijn god wat een pussy gevecht.....spriet vs spriet.....dat ziet er gewoon zielig uit. En die mafketels met hun mobieltjes...echt niks beters te doen. Haal ze gewoon uit elkaar die twee kinderen maar nee , men vindt het leuker ze zien "stoeien".
 
Ik had ook gerend, als ik 55 kilo woog en 6 shredded beasts rennen achter me aan.
 
trouwens wat gebeurt er op het einde ? met de winnaar ?
 
Is voor mij al jaren geleden dat ik een vechtpartijtje heb gehad. Heb zowiezo weinig problemen met mensen. Weet niet wat die kinders scheelt de laatste tijd.

Alles wordt tegenwoordig ook vastgelegt he. Iedereen heeft wel een telefoontje of een camera bij de hand. Misschien dat het daardoor lijkt dat het zoveel meer gebeurt.
 
koetje zei:
trouwens wat gebeurt er op het einde ? met de winnaar ?

Die wordt anaal vernederd door die negers. Jammer dat ze daar nou net geen filmpje van hebben gemaakt. Daar kan ik nou juist wel van genieten van dat soort filmpies :D
 
Haha, die zogenaamde ''timo'' is echt een ****ing nerd. Krijgt eerst klappen, later helpt die neger hem en loopt hij ook ineens hard achter die kerel aan. En heeft ie stoer praat op het einde. Wat een sukkel:roflol:
 
haha ectofight!:D

kinderen:o
 
Back
Naar boven