MuscleMeat

Filmpje van een gevecht, vlakbij mij in de omgeving

Hij loopt je te dissen spiertje, bust a cap in his ass.

maar hoe kan een kamper nou er alleen voor staan? er klopt iets niet

Lauw zei:
Ik hoop dat die kamper aangifte doet, dan krijgt Timo ook nog eens gezeik met justitie :D

De kans is natuurlijk groter dat die kamper het op zijn manier oplost. Arme Timo.:)

Ik denk dat Timo inderdaad blij mag zijn als die Kamper aangifte doet en geen andere dingen. Als je begint te kloten met kampers ben je niet slim bezig ;) .

PreludE zei:
maar hoe kan een kamper nou er alleen voor staan? er klopt iets niet

Daar kom je meestal te laat achter :D .

Dit topic loopt als een sneltrein:p
Wel lache dit:D

er waren meer kampers ik ken er een paar die zag ik erbij staan

zucht k*tvolk (allemaal)

Jopske zei:
dat thai boksen enzo zegt ook weinig in een gevecht. De gene die op dat moment strak van de coke staat die wint!! Dus doe maar vast inkopen ;) (pm voor mijn prijzen) :P
:roflol:!!!!!!!!!!!

ontopic..wel laf dat die Timo met zn meute dr achter aangaat..wat verwacht je anders als je daar in je eentje bent:(

Ja, Timo is absoluut het p*ssy...heeft waarschijnlijk teveel klappen gehad in zijn leventje. Hij loopt gewoon tegen de vuisten van die kamper aan :roflol:

Maar het eind is wel een beetje sneu voor die kamper, met 5 man tegen hem aan schoppen als hij op de grond ligt :mad:

Lijkt me lekker om door zo'n schraal geraamte aangevallen te worden.

Sow met die Timo moet je geen ruzie hebben, die scheld je helemaal verrot als je em neerhoekt!

Angerfist zei:
Sow met die Timo moet je geen ruzie hebben, die scheld je helemaal verrot als je em neerhoekt!

z'n shredded vrienden houden de kamperjaan vast terwijl hij hem uitscheld... mooie taakverdeling :cool:

haha wat een bichtfight zeg,

TIMOOOO!!!!!!!:hedbang:

Haha, ik heb ook een keer zo'n irritante kerel op ze bek gehoekt die maar bleef terugkomen. Die gast zag er op het einde ook echt niet meer uit. Overal bobbels en bloed op ze kop.

de Ecto-tango!

naja, die timo staat wel voor lul nu voor iedereen die die video ziet :P daar gaat zn "streetrep"

wat is een kamper?

Terug
Naar boven