ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100k kan je makkelijk een gezin van onderhouden. Misschien wel twee.Kan je in 2025 als gemiddeld gezin nog rondkomen van 100k bruto per jaar in of in de directe omgeving van een grote stad?
Wat denk jij dat je als gezamelijk inkomen nodig hebt in 2025 nog redelijk rond te komen? Uitgaande dat je niet voor 2020 een huis gekocht hebt en beide full time moet werken dus kinderen 4 dagen naar de opvang.
100k kan je makkelijk een gezin van onderhouden. Misschien wel twee.
Ligt aan je uitgaven 😌
Ja, want de inkomsten zijn reeds gedefinieerd.
Spaarpot van bijna een ton?![]()
Starter moet vette spaarpot hebben voor eerste woning: eigen vermogen van 91.000 euro vereist
Starters moeten een steeds dikkere portemonnee hebben om aan een woning te komen. Voor de aankoop van een eerste woning is een spaarpot van bijna een ton vereist.www.ad.nl
Krankzinnig.Heel benieuwd hoe jij twee gezinnen gaat onderhouden van 100k bruto.100k kan je makkelijk een gezin van onderhouden. Misschien wel twee.
4 auto’s is overbodig.Heel benieuwd hoe jij twee gezinnen gaat onderhouden van 100k?
Dus dat is eten voor 8 personen, twee gezinswoningen, 4 voertuigen, 4 dagen per week opvang voor 4 kinderen, ect ect.
Hoe ga je dan naar je werk?
Maar oke, 2 auto's en 2 Ov abbonomenten van 20km enkele reis bus of trein.
Niet voor iedereen weggelegd, maar oke laten we de aanname doen dat 1 van de 2 werkenden met fiets kan. Dat is in Nederland nog wel een redelijke aanname
Zorg of huurtoeslag? Kinderbijslag?Niet voor iedereen weggelegd, maar oke laten we de aanname doen dat 1 van de 2 werkenden met fiets kan. Dat is in Nederland nog wel een redelijke aanname
Maar dan heb je imo het budget niet opgelost.
Ik ben benieuwd hoe jij rond kan komen voor 100k bruto met 2 gezinnen.
En laten we het dan zelfs alleen maar over rondkomen hebben ipv leven. Je mag de vakantie en hobbies skippen, uit eten bestaat niet, de dierentuin kennen je kinderen alleen uit verhalen en spelen mogen ze met lege verpakkingen van eten. Het enige wat ze niet delen is een slaapkamer.
Dan nog ga je het niet redden.
Opvang? T ging over 1 salaris van een ton toch? Dus 1 iemand werkt. 4 volwassenen en 3 kinderen (zeg 1 gezin met 1 kind en 1 met 2). Geen opvang dus nodig. 3 auto's want 1 gezin werkt niet.Heel benieuwd hoe jij twee gezinnen gaat onderhouden van 100k bruto.
Dus dat is eten voor 8 personen, twee gezinswoningen, 4 voertuigen, 4 dagen per week opvang voor 4 kinderen, ect ect.
Dat alles voor nog geen 6000 netto per maand? Ik zie niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Die eerste krijg je naar mijn weten niet op 100k ook niet met kinderen, tweede ook niet bij 100k maar maak je sowieso geen aanspraak op want je kan geen huis krijgen die er voor in aanmerking komt.
Nee, twee salarissen van samen 100k. Beide werken full time. Beide ouders werken 36-40 uur voor iets meer dan modaal elk.Opvang? T ging over 1 salaris van een ton toch? Dus 1 iemand werkt. 3 volwassenen en 3 kinderen (zeg 1 gezin met 1 kind en 1 met 2). Geen opvang dus nodig. 3 auto's want 1 gezin werkt niet.
Zou opzich moeten kunnen van 100k bij een lage hypotheek. Zonder toeslagen. Krap maar t kan prima.
Kinderbijslag is niet inkomensafhankelijk.Die eerste krijg je naar mijn weten niet op 100k ook niet met kinderen, tweede ook niet bij 100k maar maak je sowieso geen aanspraak op want je kan geen huis krijgen die er voor in aanmerking komt.
Kinderbijslag durf ik niet te zeggen, weet niet zo goed wat de grenzen zijn, maar zal geen vetpot zijn bij 100k met 2 kinderen.
Nee, twee salarissen van samen 100k. Beide werken full time. Beide ouders werken 36-40 uur voor iets meer dan modaal elk.
1 persoon die werkt en 100k verdient kan met dat salaris 2 gezinnen onderhouden was mijn uitgangspunt. Zelfs zonder dat een gezin toeslagen ontvangt.Die eerste krijg je naar mijn weten niet op 100k ook niet met kinderen, tweede ook niet bij 100k maar maak je sowieso geen aanspraak op want je kan geen huis krijgen die er voor in aanmerking komt.
Kinderbijslag durf ik niet te zeggen, weet niet zo goed wat de grenzen zijn, maar zal geen vetpot zijn bij 100k met 2 kinderen.
Nee, twee salarissen van samen 100k. Beide werken full time. Beide ouders werken 36-40 uur voor iets meer dan modaal elk.
In het geval van 2 gezinnen voor 100k kan je niet ineens de ouders van dat 2de gezin gaan gebruiken als gratis oppas.