XXL Nutrition

Finaplix H Conversie + pics

haha echt lachen of niet je eigen as maken? en nog lekker goedkoop ook.

• Topic Starter Topic Starter
Xtreme_BODY zei:
haha echt lachen of niet je eigen as maken? en nog lekker goedkoop ook.

Volgende project: nog s 50 ml tren en daarna wil ik mss een synovex conversie gaan proberen. (test propionaat + estradiol ---> test prop)

Vandaag ben ik begonnen met het opwerken van de tren tot het eindproduct, nadat de vial met de oplossing zon 12-24 uur heeft gestaan kan het door een koffiefilter worden gedaan om de meeste vaste deeltjes eruit te halen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De vloeistof is al mooi helder en goudkleurig.

Volgende en tevens laatste stap is deze vloeistof op te zuigen in een 10 of 25 cc spuit en deze door een nog fijner filter (0.45 micrometer) in de steriele vial te persen. Dit filter houdt de deeltjes tegen die niet met het blote oog zichtbaar zijn (tevens bacterien).

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo mijn werk zit erop!

Setup met Whatmann filter:

Olie door het filter injecteren:

Final Product 50 ml trenbolone acetaat 75mg/ml:

De vial bewaar ik in de koelkast en na +/- 2 dgn is de tren steriel dankzij de benzylalcohol.

Laatst bewerkt door een moderator:
:clap: :clap: :clap: hij ziet er mooi pisgeel uit :D
hoelang ben je bezig geweest met het filteren door de whatmann filter?

nico zei:
:clap: :clap: :clap: hij ziet er mooi pisgeel uit :D
hoelang ben je bezig geweest met het filteren door de whatmann filter?

Ik heb een 12 cc spuit gebruikt dus heb 3 maal moeten opzuigen/injecteren.
Al met al ging het vrij snel.....+/- 10 min voor het zooitje door de Whatmann was.

Mijn advies: Neem hiervoor een 20 of 25 cc spuit, scheelt ook weer in evt verlies van product.

gaaf levi, mooie thread, nogmaals KARMA!!

"De levensloop van een veekundig implantaat" by Leviathan.
Prachtig resultaat kerel.
Me vingers jeuken om ook `s aan het experimenteren te slaan, maar dat gaat gegarandeerd verkeerd. Dan krijg je van die Cargamel-achtige taferelen dat alles ontploft.

November/December gaat het goedje mn aarsje in dus zal tegen die tijd wel laten weten hoe het gaat, denk dat ik er wat winstrol bijneem. T is voor de cut iig, ik zit nu ook nog op de winstrol tabs (laatste paar dagen van mn kuur) en ik wordt er supersterk van.

je kan het beter bij een 10cc spuit houden, met een groter formaat kan je niet genoeg druk opbouwen of je duwt je vingers bont en blauw.

hardgainers zei:
je kan het beter bij een 10cc spuit houden, met een groter formaat kan je niet genoeg druk opbouwen of je duwt je vingers bont en blauw.

Ik had 5 ml steriele olie in de 25 cc spuit om de Whatmann mee na te spoelen en ik moest idd wat harder drukken dan op de 10 cc.

Ziet er goed uit. Ik zal je t.z.t. nog wat 'puntjes op de i' sturen zodat je nog makkleijker converteert want het heeft soms onnodig lang geduurd :D

DBC01 zei:
Ziet er goed uit. Ik zal je t.z.t. nog wat 'puntjes op de i' sturen zodat je nog makkleijker converteert want het heeft soms onnodig lang geduurd :D

ik heb hem ook al een paar tips gegeven zodat het sneller oplost :D

DBC01 zei:

Ik weet t...hier en daar had ik nog licht kunnen verwarmen etc. Maar had vakantie deze week dus tijd speelde geen rol. Op zich had ik t gister al wel kunnen filtreren maar nog lekker ff gewacht.

verder tips zijn uiteraard welkom :)

Laatst bewerkt:
zo ben erg onder de indruk en zal het zelf ook wel eens willen proberen. nu is mijn vraag waar kan je zo'n kit kopen om zelf je ten te maken.
dus waar heb je alles gekocht ik bedoel ook de amp. en zo
al vast bedankt en hoop dat je het hier mag zeggen kan je me ander een p.m sturen.

Laten we niet meer openbaar namen van bedrijven, adressen en URL's hierover neerzetten zodat we niet onze mogelijkheden op termijn zelf om zeep brengen.

Pmmen!

Svp niet vragen naar bronnen dus.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615

[..]
2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers

Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.

Spreek met de moderators.
[..]

DBC01 zei:
Laten we niet meer openbaar namen van bedrijven, adressen en URL's hierover neerzetten zodat we niet onze mogelijkheden op termijn zelf om zeep brengen.

Pmmen!

Graag niet nee.....1 van de vetsuppliers die ik benaderd heb kon zn spullen momenteel wegens federale restricties het land niet uitsturen. Wanneer Nederlandse justitie hier lucht van gaat krijgen worden de mogelijkheden alleen maar uitgedund. (Voor zover ze zich hier nog niet mee bezighouden).

Zoekt en gij zult vinden :D

Laatst bewerkt:
nog een vraagje dan als ik zon kit bestel zit er dan de tren bij of moet ik die ergen anders halen.

michael zei:
nog een vraagje dan als ik zon kit bestel zit er dan de tren bij of moet ik die ergen anders halen.

Die moet je ergens anders weghalen....t moet je ook niet te makkelijk worden gemaakt.

Mn volgende 4 gr tren is btw alweer onderweg....heb de smaak nu te pakken :D

Terug
Naar boven