- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xtreme_BODY zei:haha echt lachen of niet je eigen as maken? en nog lekker goedkoop ook.
nico zei:![]()
![]()
hij ziet er mooi pisgeel uit
![]()
hoelang ben je bezig geweest met het filteren door de whatmann filter?
hardgainers zei:je kan het beter bij een 10cc spuit houden, met een groter formaat kan je niet genoeg druk opbouwen of je duwt je vingers bont en blauw.
DBC01 zei:Ziet er goed uit. Ik zal je t.z.t. nog wat 'puntjes op de i' sturen zodat je nog makkleijker converteert want het heeft soms onnodig lang geduurd![]()

DBC01 zei:Ziet er goed uit. Ik zal je t.z.t. nog wat 'puntjes op de i' sturen zodat je nog makkleijker converteert want het heeft soms onnodig lang geduurd![]()

[..]
2. Vraag niet openlijk naar bronnen of leveranciers
Dit is voor de bescherming van leden en bronnen. Maar vooral de leden. Als je openlijk naar een bron vraagt heb je veel kans dat je inbox daarna overstelpt wordt van mails van scammers die op de loer liggen. Zo kun je veel geld verliezen en zelfs je vrijheid als je in de val gelokt wordt door eventuele wettelijke instanties die dit board eveneens kunnen lezen. Tesamen met regel 1, zal deze regel zeer streng nageleefd worden. Je post wordt verwijderd en je account wordt vernietigd. Zonder waarschuwing. Want als je zoiets post dan ben je een bedreiging voor dit forum en voor de leden die wel de regels kunnen lezen.
Spreek met de moderators.
[..]
DBC01 zei:Laten we niet meer openbaar namen van bedrijven, adressen en URL's hierover neerzetten zodat we niet onze mogelijkheden op termijn zelf om zeep brengen.
Pmmen!

michael zei:nog een vraagje dan als ik zon kit bestel zit er dan de tren bij of moet ik die ergen anders halen.