Fitness Seller

first timer

saru

Novice
Waardering
0
k wil in januari graag beginnen met een heel licht kuurtje en k zat eigenlijk te denken aan 200mg primo en 200mg deca om tekijken hoe mijn lichaam op as reageert. Maar omdat deze op dezelfde receptoren blijkt werken lijkt t me beter om primo stacken met iets anders... kan ik deze dan beter stacken met winstrol of sow?...

k wil t zo licht mogelijk houden.

saru zei:
k wil in januari graag beginnen met een heel licht kuurtje en k zat eigenlijk te denken aan 200mg primo en 200mg deca om tekijken hoe mijn lichaam op as reageert. Maar omdat deze op dezelfde receptoren blijkt werken lijkt t me beter om primo stacken met iets anders... kan ik deze dan beter stacken met winstrol of sow?...

k wil t zo licht mogelijk houden.

Er is idd ergens een stuk te lezen waarin ze beweren dat primo/deca geen nut heeft. Ik zou niet weten waarom dit de waarheid moet zijn, want het was vroeger toch een stack die veel voor kwam. Misschien reageerde de 1 er minder op dan de ander, maar wie niet waagt wie niet wint. Daarom gewoon proberen. Deca vind ik trouwens niet bepaald een mild middel. Die theorie is allang achterhaald. Het spul op zich is misschien niet zo toxisch, maar je loopt zomaar een jaar met te lage eigen testwaarde na een kuurtje deca.
Ik deed mijn eerste kuur met 200-300mg deca, best wat aangekomen, maar stortte daarna wel aardig in. Met 500-750mg testo-only had ik dat bijvoorbeeld niet. Ook geen dip na 15 weken kuren, maar gewoon doorknallen en flinke armen er aan overgehouden.
Winstrol is trouwens ook behoorlijk toxisch en de resultaten vallen vaak tegen.
Primo moet je hoog (400mg/week) doseren voor wat resultaat, dus duur, daarom vind ik deca de beste keuze voor een eerste kuur. Je zou nog kunnen denken aan een stack met deca (of primo) 25mg d-boll voor 5 weken. Denk wel aan je nakuur!

ik zelf zou voor de eerste keer deca,testo-enanthaat,d-boll gebruiken.

Maar goed dit is mijn eigen ervaring die me dit zegt.

schroefbeest

Met de deca begin ik altijd op 450mg, dat kan geen kwaad, hoor, gebruikte het wel om te tennissen niet als BB

LOL, helemaal doorgeslagen... :p

Hoe bedoel je onze ouwe '***' is terug? :D

hahah ja dacht ik ook al aan :D

waarom eerste kuur met testo? met primo zijn goede resultaten te behalen mits alles goed is, primo en stromba zijn mooi voor 1e keer. eerste twee weken 40 mg slikken (ivm afgifte igf-1 door lever) 4 weken zetten 50 eod en dan weer 2 weken 40 mg slikken. primo zou ik opbouwen als volgt: dag 1,6,5,4,3,2,2,2,2,3,4,5,6 (op dag een van de kuur zet je dus, zes dagen later enz) en dan elke keer 100 mg. zijn mijn inziens goede resultaten mee tte behalen. evt eca stack gebruiken als trainingsbooster

Terug
Naar boven