XXL Nutrition

Fitna 1 april grap?

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Heb vandaag een bericht van iemand in de krant gelezen dat Fitna een 1 april grap kan zijn, omdat het weer uitgesteld is tot rond 1 april, haha als dat zo is heb Wilders ze wel goed geflashed allemaal :P

Zou wel de meest spraakmakende grap aller tijden zijn :D

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden

dus in mijn ogen is het een flopgrap

:D het zal me nix verbazn als er helemaal geen film is nee... zijn punt is nu toch al gemaakt!?

• Topic Starter Topic Starter
:D het zal me nix verbazn als er helemaal geen film is nee... zijn punt is nu toch al gemaakt!?

Daarom kijk wat een rep en roer hij veroorzaakt heeft haha, misschien draait die gast zich om van 't lachen, en voor Balkenende is het helemaal een vernedering, hij heeft nu laten zien wat een zielig pismannetje hij eigenlijk is.

Laatst bewerkt:
Dit is nu al de derde topic over wat in feite drie keer hetzelfde onderwerp is. Kon dit niet gewoon in de eerste topic verder gezet worden? Moet iedereen zo nodig zijn eigen topicje starteN?

soort donorshow grap :D

Daarom kijk wat een rep en roer hij veroorzaakt heeft haha, misschien draait die gast zich om van 't lachen, en voor Balkenende is het helemaal een vernedering, hij heeft nu laten zien wat een zielig pismannetje hij eigenlijk is.

Haha wilders bedoel je;)

Er is mee duidelijk gemaakt hoe balk en de moslimwereld in elkaar zit dus zou hij het kunnen schrappen op 1 april :roflol: Maar van mij mag hij uitgezonden worden.Een beetje opnaaien kan nooit kwaad.;)

Ik denk dat wilders zichzelf ook behoorlijk in de vingers snijdt als hij nu niet met de film komt. Hij wil serieus een punt maken dat de koraan een achtelijk/fasistisch boek is (wat als de film wel komt ook al lastig is). Als hij nu niet met een film komt kan hij dat dus blijkbaar niet aantonen en staat hij zelf ook gewoon voor lul.

Ik denk dat wilders zichzelf ook behoorlijk in de vingers snijdt als hij nu niet met de film komt. Hij wil serieus een punt maken dat de koraan een achtelijk/fasistisch boek is (wat als de film wel komt ook al lastig is). Als hij nu niet met een film komt kan hij dat dus blijkbaar niet aantonen en staat hij zelf ook gewoon voor lul.

Hij heeft het al aan kunnen tonen door alle commotie die erdoor is veroorzaakt, hij heeft meer dan genoeg veroorzaakt met alleen een aankondiging.

Het bewijs is er gewoon nu hoe radicaal en fout de Islam is.

Eens, fout zoals in principe elke religie fout is. Maar niet alleen de islam is fout, vandaag las ik dat verschillende grote bedrijven met belangen in overwegend islamitische landen een rechtszaak willen aanspannen omdat ze voor hun investeringen vrezen. De religie van het geld is misschien wel de gevaarlijkste van allemaal.

hm ja maar zoals in denemarken al duidelijk werd is dat slechts voor korte termijn.

als men nu telkens toe blijft geven aan die achterlijk denkende groep moslims wat is dan het volgende ?

Hij heeft het al aan kunnen tonen door alle commotie die erdoor is veroorzaakt, hij heeft meer dan genoeg veroorzaakt met alleen een aankondiging.

Hij heeft daarmee niet aangetoont dat de koraan achtelijk/fasistisch is en dat is zijn doel van de film, althans zo heeft hij het in het begin naar buiten gebracht. Om aan te tonen dat de reactie van een groep moslims daar achtelijk is hoeft hij niet zo moeilijk te doen. Dus als hij niet komt met die film is het in mijn ogen toch een slappe actie en houdt hij zich niet aan ze woord, maar we wachten nog steeds af.

ben het met enzyme eens zal alsnog wel komen wilders kennende

zou een goede stunt zijn, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Laten we het hopen, hij zou daarmee ook wel scoren denk ik. Voor de die hard fans en rechts-extremisten wel anti climax.

Terug
Naar boven