AndroidHealthClinic

fitness en afvallen

dikzakje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
101kg
hallo iedereen
ik heb een paar vraagjes

ten eerste: wat kan ik het beste doen om vet kwijt te doen bij fitness?

ten tweede: wat mag ik nog wel eten en drinken tijdens het afvallen?

heb een dieet tgeprobeert maar het hielp niets. ik verloor geen enkele kilo :eek: ??? :(

Waarom lees je je niet in?

neem effe de stickies door ;)
daar zul je wel uitgebreid antwoord krijgen op je vragen

Misschien moet je ook wat aan je zelfvertrouwen doen.. Je eige dikzakje noemen? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moet je ook wat aan je zelfvertrouwen doen.. Je eige dikzakje noemen? :roflol:
goh, wat zij we weer grappig :huilen:

ik weet niet wat ik moet doen in een fitnesscentrum
ben er nog nooit binnen gegaan
sommigen zeggen dat cardio helpt maar ook powertraining
en dan nog anderen zeggen dat ik beide moet doen ???

goh, wat zij we weer grappig :huilen:

ik weet niet wat ik moet doen in een fitnesscentrum
ben er nog nooit binnen gegaan
sommigen zeggen dat cardio helpt maar ook powertraining
en dan nog anderen zeggen dat ik beide moet doen ???

Het was niet grappig bedoel hoor voor andere. Ik zelf moest er wel om lachen ja.

Verder was het serieus voor jou bedoeld. Je moet je eigen niet kleineren of iets.

Wat je moet gaan doen. Je loopt een sportschool binnen. Bij de gene achter de balie maak je een praatje. Je moet je eigen toch inschrijven en doen.
Verder vraag je dan of ze een rondleiding willen geven en hoe het zit met instructeurs.
Je gaat je eigen omkleden. Loopt de zaal binnen. Vraagt aan 1 van de instructeurs of ze je even wegwijs willen maken. Wat is nou voor jou verstandig? Je krijgt dan hoogwaarschijnlijk verschillende cardio apparaten aangewezen.

maar is dat efficient of is powertraining beter?
ik moet van 105 (wss al zelfs meer) naar 85 kg gaan

maar is dat efficient of is powertraining beter?
ik moet van 105 (wss al zelfs meer) naar 85 kg gaan

Ja je moet dus afvallen. Echter speelt je voeding hier ook een grote rol in. Je moet je onderhoud gaan uitrekenen. Hier ga je dus zo'n 500kcal onderzitten als je hierbij ook veel cardio gaat doen. Hardlopen, fietsen, roeien, zwemmen. Ga jij gegarandeerd afvallen. Als je ook nog krachttraining wilt doen. Is het verstandig om dan eerst krachttraining te gaan doen, daarna cardio.

waarom dat?

ok, als je begint aan te dringen ;-)

sticky's! Theorie is het halve werk.

en hoe moet ik weten wat het efficienst is tussen cardio en powertraining?

het staat niet bij de sticky's hoor

Vet kwijt raken, wat jij dus wilt. Gezien je openingspost. Dat is dus cardio. Hoe weet ik dat? Ik heb de stickies gelezen. Ik heb het dus wel kunnen vinden.

:roflol: :roflol:

even voor de duidelijkheid, ik dring niet aan. Het interesseert mij niks of je over 3 maanden 130 kilo weegt of 55 kilo.

Hahaha. Gelijk heb je! :)
Je moet het voor jezelf doen dikzakje, niet voor ons :)
Wij willen helpen, maar enkel als je zelf eerst moeite doet.

OT:
Maar om je even in de goede richting te duwen, wat zijn je doelen?

Wil je enkel afvallen, zonder spieren bij te krijgen of sterker te worden?
Ga dan cardio doen; fietsen, lopen, roeien, steppen ...

Wil je afvallen en spieren erbij krijgen en sterker worden?
Ga dan krachttraining doen en eindig je training met cardio. Waarom eindigen met cardio? Omdat je lichaam alle energie eerst nodig heeft voor de krachttraining, bij de cardio zal het dan je vetten verbranden.

Kies je voor optie 2, dus zowel spieren als afvallen, lees dan de voedingsstickies voor een voedingsschema op te stellen en stel een trainingsschema op. Van zodra je die twee dingen hebt, kan je nog eens terugkomen en zal iedereen blij zijn om je te helpen en je schema's aan te passen indien nodig.

Hahaha. Gelijk heb je! :)
Je moet het voor jezelf doen dikzakje, niet voor ons :)
Wij willen helpen, maar enkel als je zelf eerst moeite doet.

OT:
Maar om je even in de goede richting te duwen, wat zijn je doelen?

Wil je enkel afvallen, zonder spieren bij te krijgen of sterker te worden?
Ga dan cardio doen; fietsen, lopen, roeien, steppen ...

Wil je afvallen en spieren erbij krijgen en sterker worden?
Ga dan krachttraining doen en eindig je training met cardio. Waarom eindigen met cardio? Omdat je lichaam alle energie eerst nodig heeft voor de krachttraining, bij de cardio zal het dan je vetten verbranden.

Kies je voor optie 2, dus zowel spieren als afvallen, lees dan de voedingsstickies voor een voedingsschema op te stellen en stel een trainingsschema op. Van zodra je die twee dingen hebt, kan je nog eens terugkomen en zal iedereen blij zijn om je te helpen en je schema's aan te passen indien nodig.

ik heb zeker al kracht(kan echt hard slagen bij de volleyabltrainingen + bij de wedstrijd
maar het rare is, dat lukt enkel wanneer ik soms echt kwaad wordt omdat ik soms niet goed geslagen heb ofzo(ik bedoeld dus de bal niet goed geraakt of in het net of buiten geslagen)

ik wil wel armspieren hebben en liefst ook wel mijn buik minder hebben(omtrek is 120 cm :eek: :()

mss ga ik dan nog wel verder voor stevigere kuiten maar dat kan ik doen met fietsen

ik ga gaan voor armspieren(die zichtbaar zijn) en voor een smallere buik

Terug
Naar boven