Piratepete
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet kwijt raken, wat jij dus wilt. Gezien je openingspost. Dat is dus cardio. Hoe weet ik dat? Ik heb de stickies gelezen. Ik heb het dus wel kunnen vinden.

Wil je afvallen en spieren erbij krijgen en sterker worden?
Ga dan krachttraining doen en eindig je training met cardio. Waarom eindigen met cardio? Omdat je lichaam alle energie eerst nodig heeft voor de krachttraining, bij de cardio zal het dan je vetten verbranden.

Cardio is slechts een hulp middel,
Het ligt allemaal in je voeding, de juiste verhouding van khoolydraten/vetten/eiwitten en vitamines/mineralen.
Daarvoor zul je in de voedingssectie moeten kijken.
Ooit wel eens oude vrouwtjes gezien die alleen maar cardio doen om af te vallen?
Daar hangen de spieren vast aan't lichaam als losse stukjes vlees.
Goede voeding combineren met krachttraining ( lage intensiteit + hoog volume ) en cardio.
Zul je het over algemeen meer mee verbranden en je versterkt je spieren er mee.
BMR en onderhoud uitrekenen, eten op onderhoud en 3x in de week krachttraining doen gevolgd door een half uurtje cardio (intensiteit niet heel belangrijk). Eten: zorgen dat 30% van je kcal uit eiwitten komen.
Standaard trainingsschema voor beginners moet je maar uit de stickies halen (zoekfunctie gebruiken).
Op deze manier ben ik van maat 44 naar 38 gegaan - zonder hongergevoel, zonder al te veel moeite (maar WEL met hard trainen: alles geven wat je hebt in die 1,5 uur sportschool per keer).
Cardio is slechts een hulp middel,
Het ligt allemaal in je voeding, de juiste verhouding van khoolydraten/vetten/eiwitten en vitamines/mineralen.
Goede voeding combineren met krachttraining ( lage intensiteit + hoog volume ) en cardio.
Zul je het over algemeen meer mee verbranden en je versterkt je spieren er mee.
Vertel mij dan maar is, hoe jij je vetpercentage lager wilt krijgen...
Echter heb ik dat in dit topic ook al 3x gezegd
Dus voortaan even "goed" lezen. Voordat je zegt dat iets niet klopt van iemand.Onder eten dusEchter heb ik dat in dit topic ook al 3x gezegd
Dus voortaan even "goed" lezen. Voordat je zegt dat iets niet klopt van iemand.
kan ook boven zolang het vetpercentage van het gewicht dat je bijkomt lager ligt dan hetgeen dat je hebt verlies je %
kan ook boven zolang het vetpercentage van het gewicht dat je bijkomt lager ligt dan hetgeen dat je hebt verlies je %
wat is VVM?Waar de **** heb je het over? Enige manier om vet te verliezen terwijl je boven je onderhoud eet is door je reet dr af te cardioen. Maar de TS maakt betere kans door ook onder onderhoud te eten, 110kg is veel voor iemand zonder veel VVM.
Waarschijnlijk denk je nog een beetje krom. Je wil geen gewicht verliezen maar vet. Als je alleen vet af wil vallen is het niet verstandig om meer dan 20% onder je onderhoud te gaan eten. Anders gaat je lichaam in "starvation mode". Oftewel: Je lichaam denkt dat je geen eten kan vinden en gaat minder kcal verbranden om te overleven. Als je op onderhoud eet hou je je metabolisme (verbranding) hoog, en met cardio zorg je dat je meer verbrand dan je binnenkrijgt waardoor je vet verliest. Omdat je misschien wat veel vet aan je lijf hebt zou ik wat onder onderhoud gaan zitten (vergeet niet dat onderhoud veranderd met je gewicht) maar nooit meer dan 20%, anders gaan je spieren en weet ik veel allemaal dr ook vanaf en dat wil je niet. een halve tot een hele kilo vet verliezen in de maand met behoud van VVM is te realiseren met 100% toewijding.wat is VVM?
sorry maar al die afkortingen begeijp ik dus echt niet he
Vet vrije massaWaarschijnlijk denk je nog een beetje krom. Je wil geen gewicht verliezen maar vet. Als je alleen vet af wil vallen is het niet verstandig om meer dan 20% onder je onderhoud te gaan eten. Anders gaat je lichaam in "starvation mode". Oftewel: Je lichaam denkt dat je geen eten kan vinden en gaat minder kcal verbranden om te overleven. Als je op onderhoud eet hou je je metabolisme (verbranding) hoog, en met cardio zorg je dat je meer verbrand dan je binnenkrijgt waardoor je vet verliest. Omdat je misschien wat veel vet aan je lijf hebt zou ik wat onder onderhoud gaan zitten (vergeet niet dat onderhoud veranderd met je gewicht) maar nooit meer dan 20%, anders gaan je spieren en weet ik veel allemaal dr ook vanaf en dat wil je niet. een halve tot een hele kilo vet verliezen in de maand met behoud van VVM is te realiseren met 100% toewijding.
Echter weegt ts 110 kilo of meer. Nou wat zal je doen? In plaats van bijdehand te doen over hoe je, je vetpercentage moet verlagen. Geef dan is advies aan die jongen.
Mijn advies heb ik al 3x gegeven. Dat is onder onderhoud eten + cardio.
Nu de jouwe? Kan de ts beslissen wat die gaat doen of wilt gaan doen.
Waar de **** heb je het over? Enige manier om vet te verliezen terwijl je boven je onderhoud eet is door je reet dr af te cardioen. Maar de TS maakt betere kans door ook onder onderhoud te eten, 110kg is veel voor iemand zonder veel VVM.