Yulia
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 61kg
Cardio'en in de sportschool deed ik sowieso al niet meer, zo ver was ik al
.. Ik heb vooral gemerkt dat ik aangekomen ben, voor mijn gevoel "dikker ben", dat moest ook bijna wel, want ik eet minstens twee keer zoveel als dat ik voorheen deed.
Wat zou ik nog kunnen veranderen/toevoegen aan het bovenstaande schema? Opmerkingen als "het is nog niet perfect" en "je moet meer eten" begrijp ik wel, maar wat kan ik er aan toevoegen? Brood, bijvoorbeeld?
.. Ik heb vooral gemerkt dat ik aangekomen ben, voor mijn gevoel "dikker ben", dat moest ook bijna wel, want ik eet minstens twee keer zoveel als dat ik voorheen deed. Wat zou ik nog kunnen veranderen/toevoegen aan het bovenstaande schema? Opmerkingen als "het is nog niet perfect" en "je moet meer eten" begrijp ik wel, maar wat kan ik er aan toevoegen? Brood, bijvoorbeeld?

) je kan beter muesli nemen
.. Ik heb nog geen trainingsschema gepost (want ik schaam me natuurlijk) .. Ik had sowieso altijd al het gevoel dat ik bijzonder slap was, behalve in m'n benen (dat komt waarschijnlijk ook doordat ik jarenlang elke dag op en neer 2 uur heb gefietst naar school, paardrijden ed.) ik hoop dat ik de gewichten zo snel mogelijk een beetje kan opkrikken.
net zolang tot er pics zijn
..