Yulia
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 61kg
Je kunt prima alles met dumbbells doen.
Ik zelf gebruik nooit een apparaat.
Joh?

That's news! Álles?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt prima alles met dumbbells doen.
Ik zelf gebruik nooit een apparaat.

Barbell is idd fijnerSquatten vind ik véél fijner met een barbbell - kan met dumbbells maar moeilijk evenwicht houden.
Jep.
). Krijg te horen dat ik eerst fullbody workouts moet doen, van anderen dat ik juist per dag verschillende spiergroepen moet trainen (laat zeggen dinsdag benen, vrijdag armen/rug enz.) .. Wat is jullie mening? Ik ben tenslotte wel een absolute beginner, weet niet goed wat op mij van toepassing is.
Typ de naam van de oefening in google, samen met exrx. Je krijgt dan de oefening op de exrx-site (ik vind die erg duidelijk!).
Ligt er aan wat je al aan trainingen achter de rug hebt wat te adviseren is.
!
Sinds wanneer kunnen je armspieren geen 10kg aan?
Dat ligt helemaal aan de oefening en aan het aantal herhalingen hoor!
---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
Je benen moeten herstellen, als je (te) licht traint kun je best vaker per week je benen trainen hoor.
---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------
...en dat wil je niet.
(te licht trainen)
.. Maar bijvoorbeeld een hammer curl met tien kilo in iedere hand is voor mij een onmogelijke opgave.