AndroidHealthClinic

fitnesstrainer A naast HBO studie?

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg ook een opleiding bij fitvak fitness a en b. Fitness a is de basis en leert hier basis anatomie, fysiologie, trainingsleer etc... Personal trainer / fitness b zul je eigenlijk veelal zelf ontwikkelen.

Ga maar eens een boek lezen over inspanningsfysiologie of anatomie, dan weet je ongeveer wat je te wachten staat.

Ik heb in mijn zomer vakantie fitness trainer level 1 en level 2 tijdens mijn hbo studie gevolgd bij de AALO. Level 1 was echt piece of cake, Level 2 werd al wat moeilijker. Meer met biomechanica en dat soort stuff. Het is sowieso te doen, het is maar net of je nog zin hebt om in het weekend ook een hele dag met school bezig te zijn. Ik had dat met level 2 tijdens mijn HBO studie niet. Ook moet je stage lopen voor je portfolio dus dit komt er ook nog eens extra bij in de week.

Ik heb in mijn zomer vakantie fitness trainer level 1 en level 2 tijdens mijn hbo studie gevolgd bij de AALO. Level 1 was echt piece of cake, Level 2 werd al wat moeilijker. Meer met biomechanica en dat soort stuff. Het is sowieso te doen, het is maar net of je nog zin hebt om in het weekend ook een hele dag met school bezig te zijn. Ik had dat met level 2 tijdens mijn HBO studie niet. Ook moet je stage lopen voor je portfolio dus dit komt er ook nog eens extra bij in de week.

Bij de AALO is ook level 1 en level 2 fitness A, Hun Personaltrainer pakket is fitness B.

Terug
Naar boven