AndroidHealthClinic

Fitnessverslaafde 20 overlijdt door overdosis anabolen

wedden dat hij zn benen niet trainde

Hij word nu shredded net zoals zyzzzzzzzzzzzz...

Bij bodybuilders die doping gebruiken worden meteen altijd de mogelijke bijwerkingen verergert.
Bij topsporters die gepakt zijn op doping zoals wielrenners, schaatsers ,sprinters heb ik nog nooit een journalist de vraag horen stellen wat de schade aan zijn gezondheid is geweest door het gebruik van doping.

???ff serieus maar hoe vergroot het je voorhoofd ?

Bij bodybuilders die doping gebruiken worden meteen altijd de mogelijke bijwerkingen verergert.
Bij topsporters die gepakt zijn op doping zoals wielrenners, schaatsers ,sprinters heb ik nog nooit een journalist de vraag horen stellen wat de schade aan zijn gezondheid is geweest door het gebruik van doping.
Niet? Heb je het coke verhaal van Yuri van Gelder soms gemist?

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

???ff serieus maar hoe vergroot het je voorhoofd ?
Misschien bedoelen ze dat je kaal wordt, en dat de haargrens verder naar achter ligt? Dan lijkt je voorhoofd ook groter denk ik? Geen idee

103c4du.png

Hij moet toch al van nature geen sterk hart gehad hebben, problemen met het hart bij gezonde gebruikers treden meestal niet zo snel op en alleen bij extreem lang en zwaar kuren. Kuren met een zwak hart is sowieso vragen om problemen.

De media gebruikt dit voorval nu weer om AAS helemaal verantwoordelijk te stellen voor wat hier gebeurde, terwijl dit wereldwijd bij bijna geen enkele van de miljoenen gebruikers gebeurt. Ondertussen sterven er dagelijks velen van hartfalen als gevolg van te weinig beweging, slechte voeding, alcohol, drugs, en roken.

Zyzz checking in

Killuminati

They said i could become anything, so i died while chasing a taxi.

gevalletje 'geen geld voor hgh dus dan maar overdosen van AAS'

Terug
Naar boven