Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je er telkens op slaat weet je wel..
van ooo waarom heb ik het gebruikt..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook ik ga wel weer...

(laatste update)

Niet? Heb je het coke verhaal van Yuri van Gelder soms gemist?Bij bodybuilders die doping gebruiken worden meteen altijd de mogelijke bijwerkingen verergert.
Bij topsporters die gepakt zijn op doping zoals wielrenners, schaatsers ,sprinters heb ik nog nooit een journalist de vraag horen stellen wat de schade aan zijn gezondheid is geweest door het gebruik van doping.
Misschien bedoelen ze dat je kaal wordt, en dat de haargrens verder naar achter ligt? Dan lijkt je voorhoofd ook groter denk ik? Geen idee
Hij moet toch al van nature geen sterk hart gehad hebben, problemen met het hart bij gezonde gebruikers treden meestal niet zo snel op en alleen bij extreem lang en zwaar kuren. Kuren met een zwak hart is sowieso vragen om problemen.
De media gebruikt dit voorval nu weer om AAS helemaal verantwoordelijk te stellen voor wat hier gebeurde, terwijl dit wereldwijd bij bijna geen enkele van de miljoenen gebruikers gebeurt. Ondertussen sterven er dagelijks velen van hartfalen als gevolg van te weinig beweging, slechte voeding, alcohol, drugs, en roken.