- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens Agema heeft de ziekte geen invloed op haar functioneren als politicus.
Nu nog niet, maar in latere stadia treedt er ook cognitieve achteruitgang op naast de motorische stoornissen. Het is dan nog maar de vraag of iemand met deze functie wel objectief blijft als woordvoerster. Hoop alleszins van harte dat ze nog lang gezond blijft.
En objectieve woordvoerster...ik heb liever een verschillige...iemand die aan den lijve ondervind hoe het is om chronisch progressief ziek te zijn kan een heel goede volksvertegenwoordiger zijn vooral op haar terrein. 
Waar blijft Ericr? Die post toch in elke topic in deze sectie?

MS treedt vaak op tussen 30-40 en cognitief blijf je best lang in orde, bovendien heeft ze de nodige cognitieve reserves als je haar vergelijkt met haar fractiegenotenEn objectieve woordvoerster...ik heb liever een verschillige...iemand die aan den lijve ondervind hoe het is om chronisch progressief ziek te zijn kan een heel goede volksvertegenwoordiger zijn vooral op haar terrein.
Ik zal nooit PVV stemmen maar ik herinner me haar vooral van het felle debat over stamcelonderzoek over de universiteit van Maastricht. Heel bevlogen vrouw was ze daarin. Jammer dat ze samen met zulke eikels in een fractie zit!