AndroidHealthClinic

extremistische joden weigeren naast een vrouw te zitten!!!!

Atheisten die vb geloven dat men geen religie mogen belijden. Ze bestaan en ja, dat is extremistisch net zoals een moslim extremistisch bestempeld wordt als hij weigert een hand te schudden van een kuffar.

Gaan we nu echt deze fringe-group vergelijken met een hele hoop vooraanstaande intolerante/terrorist-groeperingen :roflol:

Ik ken een hele hoop antitheisten maar geen enkele die geloof zou verbieden, dat werkt toch niet, atheisme werkt niet zo goed als emotivism en het merendeel atheisten is niet gnostisch.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je hebt veel meer extremistische moslims, maar dat heeft te maken met 1) er veel meer moslims zijn en 2) wij een seculier cultuur hebben dus extremistische atheistische elementen zullen niet snel detecteren en dus zijn we anti religie biased.

Maar anyway, ik laat het laatste woord wel aan u, want dees thread gaat over haatdragende gedrag van sommige joden similair met sommige moslims en over hypocrisie van islamofoben :)

Brotoscience lijkt wel de omgekeerde versie van tbeest. :roflol:

Je hebt veel meer extremistische moslims, maar dat heeft te maken met 1) er veel meer moslims zijn

Nee, het heeft te maken met dat atheisme geen doctrines heeft, maar islam wel. Niet dat dat eerste per se beter is, want dan geldt "gott is tot".

2)wij een seculier cultuur hebben dus extremistische atheistische elementen zullen niet snel detecteren en dus zijn we anti religie biased.

Secularisme en humanisme gaan hand in hand, en humanisme heeft persoonlijke vrijheden net heel hoog staan.

Ik weet echt niet waar je deze onzin haalt, want secularisme is net neutraliteit qua religie, ipv anti of pro.

Maar anyway, ik laat het laatste woord wel aan u, want dees thread gaat over haatdragende gedrag van sommige joden similair met sommige moslims en over hypocrisie van islamofoben :)

Wat, dacht je dat iedereen dacht dat Joden allemaal lieve schaapjes zijn? Het blijft een Abrahamistische religie en de cultuur daarop gebaseerd heeft ook problemen. Gelukkig zijn er meer en meer Joden die doorhebben dat dit niet meer in de huidige samenleving past.

Ze gaan maar mooi zelf ergens anders zitten

Potverredomme

Nee, het heeft te maken met dat atheisme geen doctrines heeft, maar islam wel.

Ah neen? Zoek keer de atheism+ beweging op en lees wat van pzmyers.
Totalitair ten top met shitloads aan dogmas.

Ah neen? Zoek keer de atheism+ beweging op en lees wat van pzmyers.
Totalitair ten top met shitloads aan dogmas.

de + in atheism+ gemist? Elevatorgate gemist? Naar mijn weten is A+ van Richard Carrier. Pzmyers heb ik al email verkeer mee gehad over biology, is hij redelijk goed in, rest interesseert me niet.

Je hebt ook de New Atheist Church, al even geschift.

Ik zeg nergens dat atheisten geen doctrines kunnen hebben, maar dat atheisme geen doctrine heeft. Got is tott haalt net dit aan.

Is het beter een leeg bord te hebben, dan een met enigzins matige voorschriften die toch ten minste enige vroegere functionaliteit vertoonden?
Op het eerste kan mogelijk geschifte shit geschreven worden.

Laatst bewerkt:
Atheism plus is een onderdeel van atheisme net zoals wahabisme een onderdeel is van islam.

Jij zegt dat atheisme geen doctrines heeft.
Ik zeg: depends on where u look.

Sommige atheisten kunnen de extreme tour opgaan, net zoals joden en moslims. Hoe meer atheisten in general, hoe meer fundie atheisten er zullen opstaan.

Ben jij nou atheïst of een crypto-moslim?

atheism is een deel van islam?

sorry hoor maar mijn atheisme heeft niets te maken met islam. en als atheism daadwerkelijk een deel van islam is noem ik me geen atheist meer.

Typfout man :roflol:
Al aangepast

@Leberecht: gewoon atheist en redelijk anti theist

Alle atheïsten terug naar noord-korea, kut volk allemaal.

Graag!!
Lekker plastisch chirurgie wijven nken jeweetzelluf

Atheism plus is een onderdeel van atheisme net zoals wahabisme een onderdeel is van islam.

Nee, net zoals ontbijt eten geen onderdeel is van islam of atheisme.

Je verwart religieus geinspireerde bewegingen met sociaal gemotiveerde bewegingen. A+ is een cesspool van Amerikaans liberalisme en feminisme/feminazisme. Het is vooral op dat laatste dat ze doorslaan.

Jij zegt dat atheisme geen doctrines heeft.
Ik zeg: depends on where u look.

En dan haal je een atheistische groepering aan. Leuk voor je. Noem nu eens een Islamitische stroming die niet in Allah gelooft of Muhammed als de profeet aanziet.

Het tegengestelde van atheisme is theisme. Beiden hebben niet noodzakelijk een doctrine. Islam, als theisme, heeft dat wel. Snap je eindelijk de scope fallacy die je continue maakt?

Sommige atheisten kunnen de extreme tour opgaan, net zoals joden en moslims. Hoe meer atheisten in general, hoe meer fundie atheisten er zullen opstaan.

En nu komen we terug bij mijn eerste zin in dit topic, gaan we deze groeperingen echt vergelijken?

Je verwardt religieus geinspireerde bewegingen met sociaal gemotiveerde bewegingen. A+ is een cesspool van Amerikaans liberalisme en feminisme.

Nope, tging om doctrines.
Atheism+ heeft shitloads doctrines net zoals eender welk religie.
Ze zijn weliswaar veel kleiner, maar das omdat atheisten ook klein zijn.
Veel atheisten zeggen ook 'weg met religie, verbiedt religie' etc zonder dat ze tot atheisme+ behoren. Pretty extreem.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

En nu komen we terug bij mijn eerste zin in dit topic, gaan we deze groeperingen echt vergelijken?

Fundie jood: weg met non joden
Fundie islam: weg met kuffars
Fundie atheist: weg met religie

Jep, pretty accurate

george-castanza-eating-popcorn-seinfeld-animated.gif

Nope, tging om doctrines.
Atheism+ heeft shitloads doctrines net zoals eender welk religie.
Ze zijn weliswaar veel kleiner, maar das omdat atheisten ook klein zijn.
Veel atheisten zeggen ook 'weg met religie, verbiedt religie' etc zonder dat ze tot atheisme+ behoren. Pretty extreem.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Fundie jood: weg met non joden
Fundie islam: weg met kuffars
Fundie atheist: weg met religie

Jep, pretty accurate

Ik heb echt geen fl**ker hier meer op aan te merken. Als iemand zn modal scope fallacy niet wil zien, en doet alsof Hiroshima en Ome Frank die op zn kop is gevallen vergelijkbaar zijn, heb ik geen zin meer.

Ik haat het om drogredenen te benoemen, maar een steenezel kan je niet laten vliegen.

Wow veel uitroeptekens in de topic titel

dat trekt me wel!!!!!

Die joden zijn ook net moslims.

Kut Marokkanen

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven