XXL Nutrition

extremistische joden weigeren naast een vrouw te zitten!!!!

Bezoekers in dit topic

uit het vliegtuig trappen en geen geld terug doei
 
Onze crypto-moslim is weer bezig.
 
Inderdaad niet meer van deze tijd. Als hij op een vliegtuig niet naast een vrouw wil zitten dan moet hij maar een tweede plek reserveren.
 
pics van vrouw in kwestie?
 
het is deze stoel of de vleugel, nou ophouden met dat gejank.

heb wel van een ander verhaal gehoord waar het personeel iets zei in de richting van '' nou meneer het is geregeld de andere stoel, komt u maar mee naar de eerste klas mevrouw dan hoeft u niet naast deze kansloze vertoning van een man te zitten''

rekt
 
Dan zet je ze toch het vliegtuig uit?
 
Hier hebben we gelijke rechten,dat die sukkels hun horloges maar 2000 jaar vooruitzetten.
 
People really give a fuck? Die joden zijn vies van alles (I should know ik woon in een jodenbuurt). Maar als ze die personen vergoeden voor een nieuwe plaats wat boeit het dan. Idd moete ze maar op voorhand een tweede plaats boeken ofzo en geen vertraging veroorzaken, maar voor de rest..
 
Ik weiger naast Joden te zitten.

Jew mad? :trollface:
 
Zit liever ook niet naast een stinkwijf hoor.
 
Waar komt die 'extremistisch' vandaan?
 
Ultra orthodoxe moslims worden wel vaker extremistisch en.fundamentalistisch genoemd. Dus waarom ook niet bij joden, christenen, atheisten..?
 
Ik heb hier laatst irl ferme problemen mee gehad met een wijf dat toegaf enkel ongesneden jodenpikken te willen daten een walgelijke Joods-elitairiste te noemen.

Blijkbaar ben ik nu een antisemiet volgens hen omdat ik hun cultuur niet respecteer, gelukkig snapte de Joodse humanist wat ik bedoelde maar ik moest het niet zo ruw brengen.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

extremistisch atheisme :roflol:

antitheisme dus, en vooral de totalitaire versie ervan.
 
extremistisch atheisme :roflol:


Atheisten die vb geloven dat men geen religie mogen belijden. Ze bestaan en ja, dat is extremistisch net zoals een moslim extremistisch bestempeld wordt als hij weigert een hand te schudden van een kuffar.
 
Back
Naar boven