XXL Nutrition

Flex Cup 2011

Ik heb nog even op de site gekeken maar wordt er geen classic klasse gedaan?

nee maar met een goed classic fysiek kan je ook hoge ogen gooien lijkt me.............

zijn er trouwens prijzen voor de winnaars te verdienen? ik zie niets staan op flexcup2011.nl

Ik vind de entree wel absurd duur eerlijk gezegd , als jij je gezin mee wilt hebben ben je al tegen de 90-100 euro kwijt.

Laatst bewerkt:
jup maar theater afhuren is duur.. bodybuildingwedstrijden kosten 15 a 25 (en meer voor de hele hoge wedstrijden). je zit er ook in principe bijna hele dag . het is niet dat je die stoel betaald voor een film of voorstelling/musical die na 2 uur weer afgelopen is.

ik betaal liever 22,50 voor een mooi theater met goede stoel dan 15 euro voor kapotte strandstoel in oude gymzaal. alleen jammer dat je eigenlijk paar tickets voor je aanhang moet kopen ja . veel kennissen of familie zullen denken dat ze zo binnen kunnen lopen

jup maar theater afhuren is duur.. bodybuildingwedstrijden kosten 15 a 25 (en meer voor de hele hoge wedstrijden). je zit er ook in principe bijna hele dag . het is niet dat je die stoel betaald voor een film of voorstelling/musical die na 2 uur weer afgelopen is.

ik betaal liever 22,50 voor een mooi theater met goede stoel dan 15 euro voor kapotte strandstoel in oude gymzaal. alleen jammer dat je eigenlijk paar tickets voor je aanhang moet kopen ja . veel kennissen of familie zullen denken dat ze zo binnen kunnen lopen
Begrijp me vooral niet verkeerd ik ben het eens met wat je zegt , maar me ouders en me broertje zullen eigenlijk alleen voor mij komen.

Laatst bewerkt:
of de C70 maarja je bent dan vrij lang. maar je bent ook junior...weet niet of alle junioren gewoon bij elkaar gaan.
heb van DUSAN van dit forum gezien dat die de intentie heeft mee te doen (ook junior). de junioren zullen wel op 1 hand te tellen zijn maar misschien kan renee of harry daar iets meer over zeggen

Jup ik doe inderdaad mee, ik heb nog een Junior uit mijn sportschool die ook meedoet en misschien nog iemand en ik heb ook nog een paar mensen die meedoen, maar die moeten ngo worden ingeschreven...

Zelf zit ik nu vrij hoog in gewicht, maar bf is al een hele boel gedaald, ik zit nu op ongeveer 12/13 % en het gaat allemaal goed, gewicht is overigens niet stabiel maar schommelt tussen de 95-97 kg

Jup ik doe inderdaad mee, ik heb nog een Junior uit mijn sportschool die ook meedoet en misschien nog iemand en ik heb ook nog een paar mensen die meedoen, maar die moeten ngo worden ingeschreven...

Zelf zit ik nu vrij hoog in gewicht, maar bf is al een hele boel gedaald, ik zit nu op ongeveer 12/13 % en het gaat allemaal goed, gewicht is overigens niet stabiel maar schommelt tussen de 95-97 kg

nice probeer wel je bf wat lager te brengen, iemand van bv 80KG op 6-7% bf wint het van jou easy als jij bv 95KG op 10-12% zit

nice probeer wel je bf wat lager te brengen, iemand van bv 80KG op 6-7% bf wint het van jou easy als jij bv 95KG op 10-12% zit

Dat begrijp ik wel hoor, doel is ook nog steeds tussen de 3-5% te komen en het gaat me wel lukken als het zo doorgaat.

Als je onder de 5% komt doe je het denk ik erg goed op de wedstrijd. Als je nog dieper wilt lever je ook flink massa in.

Dus je wilt voor 4 wedstrijden achter elkaar op 3% staan , succes.

Gaat sowieso geen 4 wedstrijden worden want de eerste gaat al niet door begreep ik uit zijn log, waarom verbaast dit mij niet :D

Weten jullie wel dat ie al on stage heeft gestaan :D

Terug
Naar boven