AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

sorry?
Ik vraag me gewoon af hoe men voor een wedstrijd controleert op AAS, ik weet namelijk niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Ik heb zowel geen ervaring met wedstrijden als met anabolica, dus vandaar mijn vraag, is puur uit intresse. Dus ik snap je uitroeptekens niet.
geen controle

Niet zo rare vraag eigenlijk. Het is namelijk D en C niveau. Op de C wedstrijd zal namelijk ook merendeel gebruiken. Maar er zal geen controle zijn in ieder geval

Veel deelnemers in de -80KG klasse??

Moet niet gekker worden!!! we hebben het over een D wedstrijd.....
pffff en dan maar raar vinden dat de sport naar de klote is....

Maar zou wel hypocriet/naief zijn om te zeggen dat niemand zal gebruiken.
Bij ons op de sportschool zit de helft aan het spul en die willen er alleen leuk uitzien op het strand.

Maar zou wel hypocriet/naief zijn om te zeggen dat niemand zal gebruiken.
Bij ons op de sportschool zit de helft aan het spul en die willen er alleen leuk uitzien op het strand.

Je hoord mij toch ook helemaal niet zeggen dat iedereen naturel is, ik vind het gewoon onzin dat jij zegt dat in de C klasse allemaal juicers rond lopen.
Sommige gewicht klasses zijn naturel ook haalbaar in de C klasses.
Zijn niet de O's waar we het over hebben :p

:Dkom alleen observeren dit jaar, is kijken hoe ze er bij alle klasses uit zien

Je hoord mij toch ook helemaal niet zeggen dat iedereen naturel is, ik vind het gewoon onzin dat jij zegt dat in de C klasse allemaal juicers rond lopen.
Sommige gewicht klasses zijn naturel ook haalbaar in de C klasses.
Zijn niet de O's waar we het over hebben :p

Wacht nu maar de westrijd af. D-klasse weinig gebruikers, C-klasse helaas wel.
En zo zal het zijn.

Mij zit je als grapjas te bestempelen omdat ik zeg dat het merendeel in de C-klasse gebruikt, maar als hij het zegt D klasse weinig gebruikers en C klasse helaas wel ben je het wel eens. Jij weet ook niet wat je wilt he:rolleyes:

Mij zit je als grapjas te bestempelen omdat ik zeg dat het merendeel in de C-klasse gebruikt, maar als hij het zegt D klasse weinig gebruikers en C klasse helaas wel ben je het wel eens. Jij weet ook niet wat je wilt he:rolleyes:

Was beetje sarcastisch.
De manier hoe hij zei, dat is hoe het zal zijn, punt uit :p

Als het niet zo is, wint een kennis van mij met gemak:D

Nice, kheb er zin in, zal wel een mooie wedstrijd worden!

Dit wordt de drukst bezette wedstrijd in jaren.
AL 80!! inschrijvingen

Hoop dat ook veel komen opdagen,
Zoiezo goede boost voor de sport.

Denk dat hij in de C zal staan en tot 90 vermoed ik.

Kan ik mij ook hiervoor inschrijven ( ben wonende in België )
Groeten

Terug
Naar boven