Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****kkkkk... Ik wilde de Flex ook doen..
Heb toch niet gedaan omdat ik met rond de 6% nog niet klaar dacht te zijn..
Kijk ik die foto's via de link hierboven en dan denk ik, shiiiiitttttt khad goede kans gemaakt zeg!!!
Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischerHij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..
****kkk wat heb ik nu een spijt.. Dacht echt dat ik 3-4% moest zijn!!![]()

Hahaha jaaaa damn zeg. Wat mis ik het eten.. Pfff...
Zoals vandaag heb ik dan bij moeders kippensoep met vermicelli, stokbrood (wit) met knoflookboter gegeten (wel extra kipfilet gebakken), opzich niets speciaals, maar man wat voel ik me nu weer schuldig! Meteen benieuwd wat het met mn fysiek doet morgen. Knal er morgen dan ook een fullbody tegen aan om weer in verbrandingsmodus te gaan!![]()
Goed bezig opa. Schranzen!!! Enjoy![]()
Morgen Junkmeal, owyeah!!![]()

Niet alleen Oostenrijk hoor, heb het al vaker meegemaakt
Volgende wedstrijd? Ben met pensioen
Wil zelf een wedstrijd gaan organiseren met de beste atleten uit nederland (en misschien ook uit antillen) Maar dat is pas met een paar jaar
Ik kom zowiezo voor het nieuwe jaar nog langs
. Maar je plan om een wedstrijd te gaan organiseren vind ik ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen!!Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischerHij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..
(
So true er gaat nog een hoop aan vocht en vet af de laatste paar procenten,om echt keihard te worden.En het lijkt allemaal makkelijker dan het is om presies te pieken.jij hebt vast een ****ing goed fysiek maar het is niet zo makkelijk als het lijkt hoor. die overall winnaar kan de C-wedstrijden over slaan. heb niet iedereen goed bekeken maar denk dat 3% eerder regel dan uitzondering was maargoed weet niet hoe jij er op 6% uitziet. en van 6% naar 3% ging er nog behoorlijk was af..dan nog vocht afdrijven..
maar ik snap wat je bedoelt...maar nu ik het zelf een keer mee heb gemaakt moet ik zeggen dat het allemaal nog niet zo makkelijk ondanks dat jezelf denkt een supershape te hebben..en het moet er op die dag maar uitkomen natuurlijk
edit die JB lijkt me ook leuk. zal toch wel volgend jaar flex worden of begin 2013 een andere wedstrijd
Je hebt nog lang niet de pensioen gerechtigde leeftijd bereik Ray dus dat kan helemaal niet. Maar je plan om een wedstrijd te gaan organiseren vind ik ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen!!
---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 08:25 ----------
No offence maar je had totaal geen kans gemaakt tegen de winnaar van de -80, alleen zijn benen beter? Benen waren zijn zwakke punt, hij had echt een geweldige rug.
Verder verkijk je je echt op de foto's het was echt een zware line up in de -80, 12 man en ook echt geen kleine jongens.

wat is dan de gerechtigde leeftijd om met pensioen te gaan? Ik lijk misschien wel 16 maar voel me soms wel 61![]()

Hehe als ik je foto's zo zie Trickster, geef ik je geen schijn van kans t.o.v. die Overall winnaar.
Je hebt een goede fysiek, maar die van hem is echt een stuk beter.
Opscheppen bedoel jedie overall-winner traint 14 jaar hij was boven aan het bruinen we hadden een plek gevonden naast elkaar ..ik wil niet bluffen maar ik heb in mijn leven
zoveel wedstrijden gezien dat ik bijna gelijk een klasse winnaar zie en een
overal winnaar zie .. dat heb ik ook gezegd tegen hem en zijn coach ...
moesten ze wel om lachen ik spreek jullie vannavond wel zei ik heb toch gelijk
gekregen .. vind zijn benen wel mee vallen hij mist iets massa en outzweep
en zijn kuiten kunnen iets groter als deze atleet volgend jaar het nk doet
van de ifbb maakt hij een groote kans in mijn ogen .en als ik heel optimistisch ben zou hij zich kunnen plaatsen voor de arnold-classic
zijn kop en charisma heeft hij in ieder geval ook mee ...
opa

die overall-winner traint 14 jaar hij was boven aan het bruinen we hadden een plek gevonden naast elkaar ..ik wil niet bluffen maar ik heb in mijn leven
zoveel wedstrijden gezien dat ik bijna gelijk een klasse winnaar zie en een
overal winnaar zie .. dat heb ik ook gezegd tegen hem en zijn coach ...
moesten ze wel om lachen ik spreek jullie vannavond wel zei ik heb toch gelijk
gekregen .. vind zijn benen wel mee vallen hij mist iets massa en outzweep
en zijn kuiten kunnen iets groter als deze atleet volgend jaar het nk doet
van de ifbb maakt hij een groote kans in mijn ogen .en als ik heel optimistisch ben zou hij zich kunnen plaatsen voor de arnold-classic
zijn kop en charisma heeft hij in ieder geval ook mee ...
opa

Sjongejonge man ik zit al tijdje te lezen en op de wedstrijd heb ik je ook enorm horen zeiken over alles..
En dat kleinerende gedoe naar mensen met je ''Puber jij komt net kijken''
Ga lekker met pensioen zoals je al 2x had gepost en houd je kop verder man omg...
Kinderachtige bullshit.
Sorry hoor maar elke post heb je smoesjes en gezeik terwijl je zelf die wedstrijd had verkloot, en dan nog zeuren over andere mensen en zeggen dat je overal verstand van hebt..
Je hebt vast genoeg ervaring en je bent verder dan de meeste gekomen zijn hier, maar kom op, haal die duim uit je reet en show some respect.
En ook nog een hele bond uitmaken voor vriendjes politiek, ga lekker vissen man!