XXL Nutrition

Flex Cup 2011

Achter in mei?:p

****kkkkk... Ik wilde de Flex ook doen..
Heb toch niet gedaan omdat ik met rond de 6% nog niet klaar dacht te zijn..

Kijk ik die foto's via de link hierboven en dan denk ik, shiiiiitttttt khad goede kans gemaakt zeg!!!
Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischer :P Hij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..

****kkk wat heb ik nu een spijt.. Dacht echt dat ik 3-4% moest zijn!! :(

jij hebt vast een ****ing goed fysiek maar het is niet zo makkelijk als het lijkt hoor. die overall winnaar kan de C-wedstrijden over slaan. heb niet iedereen goed bekeken maar denk dat 3% eerder regel dan uitzondering was maargoed weet niet hoe jij er op 6% uitziet. en van 6% naar 3% ging er nog behoorlijk was af..dan nog vocht afdrijven..

maar ik snap wat je bedoelt...maar nu ik het zelf een keer mee heb gemaakt moet ik zeggen dat het allemaal nog niet zo makkelijk ondanks dat jezelf denkt een supershape te hebben..en het moet er op die dag maar uitkomen natuurlijk:cool::cool::cool:

edit die JB lijkt me ook leuk. zal toch wel volgend jaar flex worden of begin 2013 een andere wedstrijd

Hahaha jaaaa damn zeg. Wat mis ik het eten.. Pfff...
Zoals vandaag heb ik dan bij moeders kippensoep met vermicelli, stokbrood (wit) met knoflookboter gegeten (wel extra kipfilet gebakken), opzich niets speciaals, maar man wat voel ik me nu weer schuldig! Meteen benieuwd wat het met mn fysiek doet morgen. Knal er morgen dan ook een fullbody tegen aan om weer in verbrandingsmodus te gaan! :D:p

ik heb de hele week gegeten alles wat ik naar binnen kon krijgen m.n buik
is nu een ballon boeit me totaal niet maar de aders staan echt overal
zelfs op m.n buik haha maandag weer beginnen trainen

opa

Goed bezig opa. Schranzen!!! Enjoy ;):D
Morgen Junkmeal, owyeah!! :banana:

Niet alleen Oostenrijk hoor, heb het al vaker meegemaakt;)
Volgende wedstrijd? Ben met pensioen:p
Wil zelf een wedstrijd gaan organiseren met de beste atleten uit nederland (en misschien ook uit antillen) Maar dat is pas met een paar jaar:)
Ik kom zowiezo voor het nieuwe jaar nog langs

Je hebt nog lang niet de pensioen gerechtigde leeftijd bereik Ray dus dat kan helemaal niet :D. Maar je plan om een wedstrijd te gaan organiseren vind ik ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen!!

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 08:25 ----------

Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischer :P Hij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..
(

No offence maar je had totaal geen kans gemaakt tegen de winnaar van de -80, alleen zijn benen beter? Benen waren zijn zwakke punt, hij had echt een geweldige rug.

Verder verkijk je je echt op de foto's het was echt een zware line up in de -80, 12 man en ook echt geen kleine jongens.

jij hebt vast een ****ing goed fysiek maar het is niet zo makkelijk als het lijkt hoor. die overall winnaar kan de C-wedstrijden over slaan. heb niet iedereen goed bekeken maar denk dat 3% eerder regel dan uitzondering was maargoed weet niet hoe jij er op 6% uitziet. en van 6% naar 3% ging er nog behoorlijk was af..dan nog vocht afdrijven..

maar ik snap wat je bedoelt...maar nu ik het zelf een keer mee heb gemaakt moet ik zeggen dat het allemaal nog niet zo makkelijk ondanks dat jezelf denkt een supershape te hebben..en het moet er op die dag maar uitkomen natuurlijk:cool::cool::cool:

edit die JB lijkt me ook leuk. zal toch wel volgend jaar flex worden of begin 2013 een andere wedstrijd
So true er gaat nog een hoop aan vocht en vet af de laatste paar procenten,om echt keihard te worden.En het lijkt allemaal makkelijker dan het is om presies te pieken.

Je hebt nog lang niet de pensioen gerechtigde leeftijd bereik Ray dus dat kan helemaal niet :D. Maar je plan om een wedstrijd te gaan organiseren vind ik ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen!!

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 08:25 ----------

No offence maar je had totaal geen kans gemaakt tegen de winnaar van de -80, alleen zijn benen beter? Benen waren zijn zwakke punt, hij had echt een geweldige rug.

Verder verkijk je je echt op de foto's het was echt een zware line up in de -80, 12 man en ook echt geen kleine jongens.

Idd Die gast ze benen waren juist ze zwakke punt, hoorde dat hij al een tijdje traint jaar of 10? en nooit een wedstrijd durfde te doen.
Die rug was echt ****ing dik, k pastte er 2 x in:o

Hehe als ik je foto's zo zie Trickster, geef ik je geen schijn van kans t.o.v. die Overall winnaar.
Je hebt een goede fysiek, maar die van hem is echt een stuk beter.

wat is dan de gerechtigde leeftijd om met pensioen te gaan? Ik lijk misschien wel 16 maar voel me soms wel 61:D

altijd al gehad, gedaan en zo geweest.

Denk dat mijn vriendin jou ook inmaakt , billy:D

Hehe als ik je foto's zo zie Trickster, geef ik je geen schijn van kans t.o.v. die Overall winnaar.
Je hebt een goede fysiek, maar die van hem is echt een stuk beter.

die overall-winner traint 14 jaar hij was boven aan het bruinen we hadden een plek gevonden naast elkaar ..ik wil niet bluffen maar ik heb in mijn leven
zoveel wedstrijden gezien dat ik bijna gelijk een klasse winnaar zie en een
overal winnaar zie .. dat heb ik ook gezegd tegen hem en zijn coach ...

moesten ze wel om lachen ik spreek jullie vannavond wel zei ik heb toch gelijk
gekregen .. vind zijn benen wel mee vallen hij mist iets massa en outzweep
en zijn kuiten kunnen iets groter als deze atleet volgend jaar het nk doet
van de ifbb maakt hij een groote kans in mijn ogen .en als ik heel optimistisch ben zou hij zich kunnen plaatsen voor de arnold-classic
zijn kop en charisma heeft hij in ieder geval ook mee ...

opa

Pics van die man?

die overall-winner traint 14 jaar hij was boven aan het bruinen we hadden een plek gevonden naast elkaar ..ik wil niet bluffen maar ik heb in mijn leven

van de ifbb maakt hij een groote kans in mijn ogen .en als ik heel optimistisch ben zou hij zich kunnen plaatsen voor de arnold-classic

opa
Opscheppen bedoel je :p

Ik had toch niet in de -80 terecht gekomen, dus niet relevant :D
Had over de -90.

ja puber jij komt net kijken

Sjongejonge man ik zit al tijdje te lezen en op de wedstrijd heb ik je ook enorm horen zeiken over alles..
En dat kleinerende gedoe naar mensen met je ''Puber jij komt net kijken''
Ga lekker met pensioen zoals je al 2x had gepost en houd je kop verder man omg...

Kinderachtige bullshit.
Sorry hoor maar elke post heb je smoesjes en gezeik terwijl je zelf die wedstrijd had verkloot, en dan nog zeuren over andere mensen en zeggen dat je overal verstand van hebt..

Je hebt vast genoeg ervaring en je bent verder dan de meeste gekomen zijn hier, maar kom op, haal die duim uit je reet en show some respect.
En ook nog een hele bond uitmaken voor vriendjes politiek, ga lekker vissen man!

opa

daarbij zag denk ik bijna elke atleet het ..mijn fans ook haha..en genoeg anderen die overal rondliepen.. ik vond het nog niet van wereldniveau maar heb wel gezien dat er nog een ruim verschil was met veel andere atleten ..met andere woorden is het spelletje bodybuilding dus NOG moeilijker dan het lijkt:cool:

Laatst bewerkt:
Sjongejonge man ik zit al tijdje te lezen en op de wedstrijd heb ik je ook enorm horen zeiken over alles..
En dat kleinerende gedoe naar mensen met je ''Puber jij komt net kijken''
Ga lekker met pensioen zoals je al 2x had gepost en houd je kop verder man omg...

Kinderachtige bullshit.
Sorry hoor maar elke post heb je smoesjes en gezeik terwijl je zelf die wedstrijd had verkloot, en dan nog zeuren over andere mensen en zeggen dat je overal verstand van hebt..

Je hebt vast genoeg ervaring en je bent verder dan de meeste gekomen zijn hier, maar kom op, haal die duim uit je reet en show some respect.
En ook nog een hele bond uitmaken voor vriendjes politiek, ga lekker vissen man!

je moet mij geen worden in de mond leggen die ik niet heb gezegd..

dat van .. puber jij komt net kijken ... is een reactie op muscleloo..
omdat ik de overal-winner een compliment geef over zijn shape en hij het
leuk vind om ..bluffen ... te schrijven was sarcastisch bedoelt hoor...

en voor de rest heb ik alleen op de wedstrijd bij de weging lopen zeiken en moet je niet overdrijven .. hier op het forum in dit topic moet jij de eerste
nog aanwijzen die ik heb afgekraakt ...dat ik mijn wedstrijd zelf heb verkloot is complete bullshit ik hoor alleen maar gezeik over mijn bruinining heb toch toe gegeven dat het iets minder kan .. maar als ik op 2 meter van de jury sta ziet die heus wel of hard en droog ben .. en als ik maar 1 call-out krijg en daarna terug in de line-up sta en de no-1 en no-2
samen nog een call-out doen betekent dat maar 1 ding of 1e of idd 3e of lager .. heb je de foto.s gezien ?? nooit geen 3e de no2 hoort bij de d-atleten ik ben gewoon genaaid punt uit .. endat ik op de jury afgeef is mijn goed recht al doe je er niks meer aan .... en was ik de enige die avond
nee dus.. ik weet het is een jury sport

en ik heb nergens gezegd dat ik er verstand van heb zijn jouw worden ..
dat ik vanaf begin jaren 80 tot nu heel veel wedstrijden heb gezien zowel nationaal als internationaal is een feit dan weet je idd wel of iemand goed is of niet etc. en dan kom je ook beslissingen tegen waar je het niet mee
eens bent en ik weet het is een jury sport totdat het je zelf overkomt
en ja mag ik dan boos en gefrusteerd zijn .. ik heb het hier op het forum
geuit maar zeg niet tegen mij dat ik mede forum leden afkraak want dan moet je mij eerst de tekst laten lezen ....

en over respect ik heb enorm veel respect voor de atleten op de flex cup
zowel de d als c atleten ze gingen er toch maar mooi staan zitten heel
veel jongens tussen met mooie fysieken hoor het was een perfect mooie
dag en de organisatie van rene en harry met hun hele crew was gewoon
top ..

ik ga idd met pensioen maar ga niet vissen hoor daar heb ik geen geduld voor hahaha .. maar heb al eerder geschreven dat het wraak en genoegdoening gevoel bij mij op het moment wel erg hoog zit dus wie weet sta ik er volgend jaar toch .. maar dan hou ik lekker m.n mond hahaha
heb ik nog een heel jaar om mijn vrouw te overtuigen.?? maar dat word nog
zwaarder als trainen ... zo jongens ik ben er klaar mee ben deze week helemaal vol gevreten 4 kg. zwaarder word tijd om weer te gaan trainen

he bicepm no hard feelings je bent wel recht voor zijn raap daar hou ik wel van ..

gr. hardcore opa

Terug
Naar boven