Fitness Seller

Flex Cup 2011

je moet mij geen worden in de mond leggen die ik niet heb gezegd..

Nou ja weet je wat het ook is, het kwam gewoon zo over :) en ik weet hoe ik zelf ben en wat ik zelf zeg ;)

Ik heb altijd wel mijn woordje klaar, maar nu je deze uitleg er zo bij zet en niet helemaal in de verdediging gaat met lelijke woorden etc.. Heb ik ook wel weer respect voor het feit dat je de kritiek aan kunt.

Dus bij deze :) Thanks voor de gehele uitleg.
Snap nu ook wel wat jouw punt is, en je bruining, tja man mijn bruining en posing was ook niet helemaal super, maar hey! het was voor mij ook de eerste keer :)

Dus bij deze bedankt voor de positieve reactie voor zover dat kon, en kom op ;) Het is te vroeg met pensioen te gaan hoor! Babbelen met de familie en proberen er nog wat uit te halen :) Hoop je dan wel te zien, zal ik je een hand geven de volgende keer! Heb je wel een paar keer voorbij zien komen bij de flex wedstrijd, en heb je op de nac gezien dus over jouw fysiek niets dan goed hoor!

Laat wel even weten als je gewoon toch meedoet he! :D

Nou ja weet je wat het ook is, het kwam gewoon zo over :) en ik weet hoe ik zelf ben en wat ik zelf zeg ;)

Ik heb altijd wel mijn woordje klaar, maar nu je deze uitleg er zo bij zet en niet helemaal in de verdediging gaat met lelijke woorden etc.. Heb ik ook wel weer respect voor het feit dat je de kritiek aan kunt.

Dus bij deze :) Thanks voor de gehele uitleg.
Snap nu ook wel wat jouw punt is, en je bruining, tja man mijn bruining en posing was ook niet helemaal super, maar hey! het was voor mij ook de eerste keer :)

Dus bij deze bedankt voor de positieve reactie voor zover dat kon, en kom op ;) Het is te vroeg met pensioen te gaan hoor! Babbelen met de familie en proberen er nog wat uit te halen :) Hoop je dan wel te zien, zal ik je een hand geven de volgende keer! Heb je wel een paar keer voorbij zien komen bij de flex wedstrijd, en heb je op de nac gezien dus over jouw fysiek niets dan goed hoor!

Laat wel even weten als je gewoon toch meedoet he! :D

top dat je zo reageerd ik ben op het moment er wel even klaar mee ..
ga mijn frustratie morgen in mijn training gooien ben echt al 4kg. zwaarder
en zit nog helemaal onder de aders .. wat zal ik morgen een pomp krijgen
zeg .. maar niemand gaat horen dat ik volgend jaar meedoe ik sta er of niet maar jij krijgt wel een pm van mij oke ??

gr. hardcore opa

top dat je zo reageerd ik ben op het moment er wel even klaar mee ..
ga mijn frustratie morgen in mijn training gooien ben echt al 4kg. zwaarder
en zit nog helemaal onder de aders .. wat zal ik morgen een pomp krijgen
zeg .. maar niemand gaat horen dat ik volgend jaar meedoe ik sta er of niet maar jij krijgt wel een pm van mij oke ??

gr. hardcore opa

Supertof! :) Maar houd dan uiteraard wel mijn mond dicht! :)

die overall-winner traint 14 jaar hij was boven aan het bruinen we hadden een plek gevonden naast elkaar ..ik wil niet bluffen maar ik heb in mijn leven
zoveel wedstrijden gezien dat ik bijna gelijk een klasse winnaar zie en een
overal winnaar zie .. dat heb ik ook gezegd tegen hem en zijn coach ...

moesten ze wel om lachen ik spreek jullie vannavond wel zei ik heb toch gelijk
gekregen .. vind zijn benen wel mee vallen hij mist iets massa en outzweep
en zijn kuiten kunnen iets groter als deze atleet volgend jaar het nk doet
van de ifbb maakt hij een groote kans in mijn ogen .en als ik heel optimistisch ben zou hij zich kunnen plaatsen voor de arnold-classic
zijn kop en charisma heeft hij in ieder geval ook mee ...

opa

Zijn benen zijn ook zijn minpunt. Was een jaar terug nog veel erger.
Aankomend jaar gaat ie daar ook aan werken. Af en toe zal ik hem dan goed afbeulen:D
Zijn coach is zijn vader. Ook een topfysiek.
Genetische aanleg is enorm.
Hij wilde al eerder wedstrijden doen, maar wist niet goed hoe en wat. Regio Nijmegen is gewoon wat minder bekend omtrent wedstrijden.
Ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ie contact moest gaan zoeken m.b.t. de Flex Cup met Rene Groenen. Die heeft hem aardig klaar gezet lijkt me zo.

Zijn benen zijn ook zijn minpunt. Was een jaar terug nog veel erger.
Aankomend jaar gaat ie daar ook aan werken. Af en toe zal ik hem dan goed afbeulen:D
Zijn coach is zijn vader. Ook een topfysiek.
Genetische aanleg is enorm.
Hij wilde al eerder wedstrijden doen, maar wist niet goed hoe en wat. Regio Nijmegen is gewoon wat minder bekend omtrent wedstrijden.
Ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ie contact moest gaan zoeken m.b.t. de Flex Cup met Rene Groenen. Die heeft hem aardig klaar gezet lijkt me zo.

mooi man durf met jouw wel een weddenschap aan dat deze jongen heel ver gaat komen maar dat weten we beide .... vond dat zijn vader al een bekend gezicht had die draait volgens mij ook al heel wat jaren mee ...

opa

Die traint denk ik al 30 jaar. Maar weet niet of hij ooit een wedstrijd heeft gedaan.
Als hij het goed doet kan hij inderdaad wel een leuke toekomst hebben in BB.
Is nog jong, en goede begeleiding in de vorm van Harry en Rene.

Hoe heeft Bultrug het eigenlijk gedaan?

dit topic is echt gesloopt :(

Voor 1 keertje??Ja waarom niet Mackie :D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 10:17 ----------

15gcqkn.jpg

jij bent ook de enige die erop reeageerd :roflol:

Hoe heeft Bultrug het eigenlijk gedaan?
Ben 7e geworden bij de C90+ Als ik de foto's van de line-up bekijk vind ik mezelf van voren groter dan bv de nummer 5. Maar ga niet in een discussie vervallen over de plaatsing. Mis gewoon behoorlijk wat massa op de benen en armen mogen ook dikker. Breedte van rug van echter ruim voldoende.
Vond het echter een super dag en ben eigenlijk best trots hoe ik er bij stond...dat vind ik nog het aller belangrijkste.

jij bent ook de enige die erop reeageerd :roflol:

Omdat ik me er ook niet voor schaam, lijkt me best eens gezellig :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 11:34 ----------

Ben 7e geworden bij de C90+ Als ik de foto's van de line-up bekijk vind ik mezelf van voren groter dan bv de nummer 5. Maar ga niet in een discussie vervallen over de plaatsing. Mis gewoon behoorlijk wat massa op de benen en armen mogen ook dikker. Breedte van rug van echter ruim voldoende.
Vond het echter een super dag en ben eigenlijk best trots hoe ik er bij stond...dat vind ik nog het aller belangrijkste.

Zeker als je zag waar je mee begon ;) je hebt het gewoon heel erg goed gedaan en alles kan beter, maar dat moet ook zo blijf je lekker goed gefocused dus op naar de volgende wedstrijd!!!

Precies op naar de volgende wedstrijd!!!! Misschien in het najaar van 2012 of het voorjaar van 2013...mag ik ook met de oudjes mee doen. Wellicht dat ik dan een topic open...Bultrug naar de 130kg;)

Ja idd, moet ook makkelijk kunnen hoor, eerst naar de 130 kilo en dan droog trainen naar 95 kilo, makkie!!

Er zijn tenslotte meer deelnemers aan de Masters die deze methode gebruiken. Moet natuurlijk wel even kijken of het in mijn zomer/winter cyclus past kwa gainen of cutten. Man, wat een hoop dingen om rekening mee te houden zeg....

Voor 1 keertje??Ja waarom niet Mackie :D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 10:17 ----------

15gcqkn.jpg

t*ring wat ziet deze gozer er goed uit

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 17:15 ----------

Ben benieuwd naar de foto's..
Leuk dat je er een goed gevoel van heb overgehouden;)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 17:17 ----------

Ja idd, moet ook makkelijk kunnen hoor, eerst naar de 130 kilo en dan droog trainen naar 95 kilo, makkie!!

Lee Priest taferelen:p

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 17:18 ----------

Precies op naar de volgende wedstrijd!!!! Misschien in het najaar van 2012 of het voorjaar van 2013...mag ik ook met de oudjes mee doen. Wellicht dat ik dan een topic open...Bultrug naar de 130kg;)

Met de oudjes meedoen? Je bent toch 31?

Ja Ray, 7 jaar terug was hij 31 hahahaha

Damn heb ik mezelf verraden....... Begin volgend jaar 39. Eind volgend jaar zou een optie kunnen zijn, maar als ik dan een paar maandjes wacht ben ik 40 en kan ik kiezen...of de jongste bij de oudjes of de oudste bij de jonkies...
Op de foto's van de FC lijk ik echter max 31 :-)

Terug
Naar boven